Ga naar inhoud

Kim123 : 21 oktober 2013 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen


Gast lovingit

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben 26 jaar heb cup 75B en ben 1.78. Ik vind mijn borsten te klein voor mijn lichaam. De hoop dat het nog goed zou komen heb ik al een tijdje opgegeven.

Ik ben al bij verschillende klinieken geweest voor een consult maar phoe wat is dat moeilijk de een zegt anatomisch, de ander zegt voor de borstspier, de ander weer niet. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Diana Gabriels.

Het consult verliep goed en ze zei gelijk waar het op stond... kijk daar hou ik van.

Ik heb gekozen voor 300cc ronde mentor prothesen medium profile dual plane. Ze vertelde dat je met deze protheses ook een mooi en natuurlijk eindresultaat krijgt.

De afspraak staat op 21 oktober bij Dr Schiettecatte. Maar wow wat spannend nu al zeg. Continu denk ik er aan en gaat er van alles door mijn hoofd. Hoe zou het met de pijn gaan, hoe gaat het eruit zien, hoe vertel ik het aan mijn ouders haha. Ik ben in ieder geval super blij met de datum daar ga ik nu naartoe leven.

Ik ben wel heel benieuwd naar jullie ervaringen met de operatie, Dr Schiettecatte, het eindresultaat...nou ja eigenlijk alles dus.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heys,die Schiettecatte is bekend aan het worden,zo hoor je niemand erover en zo komt er elke week iemand voorbij die door hem geholpen wordt,hihi.Leuk hoor. :101:

Ik ben ook bij hem geopereerd maar dan bij Velthuiskliniek.

Fijne arts ,rustige man,geen verkeerde woorden over,en o ja,hij lijkt me erg eerlijk in zijn antwoorden ,kan iets niet dan zegt hij dat eerlijk,kan iets wel dan geeft hij je de opties.

Ook is hij zeer voorzichtig met de nazorg,hij wil het allerbeste voor jou en houdt zelf niet van complicaties,daar zou hij dus alles aan doen om die te vorkomen,dus hij geeft je veel tips mee wat de nazorg betreft.

Gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor(al ik best wat boller had gewild aan de bovenkant),ik heb ook ronde gekregen(samen besloten,en we waren het er beiden over eens dat die de mooiste waren bij mij)

Je mag altyd even in mn album kijken he,naar de voor en nafotos.

Hij is echt een fijne man,neem rustig de tijd voor je en is super voorzichtig met alles,vraagt netjes of hij even mag opmeten enz.

Zal je erg respectvol behandelen .

Gr Vlinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je wilt zoeken naar meiden die ook door dr. Schiettecatte geopereerd zijn, naar ervaringen, dan kun je zijn naam intikken rechtsboven in de zoekbalk. Vind je de zoekbalk niet? Dan kun je even helemaal links onderaan je Thema wijzigen in: 'unlimited' Dan zie je de zoekbalk daarna wel rechtsboven :)

Ook pas ik je titel een beetje aan, zodat hij wat meer lijkt op de rest :) Wordt je geopereerd in Medisch Centrum Amstelveen?

Heb je trouwens alvast bij de operatieverslagen gezet, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken, wél zo handig als je alles bij elkaar hebt staan he :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.