Ga naar inhoud

tanara : 26 november 2013 : Dr. Heinz : AZ Sint Lucas


Aanbevolen berichten

Jaaaa, ik ben ook zo benieuwd naar je Tanara!!

Die bubbels zullen vast wel met de tijd verdwijnen. Helpt massage niet?

Wennie, als wij nou tegen die tijd samen naar Belgie gaan, krijgen we wel een korting;-)

Succes met Pilates in ieder geval!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi tanara! De tijd vliegt voorbij en ik ben erg benieuwd hoe het met je borsten en buik gaat?!

Ik hoop dat je mij/ ons iets kan laten weten!

Liefs, liensje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag Liensje,

Idd de tijd vliegt. Het is al lang geleden dat ik hier kwam.

Ik ben heel tevreden met het resultaat van borsten en buik. Het is zeer natuurlijk (ik heb nieuwe foto's op de galerij). Ik kon niet alle foto's uploaden er was altijd een probleem maar de foto's van vandaag zijn daar.

Gisteren heb ik foto's gemaakt van mijn eerste strapless bikini ooit!!! Ik ben zo blij. Ik zal morgen opnieuw proberen de foto's te plaatsen.

hoe gaat het met je?

Liefs, Tania

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Met mij gaat het goed, heel af en toe heb ik nog wel eens een pijntje aan mijn borsten, maar dat hoort erbij in het eerste jaar.

Ik heb besloten om een consult in te plannen bij dr heintz, want mijn buik blijft een obstakel. Ben net terug van vakantie en ik durf gewoonweg niet in een bikini te gaan lopen (tankini en badpak aangehad).

Ik herinner me dat jij na je lipo niet geheel tevreden was, je sprak over een aantal bubbels die er nog zaten. Aan je foto's te zien zijn deze weg. Of niet?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bubbles zijn idd bijna weg. :-)

Ik zie ze nog altijd maar mijn man zeg dat ze meer "tussen mijn oren" zijn. Wel, ik blijf bezig met buik oefening en pilates en ik denk dat het werkt. Vroeger had buikoefening geen resultaat op mij, maar nu ik zie dat het werkt.

Ik ben terug van verlof en heb mijn eerst (ooit) strapless bikini aan!!!

Maar na zo veel eten en drinken, zonder oefening, heb ik 1,5kg bij en ik zie ze! Vanaf volgend week: niet meer verlof gewoontjes!!! ;-)

Misschien als het blijft goed met de buikoefeningen zal ik de correctie niet meer nodig hebben (hoop ik).

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Een jaar is voorbij!!!

Ik weet niet hoe heb ik er zo lang verwacht.

Als ik oude foto's zie, zie ik alleen borsten. Nu zie ik mezelf! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.