Ga naar inhoud

_Mieke_ : 13 september 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Mieke, 33 jaar en mama van 2 kindjes. Ik ben nooit goed bedeeld geweest maar na mijn twee zwangerschappen had ik nog amper een lege 75B. Op een moment van compleet gebrek aan zelfvertrouwen heb ik de knoop doorgehakt en de operatie vastgelegd, 13 september, dus nu drie dagen geleden. Ik had dit al vastgelegd in mei van dit jaar en heb dus sinds toen continu getwijfeld of ik het wel zou doen.

Maar zo gezegd, zo gedigidaan ;-)

Aan een kant is er 280cc bij en aan de andere kant 300cc, extra highprofile in de wellnesskliniek door Dr Verdonck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :) ! :1bouncingboobs:

Ben je blij met het resultaat voor zover dat al te zien is? Veel last van napijn?

Ik hoop voor je dat je tevreden bent met het eindresultaat en de pijn meevalt.

Maar dat zal vast wel goedkomen allemaal.

Volgens mij hoort je berichtje trouwens bij operatieverslagen ipv bij het voorsteltopic, maar ik ben zelf nieuw dus dat weet ik niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fratsel, leuk dat er al zo snel iemand reageert!bedankt! Ik ga seffes even zoeken wie je precies bent :-)

Pijn valt mee, aan m'n borsten heb ik heel weinig last, ik kan wel niet slapen van de rugpijn. Ik moet wel zeggen, ik heb twee maal een keizersnee gehad bij de geboorte van m'n kindjes en dat deed behoorlijk meer pijn alleszins. Ik had het erger voorgesteld.

Wel, tevreden met het resultaat, ik weet het eigenlijk niet, ik heb het nog niet gezien... Er zit een verband rond en dat is met plakkers vastgeplakt. Ik mocht het er pas afdoen na twee weken als ik bij de huisarts de draadjes laat losknippen. Ben dus nog steeds bang voor het resultaat, zeker omdat het in het begin sowieso niet zon mooi zicht is...

Is er hier niemand die ook twee weken moet wachten voor het resultaat te zien?

Mijn jongste is net een jaar voorbij en weegt 10kg, ik kan bij momenten niet anders dan hem op te pakken, in hoeverre kan dit eigenlijk kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat de pijn relatief meevalt! Er is hier op het forum ergens een topic wat gaat over tips voor het slapen, dat kun je vast wel vinden als je het intikt in de zoekbalk. Ik ben nog niet geopereerd dus hoe het zit met verband en hoelang dat er gemiddeld op zit weet ik niet. Over het tillen van je kindje, volgens mij is dat sowieso niet heel goed voor het herstel. Het scheelt wel of je je bv voor of achter de spier hebt gehad. Volgens mij mag je bij een plaatsing voor de spier in principe gewoon tillen, zolang je ellebogen maar niet boven je schouders uitkomen. Bij een plaatsing achter de spier mag je de eerste 6 weken geloof ik niet meer dan 2 kg tillen.
Het te hoog opheffen van de armen "mag niet" ivm het kapsel. Wat het effect is van teveel tillen weet ik eerlijk gezegd niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Mieke

Wat fijn dat je pijn heel erg mee valt!! ennuhhhh gefeliciteerd met je nieuwe boobies ;)

Zoals fratsel al zegt mag je meestal gelijk weer tillen als je ze voor de borstspier hebt laten plaatsen, maar als je ze achter de borstspier of duale plane hebt laten plaatsen dan mag je ongeveer 6 weken niet tillen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je boobs!!

Echter... aub niet tillen!!! Het is slecht voor het kapsel dat rond je prothese ontwikkeld wordt, en als daar nu scheurtjes in komen door handelingen zoals tillen of zwaar huishoudelijk werk zoals stofzuigen, strijken, dweilen enz, dan heb je daar alleen jezelf mee!!! Als er eeenmaal scheurtjes in je kapsel zitten, dan worden dat littekentjes en die kunnen na verloop van tijd gaan samentrekken. Het kapsel komt dan strakker rond je prothesen te zitten en zo gaat de vorm van je borsten veranderen. Tevens gaat dit pijn doen!!

Dus doe het voor je eigen goede herstel aub niet, schakel hulp in!!

Ieder patient van dr. Verdonck heeft normaal gezien 2 weken tape ronde de borsten, dus als je eens zoekt in de zoekbalk, rechtsboven... Je kunt daar intikken: Verdonck en dan krijg je de operatieverslagen van de meiden die daar geweest zijn, of die daar naartoe gaan :)

Als je de zoekbalk niet vindt, moet je eerste even helemaal links onderaan je thema wijzigen in 'unlimited' Dan is de zoekbalk daarna rechtsboven te vinden :)

Ik zal je verhuizen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen :)

Wees voorzichtig meid!! Het kost genoeg geld, om nu even 6 weken geduld te hebben en je te houden aan de adviezen :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Best_boobie, verdorie, nu krijg ik toch wel schrik hoor... Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden, maar het gaat soms gewoon niet. Nu blijkt dat mijn zoontje ook nog eens ziek is en dus moest ik hem gisteren gaan halen bij de onthaalmoeder, dus dan moet ik hem wel dragen... Ben zo bang dat ik alles verpruts... En ik heb geen zin om nog eens onder het mes te gaan... Maar met zo'n kleine kindjes is het echt onmogelijk om complete rust te houden... :-(

Na hoeveel tijd begin je het te merken als het fout loopt? Enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.