Ga naar inhoud

Even voorstellen, BV?, wat vraagjes


fratsel

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Fratsel, ik ben 20 jaar oud en kom uit Nederland. Mijn borsten hebben een zeer turbulent leven achter de rug. In de afgelopen jaren zijn ze van C naar B naar DD naar B gegaan. Dit door zwangerschap en gewichtsveranderingen. Je kunt dan ook goed zien dat ze "geleefd" hebben. Met andere woorden, ze zijn leeg en ze hangen.

Een tijdje terug hakte ik de knoop door, ik wil er iets aan laten doen! (al duurt dat nog wel even) Op mijn speurtocht naar informatie stuitte ik op dit forum. Wat fijn dat er een forum als dit is, met zeer veel relevante informatie en slechts zeer weinig (geen?) onvriendelijke reacties (naar mijn ervaring is dat voor een forum tamelijk zeldzaam) . Op een hele hoop vragen heb ik door het meelezen al antwoord gekregen. Er zijn echter nog een paar dingen die ik nog niet helemaal snap.

  1. Wat houdt profiel nu precies in? wat voor effect geven verschillende profielen?
  2. wat is nu beter bij hangerige borsten, voor de spier of dual plane? Zakt voor niet heel snel uit?
  3. kun je een borstvergroting combineren (dus gelijktijdig) met een tepelhofcorrectie?
  4. weet iemand hoeveel extra kosten hier ongeveer aan verbonden zijn? of moet je gewoon beide aangegeven prijzen betalen (ik ga er een soort van uit dat 2 behandelingen gecombineerd minder kosten dan de twee lossen bij elkaar omdat je maar een keer geopereerd wordt)

Momenteel gaat mijn orienterende voorkeur voornamelijk uit naar De Meyere, Straten, schiettecatte ( beide via Gabriels) , en Plovier (al twijfel ik over plovier omdat ik ook wat hele neppe resultaten van hem gezien heb).
Ik ben nu nog hard aan het sparen en het gaat zeker nog minimaal 10 mnd. duren voordat ik het geld bij elkaar heb. Is het raar om al zo vroeg op consult te gaan? Ik wil namelijk graag weten of ik uberhaupt voor een bv in aanmerking kom of dat ik ook een lift nodig heb. Als ik een lift nodig heb wil ik het plan namelijk voorlopig uit mijn hoofd zetten, dat geld kan ik gewoonweg nooit bij elkaar krijgen.

Ik hoop dat jullie mijn berichtje lezen en antwoord kunnen geven op mijn vragen,

groetjes Fratsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fratsel!!

Welkom op het forum!!

Fijn dat je door het lezen hier op het forum al een stuk wijzer geworden bent! Dat is altijd fijn om te horen :)

Nou, je hebt dus best ruige borsten die al een heel leven achter zich hebben ;) Dan is het nu tijd om ze wat meer volume terug te geven en misschien ook wel een maatje meer dan je ooit gehad hebt? Of wat zou je graag willen qua cup?

Soms is het echter niet zo goed mogelijk om zomaar te zeggen: doe mij maar een C of een D ;) Als borsten 'geleefd' hebben, en ruim in hun velletje zitten, dan is het vaak een kwestie van 'volgooien' ;) Klinkt een beetje oneerbiedig als ik dat zo zeg, maar de huid moet dan opgevuld worden, anders wordt het resultaat niet mooi... Maar dat kan een pc je prima uitleggen. Aangezien alle borsten anders zijn, is een consult plannen bij een pc, of meerdere liefst, altijd een aanrader :)

Ik ben zelf bij dr. de Meyere geweest en ben zeer tevreden over hem (net als alle anderen hier op het forum die bij hem geweest zijn :) ) Ik geloof niet dat er een minder goed verhaal over hem te vinden is. Hij is eigenlijk, samen met dr. Nio (die in het SLAZ werkt in Amsterdam) de pc met de gouden handjes :)

Het is echter de vraag wat je wilt: wil je je borsten opgevuld hebben zoals ze nu zijn? of wil je een meer liftend effect? Dat is wat je je goed moet bedenken. Is het verplaatsen van je tepels genoeg om te bereiken wat je wilt?

Ook daarover zal een pc je meer kunnen vertellen.

