Ga naar inhoud

Nina : 19 september 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Na lang onderzoek op dit forum, waar ik veel aan had, wil ook mijn ervaringen met jullie delen. Ik ben Nina 28, nu cup 75b wens is een volle C/kleine D. Ben 1,63m en weeg 57kg.

Ik heb 3 consulten gehad alvorens ik de keuze gemaakt heb. Mijn verwachting van de consulten was

Ipv een standaard praatje wat je ook zelf kan vinden hier en op internet juist wat meer uitleg

waarom er voor een bepaalde methode gekozen wordt en wat er (maatwerk) bij mij het beste past.

(Dus liever niet iemand die altijd voor of achter plaatst)

Eerste was bij Dr. Van der Weij, hier had ik hoge verwachtingen van ivm de goede

Reacties hier. Helaas had ik geen klik met hem, hij vond mijn vragen bijdehand en het voelde voor mij 'ik ben hier de arts en wat ik zeg is goed'.

Wat er positief was dat hij erg nauwkeurig ging meten en tekenen alvorens hij

een advies gaf over het aantal cc (max. 350) Samengevat goede arts maar ik vond hem arrogant (of die zijn werk goed doet twijfel ik totaal niet)

Tweede consult was bij Slaz Nio, erg aardig en toegankelijk. Mijn bijdehande vragen heeft die leuk beantwoord 😄 advies was 85% gevulde eurosiliconen max 350cc. Thuis heb ik erover nagedacht en ik voel me daar niet prettig bij. Ik ben bang dat het gaat rimpelen en heb voorkeur voor Natrelle. (Ik weet dat er hier veel dames zijn die ze hebben en erg tevreden zijn maar ik werd er onrustig van). Daarnaast vond ik het Slaz verschrikkelijk, in de wachtkamer zat ranzig volk (vieze haren onverzorgd bah)

Laatste was Dr Mooijen-Zaal, alle vragen ook heel goed en geduldig beantwoord. Fysio sprak me erg aan. Enige verschil was met die anderen dat ze wat zuiniger is met de cc, 335max, maar dat maakt niet veel uit. Ik heb meteen een datum afgesproken en ik word 19 september door haar geholpen.

Super spannend!

Ben sinds dinsdag begonnen met de fysio oefeningen en het is best een opgave om het 4-6 keer per dag uit te voeren doordeweeks pfff

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met haar.

Gr

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben Mandje en ga 9 september bij Dr Mooijen-Zaal onder het mes.

Spannend he!!

Wat ben jij al vlot begonnen met oefeningen ik pas sinds vorige week dinsdag.

Het is lastig om de oefeningen 6 keer per dag te doen ik ben al blij als het 3 tot 4 keer lukt.

Ja ze is wat zuiniger met het aantal cc dat maakt me ook wel onzeker aan de andere kant had ik het idee dat ze wel maat werk levert en kijkt naar je bouw en leefomstandigheden.

Ik ben nu erg bezig met alles op hoogte te zetten dat valt niet mee :1: .

Al met al vonden mijn man en ik haar een prettige arts.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mandje,

Spannend zeg volgende week maandag ben jij al aan de beurt! Ik had al twee weken geleden het consult gehad en wilde uit enthousiasme zsm beginnen met de oefeningen, maar red het niet door de weeks, ben nu aan het inhalen thuis haha. Wat ben je allemaal lager aan zetten?

Trouwens ik lees hier dat sommige dames van haar het advies kregen om vitamine c1000 en arnica druppels in te nemen. Daar heeft ze het met mij niet over gehad, met jou wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Liekie,

Tot nu toe ben ik ook blij met de service. Ik had gebeld omdat ik twijfelde de ene dag dacht ik dat 335 te klein zou zijn, daarna dacht ik weer als ik meer doe dan valt het te veel op. Ook twijfelde ik dat ze teveel uit elkaar zouden staan. Ik had gebeld en werd keurig teruggebeld door dr Moojen-Zaal ze gaf goede uitleg aan de tel en ik kon nog eens langsgaan om te passen, maar vind het alsnog niet nodig.

Trouwens hebben jullie ervaring met superfood icm de operatie? Ik zag namelijk dat je geen voedingsstoffen mag eten omdat ze bloedverdunnend kunnen werken zoals knoflook, avocado en scherpe kruiden. Volgens mij hebben sommige superfoods ook deze werking, iemand ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

As je mij toevoeg zie je mijn fotos en staan bij mij echt niet tever uit elkaar.

