Ga naar inhoud

Alaantje : 25 november 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden

Ben nieuw en compleet onbekend met de site.

Kan wel wat hulp gebruiken.

Volgende week donderdag me consult gepland bij wellness kliniek bij dr Verdonck die heeft een vriendin van mij ook goed geholpen.

Na 3 kids en borstvoeding is heel me weefsel weg en heb ik alleen nog maar vel over en heel wat jaartjes me zwaar onzeker te hebben gevoeld nu eindelijk het geld bij mekaar gespaard voor de operatie dus kijk er erg naar uit. Vroeger had ik een mooie volle b cup en ben danseres geweest op verschillende grote feesten maar na geboorte van m'n eerste was mijn lichaam al gelijk niet meer wat het geweest was. Heb toen 11 mnd bv gegeven. En voel me niet meer zo vrouwelijk vooral met zwemmen heb ik echt moeite.

Vind dat erg moeilijk aangezien m'n kids echte waterratjes zijn.

Ben ook op zoek naar mensen die dus ook geholpen zijn door Kristof Verdonck.

En hoe hun ervaringen zijn en hoe het uiteindelijke resultaat er uit heeft gezien.

En beetje hulp waar en hoe ik dingen moet plaatsen zou erg fijn zijn.

Dit was z'n beetje mijn verhaal en thans voor t lezen en sta open voor al jullie adviezen en bevindingen

Gr. Alaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi catlover

Ook voor jou spannend natuurlijk mag ik vragen bij welke pc jij het laat doen?

Laten we klaar op de hoogte houden van elkaars bevindingen. Ik zit nog te denken wat voor vragenlijst ik moet samenstellen want wil van alles goed geïnformeerd zijn.

Ben jij ook zo nerveus voor de pijn na de operatie. En die narcose mijn god bij wellness is het enkelt een slaap roesje maar voor t laatst onder mes geweest toen ik 5 was dus weet niet wat ik ervan moet verwachten.

Leuk om iemand gevonden te hebben die ook net een afspraak gemaakt heeft voor deze ingreep.

Zal je laten weten hoe mijn consult is verlopen.

Ben ook erg benieuwd hoe de jouwe zal gaan.

Echt spannend allemaal

Gr. X alana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Welkom op het forum! :)

Als je wil zoeken naar verdonck en de meiden die geholpen zijn door hem kan je bovenin de zoekbalk zijn naam in typen.

Ik ben zelf 6 weken geleden geholpen door dr. Verdonck en ben erg tevreden! Super lieve man die je erg geruststelt. En het resultaat is ook heel mooi. Alleen de kliniek zelf is niet zo geweldig. Het gaat allemaal heel snel en echt nazorg kreeg ik niet. ( Geen een keer gebeld hoe het ging daarna).

Succes met je keuze en als je vragen hebt laat maar weten ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olaa danseres ;) ... Hahah decibel freak :P (wilde dit jaar gaan maar heb t afgezegd vanwege de boobie)

Allereerst welkom natuurlijk en spannend he!

Voor een vragenlijst kan je in de zoekbalk rechtsboven zoeken. Er verschijnen dan diverse topics, is wel ff zoeken maar dan heb je er wel meteen 1.

Ben zelf geholpen door dr. De Meyere, dus kan je helaas niks geven over Verdonck. Genoegmeiden die dat wel kkunnen.

Weet je ook wat je wilt, qua cup of cc? Welke profile en welke merk? Rond of anatomisch, voor de spier of dual plane? ... Hahah veel vragen he.

Hoop dat jij je weg hier kan vinden en genoeg info uit kan halen.

Veel leesplezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Dank je voor de reacties.

Hoi kuslynn ja ook mijn vriendin heeft niet echt veel nazorg gehad maar het uiteindelijke

Resultaat is echt verbkuffend mooi geworden heeft vorig jaar sept de ingreep laten doen door verdonck. Dus nu zie je het echte resultaat en echt mooi geworden.

Hey javaantje ook een pinda neem ik aan net als ik haha.

Ik ga niet voor anatomische gewoon rond en denk wel aan een high of extra high profile.

Word gewoon achter de spier want heb echt alleen vel en geen vet of volume erin zitten.

Ik denk dat er heel wat in kan maar zat zelf te denken aan 350 cc. Maar dat zal ik de 26e met meer zekerheid kunnen zeggen. En vokgend jaar wel knalluh oo decibel dit vrouwk is weer van de partij. Maar dan met me nieuwe aanwinst lol. Hou jullie op de hoogte.

Want jeetje wat leef je er naartoe zeg

Gr x Alana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alana,

Spannend voor je! Er is een topic over wat je kan vragen aan je pc: http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/

Enne een tip: Neem liever wat groter dan kleiner! Veel meiden hebben achteraf zoiets dat ze groter hadden gewilt..

Succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben benieuwd wat t gaat worden. Maar 350 is een mooie en zou idd rond en dual plane doen ;) ben benieuwd.

Deze vrouwke gaat volgend jaar ook knallen op decibel (voor t eerst)

Hahha Jaa pindake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ben ook door dokter Verdonck geholpen en ontzettend blij met het resultaat! (als je evt. foto's wil zien kun je me toevoegen:)

Als je mijn verslag leest op mn voorpagina kun je beetje inzien hoe ik het allemaal ervaren heb!

Wat heb je nu? Waar wil je voor gaan?

Mocht je vragen hebben hoor ik het wel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi muisje

Ik heb op dit moment een à cup maar meer vel dan weefsel of volume.

Dus verwacht dat r veel in kan maar ben maar een minneke 170 lang en 53,5 kilo.

Dus wil niet te groot want dat gaat niet mooi worden

Ik wil denk gewoon rond en achter de spier weet niet of Verdonck bij wellness dual plane doen.

Ook denk ik high of extra high profile en zoals ik bij vele gelezen heb doet Verdonck niks anders.

Donderdag weet ik meer dan heb ik me consult. Me aanbetaling heb ik online gedaan en wordt denk een dezer dagen gebeld met mijn datum jeetje wat leef je ernaar toe zeg.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, Verdonck doet achter de spier, had persoonlijk ook niets liever gewild. ben echt kei blij met t resultaat!

En heb inderdaad ook ronde, ik ben ook smal, 1.68 en 54 K. Hij gaf ook eerlijk aan hoeveel cc bij mij het mooiste was.

Nou en verstand heeft die hoor;)

Hoe is je consult gegaan?! En hoeveel cc krijg je?! Vertel vertel! Ben heel benieuwd.. En wanneer is je datum?

Ja ik leefde er ook ontzettend naar toe toen, was op van de zenuwen..

De eerste 3 a 4 dagen na de ingreep waren echt afzien, wat n pijn etc. maar na die 4 dagen merkte ik echt dat t veel beter ging steeds.

Nu ben ik 6 weken po en kan echt alles al.. Kon al na 3 weken veel, maar dat liet ik dan, ivm herstel.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey muisje

Het consult ging lekker veel vragen gesteld en me tijd genomen om te passen ikzelf

Ben 170 en weeg 53 kilo en zeg heel eerlijk dat 330 kwa grote voor mij op dat moment net wat teveel oogde.

Mijn borstspier legde hij uit dat dat net een 2e laagje papier om de prothese zal zijn mijn borstspier stelt dus niet veel voor en met 330 zouden de randen Miss zichtbaar worden en de breedte zou ook flink zijn voor m'n tengere lichaam.

En 300cc stond erg natuurlijk dus ga ook net als jij voor 300cc rond extra high pro achter de spier.

Mijn beste vriendin is ook door hem geholpen vorig jaar sept ook met 300cc extra high pro achter de spier en ziet verbluffend mooi uit!!!

Maar mijn voorgeschiedenis is wat anders als die van haar aangezien ik mijn 3 kids borstvoeding gegeven heb en die van haar nog mooi van volume en vorm was.

Maar jou resultaat ook super mooi en kan niet wachten tot ik mijn 300cctjes heb lol.

Verdonck is er heel de mnd okt niet dus nov was snel vol vandaar laat in nov de 25e .

Dus nog even aftellen.

Maar hou je op de hoogte meid.

Zijn er nog adviezen van dingen die ik misschien nog zou kunnen of moeten vragen voor de operatie.

Of vitamines die ik van te voren moet slikken.

Alle adviezen zijn welkom!!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouwke

Je kan 2 weken van tevoren beginnen met vit C 1000 mg en begin ook 2 weken van tevoren met Arnica druppels of tabletten dit houd blauw zijn tegen.

Zelf nam ik multivitamines en eiwit shake en glutinamine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey catlover

Hoe is je consult gegaan??

Ben benieuwd , vertel.

Heb jij alles gevraagd wat je wilde weten.

Achteraf ben ik toch wel t een en ander vergeten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Nou adviezen.. zorg dat in huis alles schoon is voordat je gaat! En bedden opnieuw gedekt zijn etc. Zodat je zware klussen niet meer hoeft te doen de eerste tijd.

Vitamine C tabletten nemen, 1x per dag 1000 mg. Na de operatie nam ik er soms 2 per dag.

Je kunt Arnica tabletjes, druppels of zalf kopen om blauwe plekken te voorkomen (ik heb dit niet gedaan en heb ook niet een blauwe plek gehad).

