Ga naar inhoud

Sappie : 17 september 2013 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal ,

Ik krijg as dinsdag een bv in de velthuiskliniek te Rotterdam.

Ik zal geopereerd worden door dokter Van der Meulen.

Ik ga van een a naar een grote C. Krijg druppelvormig en worden achter de borstspier geplaatst.

Maar pffff wat ben ik al zenuwachtig zeg. Wil het zo graag maar ben ook zo bang voor de napijn.

Tja moet afwachten want bij iedereen is het natuurlijk anders maar toch.

Zijn er mensen die ervaring hebben in Rotterdam bij de velthuiskliniek. ?

Liefs, Sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sabine,

Super spannend hoor! Ik heb de operatie ook nog niet head dus kan je geen adviezen even, ben heel benieuwd naar je ervaring, van a naar een volle c is ook mijn wens, goede keuze

Sterkte met aftellen en wat een heerlijk vooruitzicht dat je straks met een gevulde voorgevoel door het leven mag!

Pijn is naar en een akelig idee dat je er straks doorheen moet, maar je staat niet alleen, al vele gingen je voor, ook jij kan dat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Welkom. Wat spannend, 17 september is al bijna! Weet je ook hoeveel cc je krijgt? En de pijn is voor iedereen anders! Bij de meesten valt het over het algemeen wel mee als ik het hier zo lees en zijn na een aantal dagen wel weer redelijk mobiel. Je moet er even doorheen, en het is voor een goed doel: mooie boobs! :D

Geen ervaring met de Velthuiskliniek in R'dam, behalve dat ik er regelmatig vlak langsfiets :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Je zou eens op de naam van je pc kunnen zoeken, rechtsboven in de zoekbalk :) Dan vind je misschien ervaringsverhalen. Als je de zoekbalk niet vindt (wat klinkt dat eigenlijk stom he haha) dan kun je even linksonderaan je thema wijzigen in 'unlimited' Dan zie je daarna de zoekbalk rechtsboven :)

Ik zal je titel ook aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je meteen goed en als je dan je ervaringen ook zou willen delen na je operatie, dan kan dat gewoon in dit topic en heb je alles bij elkaar staan :)

Alvast heel veel succes voor dinsdag!!

En veel lees- en forumplezier nog!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! Vind het erg spannend hoor.. Ga zo maar proberen te slapen. Moet er morgen om half 10 zijn dus hoop voordat de kinderen weer uit school komen kwart over 3 thuis te zijn. haha we gaan het wel zien.... Ik laat jullie zsm weten hoe het is gegaan.. Cc weet ik wel staat in mn papieren beneden (lig in bed) zal dat vd week hier wel opzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meis, dit lees je vast niet meer op tijd....maar Velthuiskliniek Rotterdam is helemaal top. Zeer professioneel en als je wakker wordt straks word je helemaal in de watten gelegd door de verpleegsters....

veel succes en een goed herstel gewenst!

gr saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Het is allemaal zo super gegaan!

Ik was er vanmorgen om 10 voor half tien. Even plaats genomen in de wachtkamer en toen moest ik de foto''s maken.

Om tien uur ging ik naar beneden en werd aan alle apparatuur gelegd,Bloeddruk meter enz. Toen even infuusje geprikt.

Toen kwam dokter van der Meulen om nog een foto te maken en af te tekenen. Dokter van der Meulen is zo een lieve man en stelde mij echt gerust.

Om 10.38 ging ik naar de ok.. op het moment toen ze het zuurstofkapje op mn mond deden moest ik even huilen van de spanning.

Dokter van der Meulen zag dat en kwam naar mij toe,hield mn had vast en stelde mij gerust.

Toen werd de narcose in het infuus gespoten en sliep ik dus zo.

Werd half twaalf wakker en zag gelijk 2 hele mooie blote borsten (dacht dat ze bedekt zouden zijn) vroeg gelijk om mn telefoon want wilde gelijk een foto maken en mn vriendinnetjes mee te laten genieten.. Toen heb ik 2 bakkies koffie op en een cracker. toen nog even in slaap gevallen.. Ik werd aangekleed en nog even plassen en om half 2 mocht ik naar huis... yeeeeeaaaaah!!!

Twee uur was ik thuis.. nog even wat gegeten en gedronken en toen naar boven gegaan.. voelde me misselijk en ja hoor moest overgegeven.

Lekker een uurtje geslapen en toen mn kindjes thuis waren naar beneden gegaan..

Vanavond heerlijk gegeten en nu net ook nog 2 crackers.

Het gaat zooooo goed!! had het echt zoveel erger verwacht.. Tuurlijk heb ik pijn.. branderig trekkende gevoel en kan niet plat liggen.

Het happy gevoel overheerst echt de pijn...

Hoop dat het morgen ook nog zo is... ben benieuwd.....

Het is mij 1000 procent meegevallen...

Liefs,Sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we zijn nu drie dagen verder..

Woensdagavond heb ik al lekker gedoucht en vandaag weer..

Doe even om de dag omdat ik het ook allemaal wel eng vind hoor.. Heel raar gevoel als de bh los gaat.

Pijn heb ik echt niet meer.. Heb vandaag geen pijnstiller ingenomen..

Doordat ik geen pijn heb vind ik het zo moeilijk om niks te doen maar ja het mag niet he...

De hechtingen beginnen ook al soort te jeuken dus alles geneest goed.

Het allermoeilijkste vind ik nog dat ik op mijn rug moet slapen. Weet er iemand toevallig hoelang dat moet??

Ik slaap echt wel goed van 11 tot 7 maar slaap gewoon niet lekker op mijn rug.. Ik wil op mijn zij!!!! haha...

Ben benieuwd dinsdag als ik op controle moet.. Ik vind ze er zelf zoooo mooi uitzien..Ben er echt zooooo blij mee!!!

Liefs,Sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar verhaaltje haha ;) En fijn dat je tevreden bent! Wat betreft op je zij slapen: Ik denk dat je het beste je pc even kunt contacten. Je leest hier heel veel verschillende dingen over zijslapen..

Ik heb het mijn eigen pc gevraagd bij de 2 weken controle en hij zei dat ik gewoon mocht liggen wat het lekkerste lag, omdat ze prothese met 2 weken wel ver genoeg ingekapseld is dat hij niet meer kon draaien (heb anatomisch). Maargoed, ik weet dus niet hoe het zit als je nog maar een paar dagen PO bent... denk dat het niet veel kwaad kan. Heb je al eens voorzichtig geprobeerd? Moet zeggen dat ik pas met 7 weken PO op mijn zij kon. :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,Ja dat rug slapen vind ik zo vervelend.. Ik moet as dinsdag al voor controle dus ga het gelijk vragen.. Nee heb het nog niet geprobeerd..denk wel dat ik het kan maar ja de vraag is of het verstandig is.. Dan nog maar even paar nachtjes zo pffff is niet anders...Heb vandaag al lekker langs de lijn gestaan bij mijn zoon zijn voetbalwedstrijd.Daarna weer lekker rustig aangedaan.Jij ook succes met genezen Sanblondy!.X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.