Ga naar inhoud

prism: 2 oktober 2013 : Dr. van Tits : Velthuis kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben Eefje, 24 jaar en woon in Eindhoven. Ik heb al jaren gewacht op dit moment en nu is het bijna zover, 2 oktober krijg ik een bv (nog maar een maandje jeeej :3: ). Ik heb de keuze gemaakt voor de Velthuis kliniek omdat mijn zus daar ook een bv bij Dr. Tits heeft laten doen en ze was er heel tevreden over. Ik krijg Natrelle protheses: anatomisch van 295 cc met de dual plane techniek. Ik heb nu 75B, volgens mij heb ik dan na de operatie 75D :)

Ik ben wel echt super zenuwachtig, ben nog nooit onder narcose geweest dus dat vind ik al spannend. Natuurlijk ben ik heel benieuwd naar het resultaat! Kan echt niet wachten tot ik nieuwe bh's en bikini's kan gaan passen :D

Oh ja, ik heb nog nooit op een forum gezeten dus alle tips zijn welkom.

Liefs Eefje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat leuk dat je al een datum vast hebt staan!! Super!!

Komt vast allemaal helemaal goed en er zijn ook vast nog wel meiden die rond dezelfde datum als jou geopereerd zullen gaan worden. Kunnen jullie mekaar tenminste steunen :)

Je mag dit topic gewoon blijven gebruiken, ook na je operatie :) Dan heb je alles lekker bij elkaar staan :35:

Zal even kijken of je topic al bij de operatieverslagen staat, anders verhuis ik het daar alvast naartoe. Doen we bij iedereen die al een datum heeft.

Heel veel succes met aftellen! En veel forumplezier!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Eefje!

Ik heb 25 september een afspraak voor een borstvergroting bij Dr. Tits

Ik zit pas sinds vandaag op dit forum, ik vind het wel fijn om al een beetje te lezen wat je te wachten staat en om wat foto's te bekijken.

(dit is ook mijn eerste forum) hihi

Spannend he!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Eefje!

Ik heb 25 september een afspraak voor een borstvergroting bij Dr. Tits

Ik zit pas sinds vandaag op dit forum, ik vind het wel fijn om al een beetje te lezen wat je te wachten staat en om wat foto's te bekijken.

(dit is ook mijn eerste forum) hihi

Spannend he!!

X

He Sylvana,

Heel spannend! Jij bent zelfs nog eerder aan de beurt! Laat je me weten hoe het ging, ben ik wel benieuwd naar!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.