Ga naar inhoud

Even voorstellen


Roos77

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik ben rosita, 35 jaar en sinds 8 jaar bekend met het voor vele bekende brca 2 mutatie.

Aankomende oktober zal er een borstamputatie en expandermethode gaan plaatsvinden

Ik hoop dat dit forum ervaringen te lezen en te delen. Afgelopen oktober zijn mijn eierstokken verwijderd.

In het dagelijks leven werk ik in een serviceflat waar ik de verhuur van appartementen regel.

Ik ben getrouwd en samen hebben wij een lieve dochter van 6 jaar.

Tot horens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Pfff heftig hoor, als je erfelijk belast bent en dus kiest voor een dubbele mastectomie... Maar ik begrijp de keuze heel goed.. Liever dat, dan steeds maar in onzekerheid leven.... LIjkt me tenminste...

Er zijn helaas niet veel verhalen van vrouwen met een expander.... Je zou het wel eens kunnen zoeken in de zoekbalk (met trefwoord: expander) Dan zou je de verhalen die er van zijn, moeten tegenkomen...

De zoekbalk zit rechtsboven in het scherm. Mocht je hem niet vinden, dan kun je linksonderaan eerst je thema wijzigen in: 'unlimited' Dan zie je daarna de zoekbalk rechtsboven verschijnen!

Heel veel sterkte!! En heel veel succes met de operatie's.

Gaan ze direct een expander plaatsen tijdens de operatie van de amputatie?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.