Ga naar inhoud

Monique11 : 20 september 2013 : Dr. Winters : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Succes, als je bij Frans Straten terecht komt (plastisch chirurg) dan heb je een goeie te pakken in ieder geval, hij heeft mijn borsten gedaan en ben er heel erg blij mee! Hij heeft ook de borsten van Barbielicious en nog een aantal meiden hier gedaan.

Weet je al wat voor maat je graag zou willen of hoeveel cc? En of je rond of anatomische protheses wil? Een dual plane plaatsing, voor of achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Afspraak gehad zei adviseerde MPplus Mentor prothese rond 375 cc, dual plane volgens haar kon eventueel voor de spier ook wel alleen zei zij dat het mooier was dual plane anders is er misschien een kans dat je de prothese zag zitten!

Vanavond al een afspraak met hay winters hij is eventueel de pc die me volgende week dan al behandeld.

Erg spannend allemaal.

Hoop ook dat het aantal cc mooi bij me is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, ik zie hier is nog een titel aan te passen :) Ga ik dat meteen ff voor je doen. Verhuis ik je ook al naar de operatieverslagen, dan kun je na je operatie meteen in dit topic je verslag ook schrijven. Staat alles lekker bij elkaar :)

Las volgens mij in de shoutbox dat je nou de 20ste aan de beurt bent he?

Wel balen zeg! Dat het verplaatst is... :(

Op naar de 20ste!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zat vanmiddag echt even in een dipje.

Afgelopen weekend mijn huis al flink onderhanden genomen vanuit gaande dat..

Maar wie weet was het ergens goed voor. Inmiddels al een beetje gewend aan het idee en omdat ik vanuit het borstenforum al iemand heb gesproken die ook bij dezelfde pc de 20ste moet zal het nu wel zeker doorgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 nachtjes slapen gaat erg snel vind ik!!

Ik hoop wel dat ik vandaag een tijd krijg te horen las net wel dat je zelf ook kan bellen voor een tijd.

Vandaag nog ff afwachten de kriebels in me buik beginnen wel echt te worden hihi...

Hoe gaat het bij jou met der spanning??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.