Ga naar inhoud

West Vlaanderen hulp nodig


s-je8400

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben 37 en sinds kort stoor ik mij nogal aan mijn 105F, die na mijn zwangerschap niet meer de juiste vorm hebben, met mijn 164cm vallen die dan ook enorm op, en ik krijg de meest ongewenst opmerkingen.

Kan iemand mij advies geven ,bij welke dokter ik best kan langsgaan, en of er tussenkomst is van de mutualiteit?

De laatste tijd heb ik nl nogal last van mijn rug?

Alvast bedankt voor de feedback

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey S-je

Ik ben zelf ook van West-Vlaanderen, als 1 van de enigen... Als 8400 je postcode is, wonen we praktisch bij elkaar om de hoek...

Zelf ben ik vorige maandag (26/8) geopereerd en heb ik tussenkomst van de mutualiteit... Je kan alvast mijn verhaal lezen op mijn profiel... Als je meer vragen zou hebben, pb me ;) Dan zie ik waarop ik al een antwoord kan geven...

Groetjes
LR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Over borstverkleiningen weet ik niet zoveel helaas... maar er zijn er vast wel een paar die je kunnen helpen :)

Anders even onder 'borstenforum' kijken (linksboven) en dan naar beneden scrollen tot je bij de 'operatieverslagen borstverkleinig' bent. Misschien dat je daar nog iets kunt vinden :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.