Ga naar inhoud

sexy blousjes


Vlinder

Aanbevolen berichten

Ik bedacht me ineens iets raars...

en vroeg me af of jullie dit ook hebben ,hihi.

Ik zit al jaren te klooien met blousjes,ik vind (en mn man ook) ze zo sexy staan nu,maar ....

het ene blousje zit te strak en ploppen mn boobs letterlijk uit,en bij t andere blousje is t bij me taille te wijdt en is t sexy effect dus weg.

Nu zag ik bij rtl 5 in een kort stukje van beauty & the nerd (ik kijk dat progamma niet )dat er meiden zon schattig strak blousje aan hadden waarvan ik dacht Die moet ik hebbu!!

Iemand enig ide waar je dat soort blousjes kopen kan? Ik kom ze nooit tegen iig. :106:

Maar heb al snel het effect zoals op de foto te zien is whahaha,niet echt mooi dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook wel erg benieuwd naar.. voordat mn borsten leeggelopen/gezogen waren had ik ook al moeite met blousjes, altijd inkijk tussen de knoopjes precies tussen je boobs.. enige optie was knoopjes open en er een hemdje onder. Het is juist zo mooi al ze helemaal aansluiten zonder te trekken, in de taille en rond je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp precies wat je bedoeld!

Hoe zit dat eigenlijk, want ik hoor nu al, Ooh je moet niet te groot nemen, kan je helemaal geen leuke kleding meer kopen want dat zit boven dan te strak en onder te los of net andersom.

Zou ik veel kleding weg kunnen gooien ? Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp precies wat je bedoeld!

Hoe zit dat eigenlijk, want ik hoor nu al, Ooh je moet niet te groot nemen, kan je helemaal geen leuke kleding meer kopen want dat zit boven dan te strak en onder te los of net andersom.

Zou ik veel kleding weg kunnen gooien ? Hihi

Nee ik koop altyd nog gewoon mn eigen maat 38,maar van boven krijg ik m dan soms niet dicht ,knappen de knoopjes letterlijk ,of moet er een hemdje onder,maar wil juist de SEXY look snap je hihi.

Ik ben vrij smal in me taille,dis is met dat soort dingen wel lastig.T Moet gewoon strak over al zitten !

Ik neem mijn blouses altijd in bij de taille. Ik koop een maat die bij de boobs past en naai de zijkanten dan passend..

Oh maar das ook wel een goeie idd! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.