Oogt heel natuurlijk en dit wilde ik ook.

Bij mij valt het niet heel erg op maar dit wilde ik ook.

Zonder bh zie je uiteraard wel veel verschil met voorde bv.

Erg netjes dat ze snel bellen en je duidelijke informatie geven met waarom ze het zo wilt enz. Dit gaf mij ook een goed gevoel.

Sorry geen ervaring met superfood.

Ik heb gewoon geen kruidige of knoflook dingen gegeten die laatste week voor de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Ik heb wel een recept voor vit C 1000mg en arnicadruppels gekregen 2 weken van te voren starten, dit doe ik wel.

Of de arnica helpt weet ik niet vit c geloof ik wel in voor de wondgenezing.

Ik krijg 250 ccFM en 310 Fl.

Ik heb geen ervaring met superfood.

Met name kleding op reik hoogte en bekers en borden.Het wordt even vogelen om zo min mogelijk te tillen met kids maar de jongste is bijna 4 dus dat scheelt.

Gr Mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

As je mij toevoeg zie je mijn fotos en staan bij mij echt niet tever uit elkaar.

Oogt heel natuurlijk en dit wilde ik ook.

Bij mij valt het niet heel erg op maar dit wilde ik ook.

Zonder bh zie je uiteraard wel veel verschil met voorde bv.

Erg netjes dat ze snel bellen en je duidelijke informatie geven met waarom ze het zo wilt enz. Dit gaf mij ook een goed gevoel.

Sorry geen ervaring met superfood.

Ik heb gewoon geen kruidige of knoflook dingen gegeten die laatste week voor de operatie.

Ik had je al toegevoed een tijd geleden (was ik nog aan het orienteren) die van jou zien er super goed uit! Heb jij trouwens die Arnica en vitamine c1000 voorgeschreven gekregen?

Groetjes N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Ik heb wel een recept voor vit C 1000mg en arnicadruppels gekregen 2 weken van te voren starten, dit doe ik wel.

Of de arnica helpt weet ik niet vit c geloof ik wel in voor de wondgenezing.

Ik krijg 250 ccFM en 310 Fl.

Ik heb geen ervaring met superfood.

Met name kleding op reik hoogte en bekers en borden.Het wordt even vogelen om zo min mogelijk te tillen met kids maar de jongste is bijna 4 dus dat scheelt.

Gr Mandje

Hi Mandje,

Las net jouw topic, ik kan me voorstellen dat als je kinderen hebt je meer aan voorbereiding moet doen Ik heb net de vitamine pillen en arnica pillen (druppels waren op) gekocht, baat het niet dan...

Komt goed allemaal, ik heb alleen maar positieve berichten gelezen over haar en ik geloof ook dat die fysio echt helpt bij het herstel.

Dank voor je reactie en ik blijf je zeker volgen!

Groet, N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen van beiden heb ik gebruikt.

Alleen paracetamol, celebrex en oxycodon.

Al snel was ik van de pijnstillers af want van de oxycodon werd ik heeeeel suf en na 2tablette was ik gestopt. Celebrex mocht ik van de pc met 5dagen stoppen en paracetamol eigenlijk weinig gebruikt. Wel pijn gehad maar ben niet zo een pillen slikker:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen van beiden heb ik gebruikt.

Alleen paracetamol, celebrex en oxycodon.

Al snel was ik van de pijnstillers af want van de oxycodon werd ik heeeeel suf en na 2tablette was ik gestopt. Celebrex mocht ik van de pc met 5dagen stoppen en paracetamol eigenlijk weinig gebruikt. Wel pijn gehad maar ben niet zo een pillen slikker:)

Ik slik normaal gesproken ook nooit wat, ben een beetje aan het doorslaan ivm de zeenuwen en wil alles in huis hebben voor het geval dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Fijn dat je al een datum hebt voor je operatie en al snel ook! Super!!

Ik zal je titel wat aanpassen en even kijken of je al bij de operatieverslagen staat en je anders verhuizen er naartoe :)
Dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken :)

Veel forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Fijn dat je al een datum hebt voor je operatie en al snel ook! Super!!

Ik zal je titel wat aanpassen en even kijken of je al bij de operatieverslagen staat en je anders verhuizen er naartoe :)

Dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken :)

Veel forumplezier!!

xx BB

Hi BB,

Dank je wel! Ik dacht al dat ik het niet helemaal goed had gedaan uhppps

Kan je in je glazen borstenbol kijken en iets van een voorspelling doen :-)

Gr. N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je in je glazen borstenbol kijken en iets van een voorspelling doen :-)

Als je me kunt vertellen of je de MF of de FF gaat krijgen, dan kijk ik wel eens in mijn glazen bol haha...

