Ga naar inhoud

Wendy76 : 29 augustus 2013 : Dr. Schiettecatte : Gele ziekenhuis Apeldoorn


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben wendy 37 jaar alleenstaande moeder van een meisje van 12. Sinds mijn 21e heb ik de droom van een borstvergroting. Na jaren hierop sparen werd deze gisteren waar gemaakt in het Gele ziekenhuis te Apeldoorn, door Drs. David Schiettecatte.

Er werd gekozen voor de dual plane techniek. Ik ben 1,68mtr en weeg 75 kilo met een grove skeletbouw. Zelf had ik cup 80A en ik kreeg 400cc rond van mentor. Ik moest een D sport BH kopen voor na de operatie maar ik heb het gevoel dat die iets te groot is.

De operatie duurte maar 30 minuten. Bij het wakker worden kon ik de tranen niet houden overdonderd het nu eindelijk toch gedaan te hebben. Pijn viel op dat moment reuze mee dus ik lag met een big smile in mijn bed. Maar ik hoorde al snel dat de grote pijn er nog eraan komt omdat ik een extra verdovingsspuit had gekregen? Vast voor de weg naar huis…

Tegen 22 uur was de verdovingsspuit uitgewerkt en had ik flinke spier?pijn. Ik had ter pijnbestrijding voor als het nodig zou zijn naast paracetamol 4x1000mg en Arcoxia 90mg 1x dagelijks, ook nog 9 stuks tramadol ( morfine achtig) 50mg 2xdagelijks mee gekregen. Dat heeft me de nacht door geholpen.

Nu lekker op bed en rusten. Ik heb geen band trouwens. En ik heb een vraag aan jullie. Mijn borsten zijn heel koud en ik heb alleen bovenop en aan de zijkant een dikke ronding onder de borst bijna niks (onder tepel) dus het ziet eruit alsof de implantaten heel hoog zitten. Is dat normaal? Ik vind dat eng om te zien. Ook weet ik niet hoe strak die bh moet zitten. Ik zou er nu nog makkelijk een hand bij in kunnen krijgen…

Groetjes Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey allereerst gefeliciteerd met jouw boobies meis! :D

Hoe dat ze er nu uitzien komt omdat je het dual plane hebt. Kijk maar naar de meeste vrouwen hier met dual plane. Soort van misvormd ;) ... Dat gaat allemaal goed komen en je zal het snel genoeg merken.

De band is meer zodat de prothese niet naar boven schiet en alles bij elkaar houd en de spier zich goed kan wennen aan de prothese. Niet alle pc's vinden het namelijk nodig zo'n band.

Hoe gaat het met de pijn?

Iig een goed herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik ben 12 augustus ook geopereerd door Dr. Schiettecatte :)
Mijn operatie heeft inderdaad ook maar 30 minuten geduurd denk ik..snel hé?

Het is normaal dat je protheses zo hoog zitten hoor, heel veel meiden hier op het forum hebben dat. Kijk maar eens in de gallerij. Als ze gaan zakken krijg je ook meer volume aan de onderkant. Bij mij zaten de protheses niet héél hoog, maar ze stonden wel erg naar buiten, het was geen gezicht. Dat is nu al helemaal bijgetrokken en ze zijn nu echt heel mooi. Bij de één duurt het zakker langer als bij de ander..het kan zijn dat je als je de eerst volgende keer moet terug komen voor controle, je een borstband krijgt om je protheses te helpen laten zakken. Ik heb die niet gekregen omdat het niet nodig was bij mij.

Je bh moet goed aansluiten en genoeg steun geven..zeker de eerste weken is dat echt belangrijk. Het is voor ons een beetje moeilijk om te beoordelen of hij te los zit of niet. Ik zou het sowieso op je controle even laten checken en anders gewoon op www.wehkamp.nl ofzo een maat kleiner bestellen. Hoef je je huis niet uit! ;)

Veel sterkte met je herstel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey..

dank dames! boobie’s waar ga je heen voor je afspraak? Op zondag?

tja resultaten, ik mag de BH een hele week niet afdoen en ook niet douchen. Ook heb ik een soort gaasverband onder de borst over de borstkast heen, met een soort tape erover heen. Is dus nu lastig om een foto te maken.

Javaantje en Worldgirl dank voor jullie verhelderende berichten werkt rustgevend!

