Ga naar inhoud

Kabel in de borst


Lost Realist

Aanbevolen berichten

Had het er daarnet nog over in de shoutbox en maak me wel wat zorgen... Bij 't aantrekken van mijn nieuwe sportbeha, voelde ik precies een kabeltje in mijn borst, die erg pijnlijk is als ik mijn arm beweeg... Het zit aan de zijkant van mijn borst en trekt richting oksel... Gezien ik geen idee heb wat het is, en mij zorgen maak, heb ik mijn pc proberen te bereiken, maar was al te laat op de avond. Ik heb wel mijn afspraak kunnen verplaatsen naar aanstaande maandag ipv dinsdagnamiddag. Toch een dagje minder stressen... Iemand een idee wat het kan zijn? Geeft een nogal branderig gevoel...

Heb 2 foto's bijgevoegd, op de 2e foto heb ik een lijn getrokken waar 't precies zit (omdat 't niet echt zichtbaar is, lijkt me). Op de eerste foto trekt de huid wat wit op de plaats van de 'kabel' en 't heeft de dikte als een buisje van een drain...

Alvast bedankt voor reacties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het er daarnet nog over in de shoutbox en maak me wel wat zorgen... Bij 't aantrekken van mijn nieuwe sportbeha, voelde ik precies een kabeltje in mijn borst, die erg pijnlijk is als ik mijn arm beweeg... Het zit aan de zijkant van mijn borst en trekt richting oksel... Gezien ik geen idee heb wat het is, en mij zorgen maak, heb ik mijn pc proberen te bereiken, maar was al te laat op de avond. Ik heb wel mijn afspraak kunnen verplaatsen naar aanstaande maandag ipv dinsdagnamiddag. Toch een dagje minder stressen... Iemand een idee wat het kan zijn? Geeft een nogal branderig gevoel...

Heb 2 foto's bijgevoegd, op de 2e foto heb ik een lijn getrokken waar 't precies zit (omdat 't niet echt zichtbaar is, lijkt me). Op de eerste foto trekt de huid wat wit op de plaats van de 'kabel' en 't heeft de dikte als een buisje van een drain...

Alvast bedankt voor reacties!!

Ze noemen dat mondor's cord, ik heb ook een kleintje niet zichtbaar alleen als je aan de huid rekt... Normaal ze het later vanzelf verdwijnen. BB weet hier wel meer over heb hier zo al eens een onderwerp zien passeren ;-) kzou me er niet te veel zorgen over maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het geen opgezette klier of ader kunnen zijn?

Alles zit natuurlijk flink tege elkaar aan te duwen en dat kan voor wat gezwollen spieren/ klieren/ aders veroorzaken.. Dat zou vanzelf weg moeten trekken. Snap dat je je zorgen maakt maar waarschijnlijk is het iets onschuldigs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis,

Ik zou echt niet weten wat het is. Denk dat de andere dames een antwoord kunnen geven.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal heel erg bedankt voor de antwoorden... Denk ook ofwel Mondor's Cord of lymfeklier.. Aan de andere kant is 't wat pijnlijk als ik op dezelfde plaats eraan kom, maar is niets te voelen. Gelukkig afspraak bij pc kunnen verplaatsen naar maandag EN ik ben al heel wat kalmer :) We wachten maandag wel af, dan krijg ik een duidelijk antwoord...

Trouwens, ik heb de Emdaplast Carefix sportbeha ontvangen, model Bella. Zit supergoed!! Echt veel beter dan de bh die ik in de thuiszorgwinkel heb gekregen...

Groetjes!!

LR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.