Wat ook een hele goeie is, vind ik zelf is na de operatie eiwit shakes (met melk toegevoegd en evt. wat fruit) nemen of iig veel eiwitten binnenkrijgen! Zo herstel je sneller en ook de wondjes genezen sneller. Ik heb dit iig zeer zeker goed ervaren, mijn wondjes waren heel snel genezen en toen ik ze na twee weken mocht zien al geheel dicht! Nu na bijna 7 weken PO zie ik ze eigenlijk al bijna niet meer..

Ik heb ook biodermal littekencreme gekocht, maar deze heb ik nog niet gesmeerd. Wacht hier nog even mee, omdat de littekens van zichzelf al mooi zijn en zo goed genezen..

Verder na de operatie heeeeel veel water drinken, buiten derest wat je drinkt om. 2 L water per dag.

Ook veel groene thee proberen te drinken! Ook een goeie voor het afdrijven van vocht.

Verder weet ik zo even niet wat ik nog meer gedaan heb voor een goed herstel.

Maar ik was na die 3 a 4 dagen afzien echt heel snel hersteld!

Mocht je nog wat willen weten hoor ik/horen we t graag! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey muisje

Thanks for the tips zal dat zeker doen heb hier al een 3 kilo pot met shake staan.

Met de extra eiwitten erin. Dacht daarmee aan te kunnen komen een tijd geleden maar ben er mee gestopt maar voor het genezingsproces natuurlijk wel goed..

Hey peertje ja Ou tof zijn als we mekaar daar nog zien. Ik laat je weten als ik mijn tijd stip heb. Zie je er tegenop???

Mij lijkt die slaaproes alleen een beetje Freaky haha.

Moest je van ver naar belgie?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sexy mama81 kun jij kijken voor mij wat de monobloc rond 280 300 en 320 en 330 doen in breedte en projectie dan weet ik dat verschil. Ik weet alleen niet of de 320 er ook is in extra high pro.

Wil toch nog keer passen voor de operatie omdat ik toch nog twijfel. Zal vanavond foto's plaatsen van mijn geweldige situatie nu lol.

Alle meningen zijn dan van harte welkom!!!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

300 cc: 11,1 cm breed en 4,8 cm projectie (volume naar voren)

330 cc: 11,5 cm breed en 5,0 cm projectie

350 cc weet ik niet, want ik heb een iets verouderde catalogus... (en dit is de laatste nieuwe prothese maat van dit merk)

380 cc 12,0 cm breed en 5,2 cm projectie aja flink aan die shake! Doet wonderen!

Ik heb toevallig van bb toendertijd maten gekregen qua projectie.

Dit is was ik toen voor berichtje kreeg voor de dingen die ik wilde weten.

T zijn die van de monoblocks dus:)

De overige moet je idd f aan sexymama81 vragen!

Mr je ziet dat t qua naar voren niet veel uitmaakt. Maar de breedte juist meer is. Dat vond k niks dus heb k 300 genomen.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dank je wel en de 320 is die er in extra high dat jij weet?

Maar dat maakt kwa projectie niks uit als die er is alleen kwa breedte ik heb zojuist foto's gemaakt van mijn voorsituatie

en hoop dat er mensen hun meningen geven over welk pro en cc's hun zouden nemen met deze 2 lelletjes.

Maar miss zijn de 300cc wel gewoon perfect voor me.

Is zo moeilijk het is toch je lichaam he en heb er best lang voor gespaard en voor gewerkt.

Dus wil echt de juiste beslissing nemen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee 320 is er niet, had ik toen ook gevraagd.

Maar ik heb de 300 genomen, want ik denk van bij mijn wissel (over jaaaaren) ga k wel weer n stapje groter en dan zijn ze ook weer vol rond.

Jaa beslissingen nemen hierbij is moeilijk he!

Maar ik zou t Verdonck ook eens laten zeggen wat hij vind.

Hij weet precies wat bij je lichaam past! Ik heb ook naar m geluisterd en ben echt heel tevreden!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey muisje

Thanks for the tips zal dat zeker doen heb hier al een 3 kilo pot met shake staan.

Met de extra eiwitten erin. Dacht daarmee aan te kunnen komen een tijd geleden maar ben er mee gestopt maar voor het genezingsproces natuurlijk wel goed..

Hey peertje ja Ou tof zijn als we mekaar daar nog zien. Ik laat je weten als ik mijn tijd stip heb. Zie je er tegenop???

Mij lijkt die slaaproes alleen een beetje Freaky haha.

Moest je van ver naar belgie?

Liefs

Hii Ikzelf woon in Oost-Vlaanderen, moet toch een dik uur rijden ja (misschien zelfs wat langer)

Ik laat je ook men tijdstip weten! Vind het zo spannend, ben bang dat er iets fout gaat want dat is natuurlijk altijd mogelijk. Maar wil dit gewoon zo graag :-)

liefs, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.