Ga naar inhoud

Karinanissa : 25 september 2013 : Dr. de Schipper : Amphia ziekenhuis : Langedijk


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Heb je toendertijd een prothese paspoort mee gekregen van het merk prothese, en het profile? ALs datt zo is, zou ik de prothese eens voor je kunnen opzoeken en kijken of er een groot verschil zit met wat je nu krijgt...

De vraag alleen: welk merk prothese krijg je nu? En welk profile? Het helpt ook al als je verteld welke pc en kliniek. Van sommige pc's weet ik welk merk ze gebruiken.

Het aantal cc zegt namelijk niet alles.. Vooral het Profile van de prothese is belangrijk :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal

10 jaar geleden heb ik m'n eerste bv gehad heb toen 350 cc druppel laten zetten met als resultaat van een à naar een d

Nu 3 kinderen later en uitgezakte borsten ga ik een nieuwe bv laten doen

25 /9 is t zover. Nu had ik met pc afgesproken 485 cc van natrelle rond te laten plaatsen

Ben toch erg gaan twijfelen over de grote. Heb as maandag een gesprek met pc. Ik denk dat ik na de 550 of 600 wil gaan.

Iemand hier die ook dat aantal cc heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Mag ik vragen bij welke pc je gaat en in welke kliniek?

En ga je nu weer voor anatomische prothesen, en van welk merk? Ik wil namelijk wel eens voor je kijken in de catalogus, dan kan ik je ongeveer zeggen welke cupmaat je gaat krijgen straks...

Vaak geeft 485 anatomisch, meer projectie dan 550 of 600 rond, maar ligt ook wel aan het merk. Dus als je wat meer info hebt, liefst ook het profile, dan kan ik wel eens voor je kijken :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow haha, had ik dus dik overheen gelezen, dat er al stond dat je natrelle kreeg :blush:

485 cc rond van Natrelle. Ik neem aan dat je de High profile krijgt? Want er is ook 485 cc is medium profile...

De high profile is 13.25 cm breed met 5,4 cm projectie.

Daar ga je qua bhmaat wel mee uitkomen op een E, tenzij je een omvang hebt die groter is dan 80...

Bij een 70 omvang zou het zelfs wel een F kunnen worden

Het gaat er uitzien als een mooie volle D (zoals een natuurlijke D eruit ziet :) )

Ik zal je titel aanpassen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Volgens mij is dit heel wisselend.. soms lees ik heir dat er maar 2 maanden tussen heeft gezeten en de andere zegt weer minimaal een jaar..

Als ik jou was zou ik een consult inplannen en het aan een pc vragen, die kan je het beste antwoord geven..

Maar je maakt me toch wel nieuwsgierig waarom je een 3e wissel wil..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.