Ga naar inhoud

Denise79 : 3 september 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik begrijp dat ik me even moet voorstellen :106:

Mijn naam is Denise en ik ben een moeder van 2 mooie meisjes (2 en 5 jaar) en getrouwd met een ontzettende lieverd. We wonen in Amsterdam. Ik heb vorige week dinsdag een borstvergroting ondergaan bij dr. Van der Weij, 280cc is erin gegaan, voor de borstspier. Ben van een (hangende dankzij borstvoeding) aa-cup naar (denk ik) een kleine C-cup gegaan. De operatie is me meegevallen, de eerste 48 uur daarenetegen vond ik pittig. Het voelde alsof er een vrachtwagen over mijn borstkas was gereden, jemig. Echt rustig aan gedaan dus de eerste vier dagen, op wat wandelingetjes na. Inmiddels zijn we 9 dagen verder en voel ik me vele malen beter. De knoopjes zijn eruit geknipt geknipt gisteren en het litteken ziet er goed uit. Jeukt wel verschrikkelijk en soms schrijnt het een beetje. Daarnaast had ik af en toe felle steken in mijn borst, herkent iemand dit?

Maar goed, ik ben superblij met het resultaat, echt waar. Het ziet er allemaal nog wat gespannen en niet natuurlijk uit maar het is wel echt prachtig geworden. Niet te groot, ben ik ook niet, maar ik ben van die hangende, puntige tietjes af haha. Heerlijk! Ben echt supertrots op het resultaat.

Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, succes!

Kijkend naar jouw naam ben jij ook erg sportief, ik ook. Ik mis dat nog het meeste, lekker trainen. Al moet ik er nu nog niet aan denken, maar mis wel de beweging. En zie dat altijd direct aan mijn lijf. Maar goed, dat kunnen we straks mooi weer trainen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je boobs!! :35:

Die steken en dat schrijnende en jeukende litteken zijn volkomen normaal, helaas :)

De steken zul je nog een tijd blijven houden, maar ze zullen uiteindelijk in frequentie afnemen. Sommigen hebben ze wat langer dan anderen, maar je went eraan ;) Het gaat in ieder geval over! :)

Je zult ook nog gaan merken dat je borsten en tepels een tijd overgevoelig en branderig kunnen worden. Ook dit hoort erbij :)

Alleen bij koorts en/of rode plekken op je borsten, je pc waarschuwen, maar anders zijn de meeste kwaaltjes normaal en die gaan alleen over met een hele portie geduld ;)

Een goed herstel!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

Dat is idd wel een dingetje... Het niet sporten. Sport is mijn werk, dus je begrijpt dat dat effies lastig is die 6 weken.

Ik loop al van alles te bedenken wat ik wel kan doen. Ik denk dat, als ik me weer wat beter voel na de operatie, maar flink ga wandelen elke dag. Paar uurtjes per dag ofzo... Haha...

Komt wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.