Ga naar inhoud

haar wassen?? hahaha


reinilde

Aanbevolen berichten

Even een heel simpele en misschien wel stom onderwerp om je mee bezig te houden, maar kan je je haar wassen na je bv??

Ik wordt na de bv namelijk ingetaped gedurende een week, zal me dan ook niet kunnen douchen. Zal ik mijn haar kunnen wassen over de badrand of zo, haha, waar een mens zich allemaal mee bezig houdt zeg...

Maar 't is een kwestie van voorbereid zijn hé :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me de eerste dagen te beroerd om zo'n beweging te kunnen maken, dus het is maar net hoe jij je voelt. Ik weet dat Lost Realist ingetapet heeft gezeten dus misschien heeft zij een paar handige tips?

Ik heb na 1 dag alleen mijn onder lichaam gedoucht en op de tweede dag pas mijn haren. Maar ik was niet ingetapet en kon dus ook onder de douche. Maar bukken of achter overhangen was voor mij op dat moment echt nog niet weg gelegd, mijn vriend waste mij ook helemaal en ik stond gewoon stil :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn vader gewoon twee weken lang mijn haren laten doen.. :45: ik vond het eerste twee weken te eng en had ook te veel pijn om zo'n beweging te maken. Ging ik met mijn hoofd boven de wasbak, m'n vader met de douchekop mijn haar nat maken, haren inzepen en weer uitspoelen. Maar ik moet zeggen dat ik dat zelf niet gekund had, boven de wasbak en dan die bewegingen... brrrr.

Ik lees ook wel goeie dingen over droogshampoo's. Misschien is dat wat? Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar misschien zijn er hier meiden die er ervaring mee hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me de eerste dagen te beroerd om zo'n beweging te kunnen maken, dus het is maar net hoe jij je voelt. Ik weet dat Lost Realist ingetapet heeft gezeten dus misschien heeft zij een paar handige tips?

Haha, toevallig ook ff dit onderwerp aangeklikt... ik vind 't persoonlijk zeker niet aangeraden om zelf al meteen je haren te wassen hoor... Ik zat idd ook ingetaped en zette een krukje in de douche of het bad, om zo de onderkant netjes te wassen en alles mooi met de douchekop te kunnen afspoelen. Haren wassen liet ik doen door om 't even wie ik kon vastgrijpen. En in plaats van me over de badrand te buigen (wat wel wat te diep was voor me), boog ik me over de afwasbak. Gezien we een uitrekbare kraan hebben, kan die ook als sproeier gebruikt worden.. Zo hoef je niet té ver voorover te buigen, wat zorgt voor minder irritatie voor je boobies... Tussenin ook wel droogshampoo gebruikt wanneer er niemand was die m'n haren kon wassen... Pas na 2 weken ben ik zelf begonnen met haren wassen (ook al was ik al een week zonder tape). Ik kon dus wel douchen, maar liet m'n haren nog steeds door iemand anders doen, tot dag 15 :)

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,

Bedankt voor de reacties! Hopelijk lukt het mezelf een beetje, die droogshampoo lijkt me ook wel wat... Ben van plan om na dag of 5 terug te gaan werken en zie mn pa hier zo vroeg 's ochtends niet mn coiffure maken :118: We zullen zien, zoals met alles: afwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag 1 week po en heb de eerste keer zelf gedoucht...

Vorige week heeft mijn mamsie mij in bad gewassen en mijn haar gedaan met mijn hoofd gewoon achterover..

Vandaag is het mezelf gelukt onder de douche door mijn hoofd wat naar mijn handen toe te bewegen zeg maar en is echt goed gegaan!

Daarna met zon hoofdhandoek ze omhoog gezet tot alle water in de handdoek zat en verder gewoon laten drogen...ging prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was niet ingetaped, maar ik heb mijn vriend mijn haren laten wassen terwijl ik in de douche stond. Ook liet ik em elke dag 2x mijn haren doorborstelen zodat ik heen klitten zou krijgen. Nu kan ik het prima allemaal zelf, heerlijk! Na 1,5 week ben ik genezen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.