Ga naar inhoud

Voorstellen


Tammetje02

Aanbevolen berichten

Haaai,

Ik ben Mara 32 jaar en heb afgelopen vrijdag een borstvergroting gehad in Amstelveen door dr Winters.
Ik ben helaas niet tevreden tot nu toe mijn borsten zijnj nog steeds klein.
Ik heb een brede borstkas, had 85b en die bh past nu nog......iets te klein maar niet veel :-(
Ik heb een dual plane gehad van 400cc.
Ik draag de borstband want ik zie ook wel dat er een ronding zit ter hoogte van mijn oksels....maar verder zijn mijn borsten nauwelijks veranderd.

Ben heel tevreden over de praktijk en het zkh Amstelveen erg lieve mensen allemaal.
Diane gabriels gaf aan de telefoon aan dat we a.s dinsdag als ik op contole moet samen gaan kijken hoe of wat.

Maar ik baaaaaal zo, wilde zo graag een mooie volle D Cup.
Oplossen is fijn maar om weer onder het mes te gaan om ze vervolgens op de spier te gaan leggen....dat lijkt me ook niet goed voor je lichaam om 2 x zo snel in je lijf te laten snijden, frotten en narcose wel??
Zakken de borsten nog zoveel?? Kan het nog een D worden?? Helpt de borstband echt zoveel? Draag je dan en een sportbh en een borstband....sorry meiden voor al deze vragen.
Wat is julllie ervaring, helppppp onzeker typje ben de hele dag met mijn borsten bezig.
Zijn er meer mensen met een omvang van 85 ? waarbij het goed is gekomen?

Liefs Mara :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum,

Erg vervelend natuurlijk als je ontevreden bent over de borsten. Ik heb zelf 390 cc maar ik heb een omvang van 75 cm en kom daarmee uit op een E. Heb je misschien foto's dat we een beetje kunnen beoordelen hoe het er uit ziet? De spier komt na verloop van tijd wel wat losser te zitten dus je borsten kunnen als het ware wel een beetje meer naar voren komen liggen, ook als de protheses zakken krijg je vaak onderaan meer volume waardoor de borsten ook groter worden/lijken. De borstband helpt voor mij wel heel erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat balen dat je niet tevreden bent... Helaas komt dat wel eens vaker voor, maarrrrr, misschien is er nog wel hoop voor je :)

Wij hebben allemaal geen geduld namelijk, terwijl we dat wel zouden moeten hebben na een borstvergroting ;)

De eerste 6 weken gaat er zooooooo veel veranderen!! Je spier moet het volume achter de spier gaan toelaten en dus moet deze spier nog gaan rekken. Dit duurt meestal wel een week of 3 eer dat gaat gebeuren!!

Ik neem aan dat je prothesen van Mentor gehad hebt, en een medium, of moderate PLUS profile? (staat op het prothesepaspoortje dat je mee gekregen hebt)

Je zou dan een projectie moeten hebben gekregen van 3,9 of 4.0 cm (afhankelijk van welke prothese)

Daarmee zou je vanaf een 85B toch moeten uitkomen op een bh maat 85D/E.... Echter, in het begin zal het er zeker niet zo uitzien!!

Het klinkt heel vervelend, maar er zijn hier al meiden geweest die zeker wisten dat ze niet tevreden zouden zijn, en dat mooi volhielden, totdat ze opeens, na een week of 6 of 8 terug kwamen en zeiden.. Oeps, dat geduld is toch wel een ding.. want er is veel veranderd en vind ze eigenlijk nu wel heel mooi :)

Uiteraard geldt dit niet voor iedereen, dus ik kan je hier geen garanties in geven, maar wacht het wel nog ff af :)

Verder 1 tip: Als je naar Diana gaat, haal die tissues die ze in je bh stopt er uit nadat je weg bent gegaan.. Is iets dat zij alleen doet en het heeft echt totaal geen nut!! Heb dat nog nooit van iemand anders gehoord!!

Denk dat Diana een trauma heeft opgelopen omdat ze vroeger misschien nooit mocht meedoen met 'zakdoekje leggen' hihi

Toch gefeliciteerd met je boobs meid. Hoop voor je dat het nog echt gaat veranderen, wat ik wel verwacht :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Super jullie reactie's erg fijn!
Word idd gek van mezelf dat ik de heledag met mijn borsten bezig ben, elke x als ik ga plassen ff in de spiegel ze bekijken,,,,,,zakken ze al haha ja erg he!
Pfff geduld ja ik lees het veel hier en geduld is idd ook niet mijn beste eigenschap.
Ik hoop idd dat ze veranderen als ik mijn borsten van bovenaf bekijk is er totaal niets anders, niets meer.
Ik heb idd Mentor protese400cc welke verder weet ik zo niet dat pasje ligt nog bij mijn man in de auto haha.
Diana had aangegeven dat ze er bovenop moesten maar hay Winters vond dat hij een dual plane moest doen en tja ikke weet t niet, ik zei alleen maar maak er aljeblieft iets moois van een mooie ronde volle D cup. Tja ik heb er toch geen verstand van.
Ben heel benieuwd waar ze a.s dinsdag mee komt, welke oplossing.
Dat tissue verhaal ken ik niet wat jij op schreef maar ga er nu op letten hihi.

Ben erg benieuwd of andere ook mijn verhaal nog lezen en evt tips of ideeen hebben
Mijn man geeft aan dat ik gewoon ff gduld moet hebben tot dinsdag en als ze dan zeggen opnieuw opereren dat ik dat moet doen.......pfff heftig vindt ik het allemaal, ik was al zo ontzettend bang voor de narcose. Mijn man zegt als ik het niet doe ik spijt krijg, hem maakt het niets uit het had voor hem niet eens gehoeven , maar ik merk aan mezelf dat ik zo onzeker ben...bahhhh niet leuk.

Erg fijn om al jullie verhalen te lezen en foto;s te bekijken. Ik heb wel fotos op mijn telefoon staan ik moet even denken hoe ik die hierop kan plaatsen, sorry ben niet zo handig met computers,

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's kun je beter even eerst op de computer zetten, en daarna uploaden hier :)

Hier is de handleiding van de galerij, voor het geval je het zou willen doen:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

Als je je foto's niet openbaar wilt hebben, zorg dan dat je zowel album categorie als album type op: ALLEEN VRIENDINNEN, hebt staan :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.