Ga naar inhoud

SophieA : 18 september 2013 : Dr. van Rappard : Catharina ZH Eindhoven


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Gister heb ik mijn 1e consult gehad in het Catharine Ziekenhuis (Eindhoven) bij Dr van Rappard.

Een jaar geleden woog ik ruim 22 kilo meer, dus de borsten zijn passen niet meer bij mijn (nu eindelijk slanke) lijf zoals je kunt voorstellen! Het is nu een heel zielig A cupje geworden.

Het 1e consult ging heel goed! Voelde erg vertrouwd! De dokter bekijkt tijdens de operatie of hij wel of niet de dual plane techniek gaat toepassen, afhankelijk van hoeveel weefsel ik nog aan de bovenkant heb. Ook de maat wordt tijdens de operatie bepaald. C vind ik te klein, D vind ik te groot! Ik heb nu van bovenmaat XS en van broeken en zo S/36, dus ik denk dat als ze te groot worden gemaakt het ook niet meer in proportie is!

Vandaag is de factuur al binnen gekomen, betaald en al! Dus als ze maandag het bedrag binnen hebben plannen ze de datum van operatie in! Maar de dame aan de telefoon zei al dat het eind sept al kan! Dus over 3 weken heb ik al nieuwe borsten :D:D ! Kan niet wachten!

Heeft er nog iemand tips voor een sportBH?? Welke goed is en zo? En welke maat?!?!!? Een C of een D?

Nog andere praktische tips zijn altijd meer dan welkom! Vind het mega spannend!

Zodra ik de datum weet zal ik het weergeven!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Knap zeg dat je zoveel afgevallen bent!! :35: Helaas doen de boobies vrolijk mee tijdens het afvallen he... :(

Zal je titel alvast even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Als je dan je definitieve datum hebt, vermeld je hem hier maar, dan passen we het verder aan in je titel :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,ik ben vorige week ook op consult geweest bij Dr.Rappard.

Aardige man vond het alleen raar dat hij niet liet passen .

Hij liet een foto zien van borsten en vroeg hoe ik die vond en zei dan gaan we dat doen.

Maar dat was maar 290 cc en dat vond ik te weinig ,had ergens anders gepast en dat vond ik mooi en dat was meer cc.

Hij vond dat teveel en hij zei dan gaan we er tussen in zitten.

Vond dat het heel snel ging het consult ,hi had niet zoveel tijd.

Hoe vond jij het ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het erg prettig bij van Rappard! Vandaag mijn datum doorgekregen, 18 sept mag ik al!

Hij is mega kundig, hoor ik van iedereen. Heel veel kennissen van mij zijn al bij hem geweest. En ik heb hele mooie resultaten gezien.

Inderdaad aardige man, echte charmeur :)

Ik van 70A naar een volle C!

HEB ER ZOOOOOO VEEL ZIN IN!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ik wordt helemaal vrolijk van jou berichten ;-) Wat fijn dat je al zo snel aan de beurt bent!

Ik zelf heb mijn bv 7 oktober, ben er even niet mee bezig geweest en toen kwam net ineens dat besef: nog minder dan een maand en dan heb ik eindelijk tíeten!! Wat een fijn idee is dat he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa echt fantastisch he! Ik realiseerde me net opeens dat precies over een week ik alweer thuis ben uit het ziekenhuis (even afkloppen dat alles goed gaat) en dat ik dan waarschijnlijk op de bank lig, verbaasd naar mn mega borsten loop te staren hahahaha!

Ik kan nergens anders meer aan denken joh! Op het werk hebben ze helemaal niks aan me hahahaha! Het is maar goed dat ik zo snel aan de beurt ben, anders zou iedereen denk ik gek van me worden hahahaha!

Bij welke arts ga jij? En waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik herken het helemaal. We hebben op het werk een bepaling genaamd "titer", wat ik veel uitvoer. Er wordt al weken door wat "grappige" collega's continue gezegd dat ik bezig ben met de "tieten" ;-) Omdat ik daar zo vaak over praat haha.. En dus ook aan denk.

Ik ga bij medisch centrum waalre, dokter fresow.

Maar naast heel veel zin er in, spelen de zenuwen soms ook wel op. Of alles goed gaat.. gaat het veel pijn doen ed. Maar de positieve gevoelens winnen ruimschoots ;-)

Vind je het niet vervelend dat je nu nog niet precies weet welke cup je krijgt, en hoeveel cc ze gaan plaatsen?

Bij mij wordt 350 tot 400 cc geplaatst, maar welke cup daar uit komt is nog niet helemaal zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Het is super gegaan. Ik moest me om 8.45 melden en ik mocht gelijk omkleden en naar beneden. In de pre ok, leggen ze een infuus aan en toen kwam van rappard nog af tekenen en de laatste dingen doornemen. Hij is heel charmant en relaxt en stelt je echt gerust. Rond 10 uur lag ik klaar in de ok. Meestal gaat de arts weg om zijn handen te wassen en handschoenen aan te doen etc maar omdat hij zag dat ik beetje zenuwachtig was bleef hij bij me totdat ik volledig weg was. Toen ik wakker werd was ik heel emotioneel, dat heb ik altijd als ik uit narcose kom. Ik werd om 11.45 pas wakker in de uitslaapkamer. Daar hebben ze me ook heel fijn gerustgesteld ik heb namelijk aan iedereen die voorbij kwam gevraagd of het er mooi uit zag hahahaha. En dat doet het! Ik ben zo ongelooflijk blij! Alleen maar tranen van geluk! Eindelijk kwamen ze me halen en mocht ik naar boven. Daar zag ik Lieneke, van dit forum! Zij lag bij mij op de kamer. De zuster heeft gelijk mijn sport bh bij me aangedaan dat was wel even pijnlijk. En toen hoorde ik dat ik drains had, brrrr bah! Maar die mogen er vandaag om 11.30 uit. Ik heb meteen heel veel gedronken en boterham met jam genomen. Ik weet uit ervaring dat dat het beste helpt na narcose. Even doorzetten maar gewoon eten en drinken. Dan gaat dat gif ook het snelst uit je lichaam. Ik heb dus van de narcose ook totaal geen last.

Als ik stil op de bank lig met een hoop kussen is de pijn echt prima te doen. Opstaan lopen en plassen en zo is wel een hel. Maar vannacht redelijk goed geslapen, 1x echt een uurtje wakker geweest en voor de rest gewoon prima maar beetje licht geslapen. Vanochtend wakker worden was wel even heel pijnlijk, echt alles doet zeer hahaha. Maar even lopen en blijven staan en dan gaat het wel weer.

M'n borsten zij prachtig! Echt zo mooi! Het is precies wat ik wou een volle C, nu door de zwelling is het meer een D maar dat trekt wel bij. Ieder keer als ik langs de spiegel loop schiet ik vol! Het is een beetje afzien, maar na al die spook verhalen valt het me 100% mee en zou ik het morgen weer doen! Het is het waard!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het je allemaal is meegevallen.

Ik heb dinsdag borstvergroting gehad.. Ik vind het ook allemaal zo meegevallen. Idd alleen als je wakker word ben je zo stijf en doet het zeer.. maar verder ook echt goed uit te houden.. ik wil alweer teveel moet me echt inhouden hoor!!

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.