Ga naar inhoud

Hoe lang de sport-BH dragen?


Gast Nina32

Aanbevolen berichten

Beste Dr. Roddi,

Allereerst van harte welkom op het forum :), heel fijn dat u ons wilt bijstaan met adviezen!

Ik heb een vraag over iets wat hier op het forum veel ter sprake komt:

Wij zijn natuurlijk allemaal behandeld door verschillende chirurgen en de adviezen over het dragen van een sport-bh lopen nogal uiteen. Ik ben zelf door Dr. van der Weij geholpen en hij adviseert deze 6 weken dag en nacht te dragen. Dr. Laban adviseert dit echter maar voor 4 weken en Dr. Visser zelfs maar voor 3 weken.

Wat is uw mening hierover? Wat zijn de risico's van het dragen van een gewone bh?

Alvast heel hartelijk dank!

Vr.grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dr. Roberto Roddi

Beste mevrouw,

Ook ik adviseer minstens vier weken dag en nacht en dan nog twee weken alleen overdag. Ervaring heeft geleerd dat je werkelijk zeer rustig met de armen moet zijn in de eerste weken na de operatie. Dit moet HEEL SERIEUS worden genomen en staat dan ook duidelijk en uitdrukkelijk op onze post-operatieve instructies die de patienten na de ingreep mee naar huis krijgen. De rust met de arm/borstspieren is een van de factoren die het voorkomen van kapselvorming beinvloeden.

mvg, Dr. R. Roddi, plastisch chirurg

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.