Ga naar inhoud

Denise92 : 30 september 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Op 30 september krijg ik mijn borstvergroting. Nadat ik al jaren geen bh's of bikini's meer kon vinden in mijn maat, besloot ik eens informatie op te zoeken hierover. Ik heb diezelfde dag nog een afspraak bij ACCZ gemaakt en nadat het gesprek goed was verlopen, besloot ik gelijk een afspraak te maken. Dit is 3 maanden geleden en ondertussen is het al bijna zover. Ik ben benieuwd of er meerdere zijn die toevallig ook die dag moeten?

Ik heb al veel verhalen gelezen en ondanks een heleboel 'pijnverhalen' wil ik het nog steeds graag. Gelukkig zijn de meesten ook erg blij met het resultaat.

Ik vind mijzelf nog best jong (21), maar ik kan dan gelukkig wel heel lang plezier hebben van mijn nieuwe cupmaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ja ik ben echt blij hoor.. eindelijk haha!

In het begin had ik echt zoiets van 'nou het duurt nog zo lang', maar nu wil ik echt in ene allemaal verhalen gaan lezen en zoveel mogelijk informatie opzoeken.

Ik heb bij mijn eerste consult voor 295cc gekozen. Ik ben laatst voor mijn 2de consult terug gegaan en dat was een bevestiging voor mij dat ik deze maat echt wil. Het is niet heel groot, maar ik ben enorm tenger, dus meer cc zal er bij mij onnatuurlijk uit gaan zien. Ik lees overal wel dat iedereen achteraf toch groter had gewild, maar bij het consult gaven ze aan dat dit echt het beste bij mij zal passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Best_Boobie,

Ik ga inderdaad bij van Onselen. Ik heb hem vorige week heel even gezien. Tijdens mijn 2de consult had ik aangegeven hem nog graag te willen spreken, omdat ik nog wat vragen had over bepaalde medicijnen die ik slik. Het was een snelle ontmoeting, maar ik had wel een goed gevoel bij hem gelukkig

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

Welkom op het forum! Mijn operatie is ook 30 September! Niet bij van Onselen, maar bij de Meyere. Ik ben ook al even aan het aftellen, maar gelukkig zijn we over 22 dagen aan de beurt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Oh spannend dus jij mag ook al bijna! In welke plaats kun jij dan terecht? En wat voor een soort vegroting wordt het? Ik ben samen met mijn moeder naar het consult gegaan en ik moet eerlijk zeggen dat zij echt op de details heeft gelet. Ik vond het zelf vooral belangrijk dat ik me er goed voel en verder heb ik er het vertrouwen in dat zij weten wat het beste bij mij past. Ik weet daarom zelf niet meer welke implantaten het worden, maar ze worden wel achter mijn spier geplaatst.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denise92, on 09 Sept 2013 - 17:06, said:

Hoihoi,

Oh spannend dus jij mag ook al bijna! In welke plaats kun jij dan terecht? En wat voor een soort vegroting wordt het? Ik ben samen met mijn moeder naar het consult gegaan en ik moet eerlijk zeggen dat zij echt op de details heeft gelet. Ik vond het zelf vooral belangrijk dat ik me er goed voel en verder heb ik er het vertrouwen in dat zij weten wat het beste bij mij past. Ik weet daarom zelf niet meer welke implantaten het worden, maar ze worden wel achter mijn spier geplaatst.

x

Ja gelukkig bijna aan de beurt! de Meyere zit in Gent. Ik zal mentor prothese voor de spier krijgen van 500cc. Tijdens de operatie zal hij kijken welke profile het wordt omdat ie dan de pocket van mijn borsten opmeet. Als er meer cc in kan zal hij dat doen dus precies hoeveel weet ik niet wat het zal zijn. Heb meer een soort richtlijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.