Ga naar inhoud

Sportbh te klein?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben nu 3 dagen po en vraag me af of mn kliniekbh niet te klein is. Ik stapte namelijk net onder de douche, en ik zag dat er een soort bult tussen mn borsten aan de onderkant zit. Het lijkt een soort vochtophoping te zijn. Kan dat, en is dat normaal? Ik weet natuurlijk dat de bh strak moet zitten, maar ik zie hem helemaal in mn vel staan als ik hem uit doe. Ik had voor mn bv een ondermaat van 70, en dat heb ik nu ook. Zou ik misschien toch beter een 75 erbij kunnen kopen? Ik had bij de Hunkemoller al van die bandjes gekocht waarmee je je bh kon verlengen, maar ze passen helaas niet op deze bh. Ik heb nu het onderste haakje van de bh (dus het deel wat op die bult drukt) open gelaten. Zou dat kwaad kunnen?

De bh duwt mn borsten trouwens ook naar elkaar toe, hoort dat zo? Ook heb ik momenteel erg last van mn rechter borst, het voelt alsof mn huid uit elkaar scheurt. Toen ik mn bh uit deed voelde ik dat niet meer, maar toen ik hem weer aandeed voelde ik het gelijk weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies wat voor merk het is, ik hem hem gekregen bij de Bergman kliniek. Ik moet dinsdag op controle langs bij de pc, dus misschien dat ik dan mn bh kan ruilen voor een andere? Anders ga ik maar even langs de hema om een bh in 75c en 75d te halen, en dan kijken wat het beste past.

Maar heeft iemand enig idee of zo'n vochtbult vaker voorkomt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een nieuwe sport bv gehaald bij de Hema, de heavy sport. De kliniekbh was een 70c, en nu heb ik een 75c. Ik heb eerst even mn omvang gemeten, en die was 73, dus ik denk dat ik met die 75 wel goed moet zitten (hoewel ik het nog steeds erg strak vind, maar dat zal wel zo horen). Hij voelt een stuk zachter aan en zit prettig, alleen....... Nu vraag ik me af of hij wel genoeg ondersteund. Ik voel hem namelijk alleen aan de onderkant zitten. De cups voel ik niet, is dat wel goed? Op zich lijken de cups niet te klein te zijn, ze rimpelen in ieder geval niet. Hoe weet ik nu of mn borsten voldoende ondersteund worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.