Ik zal proberen antwoord te geven op je vragen:

1. Je hebt verschillende profielen zoals je waarschijnlijk gelezen hebt, low, medium, high en extra high. Laatst is er een topic geweest over deze vraag, en over de vraag hoe dat dan zit met de projectie. Ik heb het geprobeerd uit te leggen in dat topic, dus je zou dit eens kunnen lezen. Hier is de link er naartoe:

http://www.borstenforum.com/topic/8507-hoe-werkt-dat-eigenlijk-die-projectie/?hl=%2Bmedium+%2Bhigh

2. Voor de spier of dual plane is heel erg afhankelijk van de voorkeur van de pc, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling ervan is ;)
Eigenlijk zou het afhankelijk moeten zijn van of het mogelijk is om voor de spier te plaatsen! Het is namelijk, met voldoende eigen weefsel, het natuurlijkste :)

Of je nou hangende borsten hebt, of niet, dat maakt niet zo veel uit. Het probleem zit wel in gewichtsschommelingen en in de elasticiteit van je eigen huid. En of je altijd een goede bh draagt..... Als gewicht vrij spel krijgt, dan zakt het eerder uit, dan wanneer het goede ondersteuning krijgt :)

Ik heb mijn prothesen zelf voor de spier en draag (behalve 's nachts) altijd een bh. Ik ben nu 1 jaar en 3 maanden po (post-operatief, dus na de operatie) en bij mij zijn de borsten geen mm gaan hangen. Ze zijn net weer als voor de operatie, alleen een stuk groter :)

3. ja, maar ik dacht dat er wel een gevaar bestond dat de tepel, doordat er veel spanning op de huid komt te staan, soms wat ovaal wordt.... Sommige pc's zullen het tegelijkertijd willen doen, terwijl er ook pc's zijn die het misschien in een later stadium willen doen, zodat er minder spannng op de huid staat

4. Dat is afhankelijk per kliniek :) Kwestie van prijzen opvragen ;)

Niet iedere kliniek zet hun prijzen op de website, dus soms moet je er gewoon even voor bellen, of het vragen in het consult :)

Je zou ook al eens naar deze plaatjes kunnen kijken en zelf eens kunnen bekijken of je denkt een lift nodig te hebben:

Heel veel succes!! En nog veel lees- en forumplezier!!

Oh ja, rechtsboven is een zoekbalk als je op een trefwoord, op een pc of kliniek wilt zoeken :) Zoektermen moeten meer dan 3 letters hebben, dus als een pc maar drie letters in zijn naam heeft, kun je beter zoeken op de kliniek bijvoorbeeld :)

Vind je de zoekbalk niet, dan kun je eerst linksonder je thema wijzigen in 'unlimited'. Daarna vind je de zoekbalk rechtsboven

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitgebreide reactie, echt super!!

Ik heb niet echt een sterke voorkeur voor een specifieke cupmaat, maar zit te denken richting de D (maar ik begrijp dat dat dus een E wordt qua cup? omdat ze kleiner lijken dan echt borsten?) . Hopelijk is dat haalbaar, iets meer of minder zou ook niet erg zijn, zolang het mooi vol rond en enigszins natuurlijk is.

Ik vind het lastig in te schatten hoe mijn borsten er opgevuld uit zouden zien, en ik dat wel of niet liftend genoeg vind, het lift trouwens altijd wel iets toch? Ik snap niet precies wat je bedoelt met verplaatsing van de tepel, is dat wat er gebeurt met een borstlift? niet met een bv toch? oh jeetje hoe meer ik lees hoe minder ik ervan lijk te begrijpen :44:

De plaatjes die je gestuurd hebt ben ik weleens eerder hier tegengekomen op het forum, ik kan ze alleen niet goed bekijken. Als ik er op klik blijven ze maar enkele cm groot. Heb je toevallig enig idee hoe dit komt? of zou je ze op een andere manier kunnen sturen? ik zou ze wel graag willen zien namelijk!

groetjes Fratsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de plaatjes zelf al op internet gevonden :), zo ook dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=iwxp1s1SZ60 . Waarschijnlijk is ie al bekend op dit forum maar mocht dat niet zo zijn, dit is een filmpje over de verschillende Vormen/ernst van de hangerigheid in een borst.
zoals ik het nu heb begrepen heb ik wss lift+vergroting nodig. Kut. Komt toch even hard aan :( Had stiekem verwacht/gehoopt dat een vergroting voldoende zou zijn. Ga het natuurlijk wel checken op consulten.... maarja, de moed is me enigszins in de schoenen gezakt. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitgebreide reactie, echt super!!

Uhm :wacko: ja, oeps haha, was idd wel erg lang :45:

En over het verplaatsen van je tepel, sorry dat had ik verkeerd gelezen. Je had het over een tepelhofcorrectie hihi :) Dat is wat anders dan een tepellift...

Ga eens op een consult en laat je goed voorlichten, dan weet je of je door moet sparen of niet :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.