Ga naar inhoud

sjattie : 9 september 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hallo allemaal..

zal me even hier voorstellen..

ik ben Nic, mama van 2 kindjes en ik heb op 9 september een afspraak voor een borstvergroting bij Accz bij dokter v onselen..

dacht ik doe dit wel even, maar...

word toch echt errug nerveus nu...

niet voor de operatie, maar ben zo bang dat ze te groot worden,hi,hi..

ik heb nu een 75aaa ofzo, draag 70aa maar daar is de cup nog te groot van, maar omtrek is te strak.

tja, je moet toch wat..

ga voor de monobloc hydrogel, en met de chirurg is besproken dat het 330cc wordt, dual plane..

hoop maar dat het mooi wordt en niet dat ik dalijk geen bikini meer aandurf omdat ik van die mega tieten heb!

ik ben 53 kilo en 1,70m...

heb geprobeerd hier vast wat foto`s te bekijken, maar kom er toch niet echt uit..

misschien mar niet te druk maken en afgaan dat de chirurg wel weet wat ie doet..

spannend!!!

groetjes Nic

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Nic,

Ik ben ook bij ACCZ geopereerd alleen dan door Dr. Kruppa. En ik heb ook de hydrogel! Bewust gekozen voor die implantaten?

Ik heb de 440 cc van monobloc en ik kom van een A/B cupmaat.. Pas net mijn eerste bh's gekocht en dat was een D en E. Over de grootte: Bij nepborsten zien borsten er veel kleiner uit hoor! Een D/E ziet er uit als een C.. En een C ziet er uit als een B.. Je hoort zoveel vrouwen die spijt hebben niet groter te hebben genomen. Je kan echt beter groot doen dan te klein... Je went snel aan je maat ;)

Als je me toevoegt kan je mijn foto's zien...

Nog even aftellen voor je! Spannend...

oh en 1 tip: ze adviseren soms slordig, zoals in herstel masseren, kan je beter niet doen! Mijn ervaring en de ervaringen die ik hier geleerd heb op het forum is het juist niet goed om te masseren omdat je anders misschien te veel kapselvorming krijgt!

succes met aftellen!

xxx :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

ik jouw verslag al gelezen omdat je ook monobloc had ja...maar schrok wel van je cup maat...maar goed, je hebt dan ook 110cc meer....dus dat scheelt natuurlijk wel...

kijk ik ben best smal en wil dalijk niet als Pamela Anderson door het leven...ha,ha...

hoe bekijk ik jouw foto`s?

als ik op galerij druk krijg ik niks te zien, of doe ik iets fout?

sorry,maar ben niet zo`n forum mens, dus ik moet ff wennen...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik zag dat je me al had toegevoegd. Ik heb je nu geaccepteerd dus zou je nu mijn galerij kunnen zien ;)

Schrok je van mijn maat? Hihi, ik vind ze zelfs nog een beetje aan de kleine kant... Had groter gehoopt en gewilt ;) Waarom heb jij de keuze gemaakt voor de monobloc?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum sjattie en gefeliciteerd met je datum!

Ik zal je verslag verhuizen naar operatieverslagen.

Je bent al snel aan de beurt zeg!

Heb je ook foto's van de voor situatie?

330cc gaat echt geen mega tieten geven, maar zal een mooi resultaat geven. Zoals hierboven al is gezegt, wen je snel aan de maat. Het is natuurlijk wel een flink verschil met wat je nu hebt, maar je gaat er vast erg blij mee zijn.

Als je vragen hebt kan je ze gerust hier stellen, er is altijd wel iemand die je kan antwoorden.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Sjattie,

Ik ben in het ACCZ door van Onselen geopereerd en heb 430 cc, laat je niet afschrikken door die grote tieten op mijn foto want in het echt lijken ze kleiner, ik had ook groter gewild maar dat kon helaas ( haha) niet.

Het is inderdaad heel moeilijk om je kinderen niet te kunnen vasthouden en knuffelen, ik ben nu 4 weken po bijna en ik kan het gelukkig weer! oh van Onselen is niet echt een pretletter, dan weet je dat alvast.. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh Mandje....wel leuk!kunnen we samen 'herstellen'... welke cup maat heb jij van tevoren?

Ik moet me om 13 uur30 melden!

Morgen nog ff snel dagje phantasialand....want pretpark wordt na maandag dit jaar niks meer...hi,hi....

Oh ja...wilde nog ff 2 foto's plaatsen van de 'natuurramp' voor de bv....uhhh...maar weet echt niet hoe t moet...

Nog 2 nachtjes slapen....whoejjjjjjj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ok.....het is gelukt....

Alleen....nu sta ik dus ook gewoon in de galerij met mijn ernstige natuurramp!

Is dat normaal??

Je hebt je foto's niet geselecteerd voor alleen vriendinnen.. Ik kan je foto's ook zien terwijl wij geen vriendinnen zijn... Dus je moet ff terug naar je gallerij en dan bij instellingen kiezen voor de optie alleen te zien voor vriendinnen.. Ik denk dat je ze nu alleen op prive hebt gezet en dan kom je ook in de gallerij..

Nog maar 1 nachtje slapen!! spannend hoor!!

En ik denk niet dat het te groot wordt hoor met 330 CC.. Ik denk dat je een heel mooi en natuurlijk resultaat krijgt!! Zoals de anderen al zeggen wen je heel snel aan de grootte en natuurlijk schrik je je rot als je wakker wordt uit de narcose en denk je dat ze mega zijn, want het is wel een verschil met je voorsituatie, maar uiteindelijk worden ze prachtig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid....nou nog 1 nachtje slapen en dan is het zover. Spannend he. Slaap vannacht nog maar lekker op je buik of zij....dat gaat straks poosje niet meer. Ik vond mijn borsten de eerste dagen echt vreselijk groot. Nu de vijfde dag, worden ze al zachter en voelen ze al meer van mij. Ik moet zeggen, dat ik nu hoop dat ze niet kleiner worden!! Meid het komt helemaal goed. Succes morgen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb een A cup maar ongelijke borsten krijg volle C richting D.

Ga je nog effe naar fantasialand geweldig :4: .

Ik zet morgenochtend de wekker en eet dan nog om half 7 ken net.

Kids wegbrengen.En dan gaan we om 10.30 richting Hilversum.

Volgens mij kun je dat in je profiel aanpassen dat het alleen voor vrienden zichtbaar is.

Succes he.....

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.