Ga naar inhoud

Vragenlijst eerste consult PO


Aanbevolen berichten

Hey Dames

Ik heb vorige maandag mijn operatie gehad, en ben dus pas 6 dagen PO. Aanstaande dinsdag (8 dagen PO) heb ik mijn eerste consult en mag mijn tape eraf en krijg ik ze voor 't eerst te zien. Ik kreeg een borstlift met kleine liposuctie onder de oksel (voor een betere vorm) met anatomische protheses 370cc voor de spier geplaatst. Dinsdag dus eerste consult PO en ik ben op zoek naar vragen, zodat ik zo weinig mogelijk vergeet. Dit zijn de vragen die ik nu momenteel heb:

  • Paspoort van de protheses (cc, merk, profile, etc.)
  • Wanneer mogen de hechtingen eruit (indien ze dinsdag niet worden verwijderd)?
  • Hoelang zal de indaling duren bij plaatsing voor de spier?
  • Vanaf wanneer mag ik beginnen met het insmeren van de littekens met Dermatix?
  • Waarop moet ik letten als ik zo meteen mijn sportbeha ga halen? Hoelang moet ik die dag en nacht aandoen?
  • Vanaf wanneer mag ik een gewone beha om?
  • Welke cup heb ik nu? Blijft die zo of kan die nog veranderen na volledige indaling?
  • Vanaf wanneer mag ik terug beginnen sporten? (Fitesso & Sh'Bam)?

Iedereen die suggesties heeft voor aanvullende vragen, let me know!! :D Kan handig zijn voor anderen hier ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is alvast een goede lijst voor later, ga ik eens opschrijven.

Zou ook nog graag suggesties horen voor vragen die ik kan stellen bij het consult voor de operatie want ik moet nog.. :68:

Er staan een aantal vragenlijsten op de forum. Deze kan je opzoeken rechtsboven in de zoekbalk ;) ... Had de vragenlijst ook meegenomen naar mijn eerste consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyy

eventueel kan je ook even vragen vanaf welk moment je weer mag huishouden (stofzuigen strijken dat soort dingen)

wanneer je weer mag tillen

xx

Dit mag na 6 weken meis...

Maar dat tillen weet ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.