Ga naar inhoud

Vraag aan vrouwen met grotere borsten.


Aanbevolen berichten

Goede morgen deze regenachtige zondag!

Over 4 weken is het eindelijk booby time!!!! Ik kan niet meer wachten!

Nu was ik gisteren aan het winkelen en toen bedacht ik me tijdens het passen. Hoe zit het straks met je kleding als je ineens grotere borsten hebt?

Ik heb normaal van truitjes etc maatje s soms een m . Maar krijg er toch 600 cc bij , dus ook heel wat volume aan de voorkant. Hebben jullie veel kleding niet meer aan gekund na een borstvergroting? Is het niet dat als je daarna een blouse koopt, ze helemaal niet meer mooi staan? Dus dat je van boven eigenlijk veel groter nodig hebt als bij je buik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook laatst! Was bloesjes passen van Only en zaten perfect maar niet gekocht want ik dacht oei straks gaan die paar knoopjes echt trekken bovenaan! Er zit niet veel ruimte bij die s!

Woensdag ben ik aan de beurt! Dan zal ik het is uitproberen met die ik thuis al heb.

Ben ook benieuwd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blouses kunnen een probleem worden :)
Truitjes kunnen ook soms wat minder goed zitten, maar je kunt wel andere dingen dragen ;) Het is dus gewoon een kwestie van goed zoeken naar mooie en leuke truitjes.

De naad die vanonder je oksel recht naar beneden loopt bij truitjes, komt vaak wat ver naar voren, waardoor het wat minder mooi zit en dus eigenlijk te klein is. Echter, als het van stretch materiaal is, dan komt het wel goed :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

haha ja dat is wel een luxe probleem... moet zeggen dat ik in mijn kledingkast ook al heb zitten kijken en bepaalde dingen al apart heb gelegd omdat ik zeker weet dat k het dan niet meer aan kan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maud!!

Ik heb behoorlijk wat blouses, en nu t weer ff wat minder is, gister ff gepast....

Een aantal lukt idd niet meer... Knoopjes bij de Boobs springen spontaan weer los haha

Ik heb een aantal van een duurder merk, deze zijn getailleerd en stretch

die kan ik gelukkig nog wel aan.

Verder oplossing: topje eronder en bovenste knoopjes openlaten :-))

Andere topjes shirts valt mee t rekt behoorlijk mee gelukkig ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Had vroeger grote borsten (vanaf 22 november weer :-) ) en wat ik toen vaak deed met blousjes, was bij de kledingmaker tot het 1 na bovenste knoopje de rij knoopjes dicht laten sticken. Dan moet je je blouse wel over je hoofd aantrekken, maar de knoopjes blijven dicht en gaan ook niet wijd staan :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.