Ga naar inhoud

Pijnlijke tepels na bv


Elinee

Aanbevolen berichten

Hey! Ik heb bijna een jaar geleden een borstvergroting laten doen via mijn tepels. Nu heb ik al een paar maanden last van pijn in en rond mijn tepels.. Het is geen constante pijn maar enkel wanneer ik er aan kom.. Ik dacht eerst dat dit kwam omdat mijn borsten nog niet soepel genoeg waren maar er is al bijna een jaar voorbij.. Heeft er iemand hetzelfde probleem of misschien wat info? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dat komt doordat je zenuwen eindelijk weer gevoel door gaan geven :) Door het snijden in je tepels destijds, hebben de zenuwen weer tijd nodig gehad om te herstellen. Helaas is het eerste gevoel dat ze weer gaan doorgeven: Pijn/branderigheid, dus overgevoeligheid bij aanraken...

Bij de meesten trekt dit echter weg, al houden sommigen er wel last van... Ook na een jaar po kan dat nog bijtrekken.. Dus het zou zomaar kunnen dat het nog minder wordt bij jou!

Hoe lang je nog geduld moet hebben, kan ik je ook niet vertellen helaas... Je zou het anders eens aan je pc kunnen vragen? Meestal moeten zij wel ongeveer weten hoe lang dat kan duren...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danku voor je reactie! Had al eens in mijn omgeving gehoord maar niemand had de bv langs zijn tepels laten doen dus zij konden mij ook niet helpen :) ben blij dat ik nu weet waarom ik die pijn heb, ik ga voor alle zekerheid toch eens langs mijn pc gaan, dan ben ik 100% gerust! Nog eens merci hé xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.