Ga naar inhoud

Azra : 2 december 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik zal me even voorstellen, ik ben 37 jaar en moeder van twee kinderen van 11 en 15. Voor de zwangerschappen had ik een mooie 80B, het was niet groot maar ze waren stevig en ik was tevreden. Na 2 jaar borstvoeding zijn er twee leggen zakjes geworden. :102:

2 december sta ik ingepland voor een BV bij kliniek Heyendael.

Omdat ik pas als 28 jarige naar Nederland ben gekomen heb ik hier niet echt vriendinnen om mee erover te praten en dat wil ik bijna hele dag. Ben zo blij dat ik jullie heb gevonden, er is zo veel te lezen hier. :)

Groet Azra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum Azra en gefeliciteerd met je datum!

Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar operatieverslagen.

Wie is je chirurg?

Als je vragen hebt dan kan je zel altijd stellen hier en we lezen graag met je mee hoe je naar de operatie toeleeft en hoe het dan verder gaat

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat 500 cc erin zal passen ik vetrouw op mening van Straten, maar er zit een zin van Diana in mijn hooft “jij bent niet de type vrouw die wil dat borsten omhoog blijven staan als je gaat liggen” ik denk dat die iedere keer door mijn hooft zal gaan als ik op mijn rug ga :106: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je niks aantrekken van Diana, die heeft wel vaker onzin verkocht ;)

Waarom zou 500 cc meer rechtop blijven staan dan 400? Dat is echt de grootste onzin!

Lekker gaan voor het aantal cc dat de pc zegt hihi. Hij kan het beste inschatten hoeveel ruimte je hebt. Als je straks ruimte over gaat houden, gaat het ook niet mooi zijn :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Je moet niet naar diana luisteren en lekker advies volgen van chirurg. Lees mijn verslagje maar eens. Zij geeft hele andere adviezen dan dat de PC geeft. Ik word ook door Straten geopereerd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Het is nu echt aftellen, kan niet meer wachten. Ik loop nu al paar manden iedere dag met 2 maximizers in hoop dat later zo min mogelijk mensen zullen merken dat ik een BV heb gedaan, maar wat ben ik blij ieder avond als ik ze uit kan doen.

Ben nu ook al begonnen met Arnica druppels maar kan ik niet zeggen dat ik een positieve werking kan zien want ik heb me van de week en beetje gestoten aan mijn arm en ik heb nu een behoorlijk blauwe plek, denk dat ik later bont en blauw zal zijn :133: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Azra, welke cupmaat heb je nu? En welke wil je straks hebben? We worden beide 2 december geopereerd. Spannend!

Groetjes Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eva,

Ik heb nu een leeeeeege B Het is echt voornamelijk huid en bijna geen borst weefsel. Ik wil graag een volle D hebben. Straten adviseerde 500cc HP hij zei dat minder niet mooi zal zijn bij mijn bouw. Ik kan niet meer wachten. En pech die ik had, gisteren was ik mijn telefoon thuis vergeten , nooit eerder gebeurt en ja bellen ze uit de kliniek, toen ik later terug belde vertelde ze dat ze een vrije plekje voor vandaag haden maar dat die inmiddels al vol is. :23:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat is echt pech hebben. Anders had je het nu al mooi achter de rug.

500 cc lijkt mij veel maar het is idd belangrijk hoe je bouw is en wat je voorheen voor cupmaat had. Het wordt vast prachtig. Van het weekend zal ik ook wat foto's neer zetten van de situatie nu. Wil toch even de boel voor de operatie fotograferen zodat ik straks goed kan vergelijken. Best raar, straks gewoon andere borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen sportbh gekocht. Vind het zo moeilijk, misschien koop ik hem wel na de operatie of bestel ik hem online. Tsjeee, volgende week hebben we nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog maar 4 nachtjes! Gaat best snel.

Gelukkig vandaag aan het werk en maandag ook. Zondag vieren we alvast Sinterklaas dus voldoende afleiding tot dinsdag.

Ik wordt om 12;00 uur verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik ook nog honderd dingen die ik voor maandag moet doen dus voldoende afleiding.

@Zenuwpeesje ja die van jou zijn prachtig hij levert goed werk.

ik weet nog steeds niet of ik een grotere bh moet mee nemen dan 80D voor mijn 500cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het zelf ook niet qua maat, maar als Diana de 80D heeft aangeraden, altijd een maatje groter doen, hahah! Ze heeft bij mij en een vriendin de 70b geadviseerd van fila en deze was ons beide echt te klein, heb nu een 70c, maar die is nog behoorlijk krap qua omvang. Bij Prinsesje had Diana ook een te kleine sportbeha geadviseerd geloof ik... Good luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.