Ga naar inhoud

vocht in mijn borsten


mienekemuis

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb me aangemeld omdat ik met een vervelend probleem zit. Ik had mijn borstvergroting 15 dagen geleden en sinds 3 dagen voel ik mijn linkerborst "klotsen".

Het lijkt wel alsof er water in zit of alsof mijn protese lost zit.. Heel vervelend.

Ik heb mijn chirurg opgebeld en hij antwoordde me dat dit kan voorkomen, het zou gaan om opgestapeld vocht. Dit vocht zou na een tijdje wegtrekken..

Verder heb ik ook last van het "zwangerschapsbuikje", ik lijkt wel 4 maand zwanger. Ook dit zou volgens de chirurg vocht zijn..

Heeft er iemand tips? En is dit écht normaal? Ik begin mij toch wat zorgen te maken.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mienekemuis

Is idd wel normaal hoor... Komt door vocht/lucht/zwelling, zowel in je borsten als in je buik. Ik heb er nu (17 dagen PO) ook nog steeds last van, maar trekt wel weg. Is al een pak minder nu dan de eerste week PO, maar er zit nog steeds vocht in me hoor... Buik is bij mij wel sneller weggetrokken dan in mijn borsten, maar dat is denk ik bij iedereen anders... Maak je er maar niet te druk in ;)

Groetjes

LR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Heb je tot voor 3 dagen geleden geen last gehad van vocht in je boobs dan? Zijn ze gaan zwellen en klotsen sinds 3 dagen?? Daarvoor helemaal geen last gehad?

Mag ik dan vragen of je iets anders bent gaan doen? Begonnen met werken misschien, of je ellebogen hoger getild dan je schouders? Misschien weer meer huishoudelijk werk gaan doen, of kindjes getild? Ergens moet er een oorzaak zijn namelijk :)

Heb jij je prothesen voor of achter de spier? En mag ik vragen door welke pc je geholpen bent?

Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik kan wel gewoon roepen dat het normaal is, maar daarmee weet je nog niet waar het aan gelegen heeft. Dus dat probeer ik eigenlijk een beetje duidelijk te krijgen, aangezien je de eerste 12 dagen weinig last lijkt te hebben gehad :)

En dat zwangerschapsbuikje... Ja.. het kan erbij horen.. Hoe zit het met wat je drinkt? Drink je veel koffie? En kun je goed naar het toilet voor de 'grote boodschap' of zit daar ook wel wat dwars?

hihi, oef.. wat een vragenvuur, sorry :)

maar met antwoorden op deze vragen, wordt het misschien wel wat duidelijker :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.