De pijn is op moment draagbaar maar ik gun me dan ook de tramadol de eerste dagen. Ik ben alleen thuis, zo kan ik tenminste klein beetje wat.(koffie zetten voor mezelf ;-) mijn bovenlijf is helemaal stijf en onbewegelijk nu. Ik slaap half zittende zo kom ik iig zelf uit bed :-P al met al is het best te doen nu. Gewoon blijven liggen en zo weinig mogelijk bewegen.

Worldgirl ben je ook zo blij met doktor Dr. Schiettecatte ? ik ben heel tevreden, een doktor die ook een gewoon mens is gebleven vind ik ;-) 11 juni dit jaar had ik ook een bovenlidcorretie bij hem laten doen (met medisch indicatie hoor) en idd 30 minuten, onvoorstelbaar!

Groetjes Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik ben zelf ook door hem geholpen en idd het is een hele fijne rustige vriendelijk man!

Wat mij opvalt is dat hij meestal rond de 400/500CC plaatst.

Ik heb dan ook 500CC gekregen,geloof ook dat er zelfs niet meer bij kon.

Ik heb dual plane en had daar wel erge last van ,geen idee hoe dat zo kwam.

Maar ik ben er doorheen geworsteld.

Ik wens je een goed herstel en hoop dat je snel de oude bent.

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje Vlinder.

Fijn om alleen maar goede dingen over hem te horen! Ik hoop dan ook op een goed eindresultaat op moment vind ik ze nog niet echt leuk :-S. ik heb foto’s in de galerij geplaatst, ik vind ze veel te hoog zitten nu.

Sinds vandaag is de pijn een stuk minder mits ik geen rare bewegingen maak ;-) ik ben 4 kilo zwaarder dan voor de BV… ik kwam al wat berichten tegen over vocht vast houden en zo voort, hoop dat ik dat snel weer kwijt ben voel me net een marshmallow nu L

Heb idd een andere BH via Wehkamp besteld, 1 maat kleiner, helaas te klein omdat die van een ander merk is denk ik. Heb de oude BH nu zelf wat dicht genaaid aan de voorkant :-P nu voelt het goed passen ;-)

Groetjes….

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mag ik vragen waarom je je in een gewoon ziekenhuis hebt laten opereren en niet in een kliniek

ik woon zelf ook in apeldoorn maar dacht dat het in het ziekenhuis veel meer koste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend boobie.s!!! hou me op de hoogte!

annoesjka, voor mij was het 700euro goedkoper zo, 3500 ipv 4200, en voor de kliniek had ik naar Velp (velthuis) gemoeten. Zelf kom ik uit de buurt van Deventer. Dr. Schiettecatte huurt eens in de zoveel tijd een kamer in het ziekenhuis te Apeldoorn. Deventer werkt helaas niet mee. In de operatie zelf zit geen verschil. Als ik na de kliniek was gegaan had ik wat intensievere nazorg gekregen, en ipv Mentor rond had ik Natrelle rond gekregen, maar de 700 euro zijn me liever ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje Vlinder.

Fijn om alleen maar goede dingen over hem te horen! Ik hoop dan ook op een goed eindresultaat op moment vind ik ze nog niet echt leuk :-S. ik heb foto’s in de galerij geplaatst, ik vind ze veel te hoog zitten nu.

Sinds vandaag is de pijn een stuk minder mits ik geen rare bewegingen maak ;-) ik ben 4 kilo zwaarder dan voor de BV… ik kwam al wat berichten tegen over vocht vast houden en zo voort, hoop dat ik dat snel weer kwijt ben voel me net een marshmallow nu L

Heb idd een andere BH via Wehkamp besteld, 1 maat kleiner, helaas te klein omdat die van een ander merk is denk ik. Heb de oude BH nu zelf wat dicht genaaid aan de voorkant :-P nu voelt het goed passen ;-)

Groetjes….

Nog niet leuk?? ze zijn prachtig,die moeten nog zakken en vormen,dat komt echt wel goed hoor!

Veel vocht zeg je zelf ook al,drink lekker veel thee en doe niet teveel op een dag!

Kun je de bh niet omruilen voor een grotere dan? dat is toch mogelijk bij Wehkamp>??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

oh okey ik ben bij Diana gabriels geweest is wel een eindje weg van af apeldoorn maarja daar betaal je 2600 euro

en dokter schiettecatte opereert ook voor haar .

ja 1 keer controle bij Diana en 1 keer op controle in amstelveen ja zeg goed 100 euro aan brandstof erbij

ik had he ook graag heel dicht bij willen doen maar dan is het verschil toch nog te groot kwa prijs

ik heb trouwens mentor die ligt gelijk aan natrelle

maar goed we hebben allebij nieuwe boobs gefeliciteerd in elk geval :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.