Ga naar inhoud

Kruimeltje1988 : 20 september 2013 : Dr. Tan : Contourkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben kruimeltje. 25 jaar oud, getrouwd en 2 prachtige zoontjes.

Na 2 moeilijke zwangerschappen en 2 prematuren kindjes niet tevreden over mijn borsten. Was ik na de eerste al niet,maar ach we wilden een tweede!

Na de geboorte van de tweede is het niet verantwoord om ooit nog een kindje te krijgen en ben ik ook nog eens afgevallen. Mijn borsten zijn dus erg klein geworden. ( ong B)

Toen ik te horen kreeg dat wegens heftige problematiek mijn baarmoeder er uit moet heb ik gezegd dat de borstvergroting sneller moest, beetje angst om mijn vrouwelijkheid te verliezen.

Zo gezegd zo gedaan. 20 september is de dag! Hopelijk 400 cc voor de spier bij dokter Tan van Contourkliniek.

Ik ben 170 en weeg 53 a54 kilo en hoop een mooie volle D te krijgen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Jeetje, heftig 2 prematuren! Maar ik neem aan dat ondertussen alles helemaal goed is? :)

Super dat je kiest voor een borstvergroting, zodat je weer tevreden kunt zijn met je lichaam :) Dr. Tan is ook een goede arts, dus dat komt zeker goed!!

Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen! Dan kun je dit topic ook na je bv blijven gebruiken en heb je alles bij elkaar staan!

Heel veel plezier met aftellen!

En veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Super fijn om te horen!!!!

Snap dat je moet wennen, IK ook hahaha. Maar het went iedere dag meer hoor. Ik ben nu 11 dagen verder en vind ze geweldig. De eerste dag voelde het zo onwennig dat ik me afvroeg of ik er überhaupt wel aan zou kunnen wennen. En die spanning erop pfffiew..

Goed om te horen meid! Hopelijk ben je heeeeeeeeeeeel blij!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.