Maar meid, je had niks verkeerd gedaan hoor!! Je had je gewoon netjes voorgesteld en dat was prima! Dat ik daarna dat topic op een andere plek zet, omdat ik daarvoor hier ben, daar kun jij niks aan doen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke....

Ik wil alleen dat je even gaat zitten, voor je dit leest :45:

Je gaat een D krijgen, qua zicht.

In bh-label wordt het echter iets groter.. maar daar moet je je niets van aantrekken. Want bh's vallen bij nepborsten altijd groter dan bij echte borsten, misschien datje dat wel vaker gelezen hebt hier?

Ik heb bijvoorbeeld zelf een 75F, maar ziet er niet uit als een F, eerder als een D/DD

Jij zult met bh-maten dus ook tussen volle E en kleine F zitten.. Maar gaat er dus uitzien als een mooie D... :)

Hoop dat je nog rechtop zit nu hihi, maar neem niet kleiner, want ik denk dat dit wel is wat je wilt ook hihi

Zeg me maar eens wat je van de volgende borsten vindt:

http://www.borstenforum.com/gallery/album/1311-mn-boobs-i-love-them/

Die van jou zullen ongeveer vergelijkbaar worden. Ligt er een beetje aan hoe groot je B nu is... Je kunt in haar mappen ook haar voorsituatie zien, dan kun je eens vergelijken met de jouwe :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bb,

Haha ik volg je voorspellingen zo nu en dan en ik schrik niet van die E/F.

Super bedankt voor je uitgebreide uitleg. Haar borsten zijn erg mooi. Als ik die zie denk ik zelfs iets meer zou ik bij mij ook niet erg vinden :-) Ik krijg wel wat meer cc (weet niet of dat uimaakt). Aan de andere kant die MF van natrelle is een best brede prothese ( alle drie de artsen zeiden dat ik bredere borsen had dan gemiddeld maar ik ben vergeten hoe breed het nou is) misschien moet ik toch iets meer nemen. De volgende is wel meteen 380 of zo? Aan de ene kant yeahhhhh maar het is ook niet leuk om je sufe te zoeken naar een bh die past. Is BH maat E/F goed te vinden in een hunkemoller of bijenkorf?

Lastig Rrrrrrrrrrr

Nogmaals bedankt!

Gr. N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, is dat ff mooi :45:

Die van jou worden namelijk iets groter als de borsten van deze meid, alleen dat durfde ik niet te zeggen.. omdat je aangaf dat je een volle C, kleine D wilde haha...

Maar die ga je krijgen hoor, qua zicht. De startpositie van de meid die je in de link zag, was een A, en jij hebt een B, dus je begint al met meer :)

Komt dus helemaal goed :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi xox,

Wat leuk! Ik ben wel met de dag meer aan het stressen. Ben bang dat het te groot/te klein is. Dan weer dat het mega pijn doet en dat ik heel lang moet herstellen. Dan weer dat mensen het gaan merken in mijn omgeving. (Heb liever geen plastic fantastic imago :-)

Hoe gast het met jou? Doe je keurig je oefeningen?

Gr. N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik wordt in Eindhoven geopereerd en ben gistren nog een keer gaan passen, juist inderdaad ook omdat ik het zo moeilijk vind om te bepalen welke maat voor mij dan het beste zou zijn. Dus ik begrijp wat je bedoeld.

Het zal vast en zeker pijn doen haha, maarja.. dat moeten we er gewoon voor over hebben ;)

Ik ben ook wel een beetje bang dat het teveel gaat opvallen, maarja dat is nou eenmaal zo. Het is jouw keuze en anderen hebben toch altijd wel een mining. Als je daar altijd maar rekening mee moet houden..... Dat is ook nog een reden waarom ik nog eens ben gaan passen, omdat ik eerst meer bescheiden was en daarna dacht "ik geef zoveel geld uit, dan neem ik ook waar ik me het beste bij voel" . :)

Dus geen zorgen, ook ik maak mezelf gek haha!

Gelukkig ligt er een kalmeringstablet voor me klaar!

Oefeningen hoefde ik niet te doen, dat deden ze in Eindhoven alleen alsverom werd gevraagd.. In Hilversum deden ze dat wel hoorde ik. Jij wel aan het oefenen?

Heel veel succes met aftellen!

Ik ben benieuwd naar je verslag!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.