Ga naar inhoud

Rensje209 : 1 oktober 2013 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik zal me even voorstellen.

Ik ben Renske, 39 jaar jong en moeder van 2 kids. Heb altijd al kleine borsten gehad en denk al heel lang over een bv. Nu eindelijk de knoop doorgehakt en ben deze week eindelijk op consult geweest bij dr. Smulders, Velthuiskliniek Enschede. Goed gesprek gehad en ook al een datum vastgezet 1 okt a.s. !

Twijfel nu alleen heel erg over het aantal cc. Het wordt een prothese van Natrelle 410 LF. De arts zei dat 270cc beter bij mijn figuur past (heb nu een 80 a cup, 173cm, 71kg). Ik dacht zelf aan 240cc, maar de arts vertelde dat ik daar waarschijnlijk spijt van krijg omdat een bv erg snel went !

Ben heel benieuwd of er iemand is die ook een Natrelle 410 LF heeft en dan 270cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt erg weinig verschil, dus zou zeker voor de grootste gaan en dan nog n kans dat je ze later nog te klein gaat vinden. wil je ze stiekem toch groter DOEN! Niet aan anderen denken doen wat je zelf wilt! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie ! Nog even een vraag. Ik krijg de prothese voor de spier, en het wordt een 410LF (ik ben vergeten ze vragen waar LF voor staat. Ik dacht zelf aan L is low, maar wat de F betekent, geen idee. Het wordt de anathomische vorm, wil graag zo natuurlijk mogelijk. Wie heeft ook 410 LF natrelle anathomisch 270 cc ? Ben erg benieuwd naar de foto's. Welke cup maat zou ik op uitkomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

De LF is een anatomische prothese met een lage 'rug'. Deze wordt vaak gebruikt als je weinig weefsel hebt aan de bovenkant van je borsten, zodat de rand van de prothese niet zichtbaar is :)

LF staat voor: Low height, Full projection (dus is een prothese met wat meer volume naar voren toe :) )

Als de pc zegt dat je beter de 270 kunt nemen, dan doe dat maar ;) Want het went idd echt vreselijk snel haha. Wij spreken uit ervaring ;)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals de rest al aan gaf wennen de aantal cc's hartstikke vlug en 30 cc/ml maakt niet zo heel veel verschil in de prothese's, dus kun je beter voor de grotere gaan. Qua maten past deze misschien net wat beter bij je postuur. Doe anders maar eens 30 ml in een maatbeker en dan zie je hoeveel verschil het maakt.

Het is altijd lastig in te schatten, maar een laag aantal cc's went ontzettend vlug en veel vrouwen vinden de borsten na de BV eerder te klein dan te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me helemaal aan bij de anderen!

Wil nog wel even zeggen dat als je iemand vindt met dezelfde prothese en dezelfde aantal cc's dat het toch anders kan zijn door de breedte van de prothese. Iemand met omtrek 85 heeft een bredere prothese nodig dan iemand met omtrek 70. Daardoor is de vulling van de prothese ook anders verdeeld. Bij diegene met omtrek 70 lijkt het groter te zijn dan die van omtrek 85. Stel je vult een klein boterhamzakje met 2 boterhammen, dan zit die al snel vol, maar als je een groter zakje neemt waar je ook 2 boterhammen in stopt, dan is die vrij leeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

. Bij diegene met omtrek 70 lijkt het groter te zijn dan die van omtrek 85. Stel je vult een klein boterhamzakje met 2 boterhammen, dan zit die al snel vol, maar als je een groter zakje neemt waar je ook 2 boterhammen in stopt, dan is die vrij leeg.

Ik vind dit een geweldige vergelijking :45: Die ga ik onthouden!!! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.