Ga naar inhoud

Sylvana9 : 25 september 2013 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallootjes!

Ik zal me even voorstellen...

Mijn naam is Sylvana ben 22 jaar en ben de afgelopen 2 jaar 25 kilo afgevallen doormiddel van sporten en gezonder eten, heel fijn natuurlijk alleen mijn borsten zijn helaas heel erg gekrompen en verslapt.

Op 25 September staat mijn borstvergroting geplant bij de Velthuis Kliniek, heeft iemand hier ook een borstvergroting ondergaan bij de Velthuis Kliniek?

nog 3 weekjes wachten ik heb er super veel zin in maar vind het toch wel heel spannend hoor dus ben blij dat ik op deze site terecht ben gekomen, kan ik me toch een beetje voorbereiden.

Groetjes Sylvana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Superknap dat je zoveel afgevallen bent zeg! :35: Maar idd, het beste is het niet voor je boobs :P

Gefeliciteerd met je datum!! Bij welke arts ga je?

Rechtsboven is een zoekbalk, waar je op arts of kliniek kunt zoeken. Zie je de zoekbalk niet, dan moet je even helemaal linksonderaan je thema wijzigen in: 'unlimited' Dan zie je daarna de zoekbalk rechtsboven :)

Zo kun je zoeken wie er nog meer bij jouw arts geweest is :)

Veel lees en forumplezier!! EN ik zal je alvast verhuizen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen. Doen we bij iedereen die een datum heeft :) Dan kun je dit topic ook na je operatie nog blijven gebruiken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Wat goed zeg dat je zoveel bent afgevallen! Jammer dat je boobs dan ook altijd meedoen met afvallen :(

Ben zelf ook 18 kilo kwijt en heb zelf ook dat het erg leeg is geworden.

Gelukkig kunnen we daar wat aan doen :D Veel plezier met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!!

Ja klopt Dr. van Tits in de Velthuis Kliniek in Eindhoven.

Heb al een paar fijne verhalen gelezen van meiden die ook door Dr. van Tits geopereerd zijn dus dat stelt me wel gerust :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Wat goed zeg dat je zoveel bent afgevallen! Jammer dat je boobs dan ook altijd meedoen met afvallen :(

Ben zelf ook 18 kilo kwijt en heb zelf ook dat het erg leeg is geworden.

Gelukkig kunnen we daar wat aan doen :D Veel plezier met aftellen!

Dankje! Jij ook super goed dat je 18 kilo kwijt bent en inderdaag wat jij zegt: Gelukkig kunnen we daar wat aan doen :)!

word jij ook geopereerd?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvana9, on 05 Sept 2013 - 08:18, said:

Dankje! Jij ook super goed dat je 18 kilo kwijt bent en inderdaag wat jij zegt: Gelukkig kunnen we daar wat aan doen :)!

word jij ook geopereerd?

X

Ja ik krijg 30 September mijn "nieuwe" boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.