Ga naar inhoud

Kersje84: 7 november 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb vandaag mijn eerste consult gehad met Dr. Nio in het SLAZ.

Ik was best zenuwachtig, maar toen ik eenmaal zat viel het allemaal reuze mee!

Wat een aardige man zeg!

Hij heeft alles heel duidelijk uitgelegd, is eerlijk en je kan hem alles vragen.

Ik heb op dit moment 70-75 B, ben 174 cm en weeg 56 kilo.

Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik wil graag nieuwe boobies die er juist nep uit zien.

Die gewoon blijven staan als je ligt, weinig mee bewegen, ronde bollen zeg maar... Maar juist weer niet van die joekels.

Dat is ook de reden dat ik voor dokter Nio heb gekozen.

Ik heb hem uitgelegd wat mijn wensen zijn. En we kwamen op 400 cc 85% highprofile rond voor de spier.

Nu twijfel ik een beetje of dat niet te groot is, aangezien ik ook nog een redelijk serieuze baan heb waar ik nog wel geloofwaardig wil overkomen.

Nio zegt: "Doen!".

En hij geeft aan dat ik tot op de dag van de operatie nog kan beslissen om kleiner te nemen.

Hij heeft alle maten in huis ;)

7 november is de plandatum. Morgen afstemmen met mijn baas en indien mogelijk ga ik Nio meteen bellen om het definitief te maken!

Misschien moet ik in de tussentijd nog wel een keer langs gaan om de maat weer te passen.

Hoe hebben jullie ooit kunnen kiezen?!! Of ligt dit aan mij?!

Ik ben benieuwd of jullie tips hebben!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Uhm, 1 ding begrijp ik niet helemaal hihi.. Je wilt boobies die blijven staan als je ligt, maar je krijgt 85% gevulde voor de spier? Dat gaat niet samen.. die 85% gevulde gaan zeker weten opzij vallen als je ligt!! Dit is een high profile en zker voor de spier geplaatst, vallen die best natuurlijk!

Heb zelf ook 450 cc voor de spier en weet dus waar ik het over heb ;)

Maar goed.. Misschien heb jij wel heel weinig eigen weefsel en dat het dan daarom beter blijft staan? Heb je je wens goed duidelijk gemaakt aan Nio?

Ik wil je niet onzeker maken, zeker niet, maar ik wil je alleen aangeven dat je een weloverwogen keuze moet maken :)

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey!

Bedankt voor je reactie!

Ja ik heb dr. Nio uitgelegd wat ik mooi vind. Dus nu begin ik wel een beetje te twijfelen of hij het goed heeft begrepen.

Maar jij hebt dus 450 voor de spier en dat is wat beweeglijker?!

Pfff misschien toch maar even dokter Nio nog een keer bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je ff toevoegen.... En je de link naar een foto sturen in pb, waar ik lig.. Dan kun je zien hoe mijn borsten 'vallen' als ik lig.. Is wel een foto van toen ik uuuuuuuuuhm een maand of 4 of 5 po was? ongeveer....

Misschien dat het nu nog wat natuurlijker valt, weet ik eigenlijk niet.... Zou ik nog eens de fotograaf moeten vragen of hij een foto van me wil maken als ik lig haha...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt zeg! Ik heb je foto's bekeken en ik vind dat ze daar nog best redelijk staan hoor, ook al lig je! Mooi!

Ik ga toch nog even met Nio schakelen, want wil wel zeker weten dat hij begrijpt wat ik graag wil voor resultaat. Misschien dat ze met een 400 nog wat rechter blijven staan ;) ...minder zwaar.

En beslissen of ik nu voor de 400 of een maatje kleiner ga.

Thanx!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kersje!

Na een tijdje niet op het forum geweest te zijn, zie ik hier je bericht bijna bovenaan. Zelf ben ik ook door Nio geholpen en heb ook de 85% gevulde. Deze bewegen bij mij mooi mee, zoals ik wilde. Maar denk dat als jij idd duidelijk zichtbaar neppe wilt, je misschien beter voor 100% gevulde kan gaan. Misschien dat door je lengte en het volume van de prothesen je wel het gewenste resultaat krijgt met de 85% gevulde. Nio heeft inmiddels al heel veel vrouwen aan nieuwe borsten geholpen en voor hoever ik weet allemaal tevreden klanten. Nog even contact met hem opnemen kan je altijd doen natuurlijk.

Ik zal je een vriendschapsverzoek sturen, dan kan je mijn foto's ook zien. Zelf ben ik 1.86 lang, misschien wel handig om te weten. ;)

Je mag me altijd een pb sturen.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

apart dat nio je dan alsnog de 85 geeft! want hij legde het aan mij duidelijk uit. 85% is natuurlijker en de 100% die blijven omhoog staan als je ligt.

ik wilde dus graag de 85% maar omdat ik voor de 600cc ga (boven de 500cc is het automatisch 100%), en die al redelijk zwaar zijn, vallen ze als 85% en blijven ze niet zo onnatuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik heb een paar dingen door elkaar gehaald sorry meiden.

Het zijn de wel de 400cc en dan rond de meest "harde". Dus niet de 85% maar gewoon helemaal gevuld.

Daar zijn we uit ;)

Nu nog de maat. Wat een ellende. Ik denk de hele dag alleen nog maar aan boobs!!! Ahhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hahaha jaaa lach maar 0 :P

Erg he!!! Hihi

@cindytje1985: spannend he! Inderdaad een week na mij :D

500cc beste jongens!!! Nice!!

xx

Ja heel spannend!! ja beste jongens idd, maar dat mag ook wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! Bij anesthesie doorlopen ze een vragenlijst zodat de anesthesist precies weet wat hij bij jou moet doen om je goed onder zijl te houden tijdens de operatie en waar eventueel risico's liggen. Ook meten ze even je bloeddruk op en willen weten hoeveel je weegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal!

HAPPY HAPPY!!!!

Ik ben weer thuis en uit mn bedje. Het is nu de 2de dag na de operatie en heb vrijwel geen pijn. Ik moet mezelf echt toe spreken rustig aan te doen, omdat ik nergens last van heb. Het voelt een beetje als een spierpijntje.

Net voor het eerst naar de boobs gekeken!! Echt, ik ben zo blij! Ze zijn zo mooi! Nu al!

Ik zal later even een wat uitgebreider operatieverslag plaatsen, maar wil toch even laten weten hoe t gaat. Zet zo ook even foto's erop.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.