Ga naar inhoud

Ervaringen plaatsing voor de spier bij weinig borstweefsel


Aanbevolen berichten

Hey moeke, het ligt er wel aan welke prothese het is...

Bij een anatomische heb je minder kans op de randen te zien.... En dan heb je nog de style 510 van natrelle bij heel weinig eigen weefsel.. Die heeft een nog dunnere bovenrand...

Bij patienten van de Meyere zullen er vast zitten met weinig eigen weefsel.. Maar ik kan even geen namen opnoemen... Kijk ff in de zoekbalk.. zoek je op de meyere en vaak hebben meiden wel wat in hun handtekening staan.

Uiteraard hoop ik dat je hier reacties krijgt, want is wel zo gemakkelijk :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er zelf geen voorstander van, omdat je inderdaad vlug de randen en rimpelingen ziet. Ik ben meer een voorstander voor een dual plane plaatsing.

Je ziet echt niet sneller randen en rimpeling bij plaatsing voor de spier. Je moet wel genoeg eigen weefsel hebben, anders kun je wel rimpels gaan zien. De spier dient bij weinig eigen vetweefsel, als 'weefsel'.... Dus deze dekt dan de prothese aan de bovenkant af, zodat er minder snel rimpelvorming te zien is als je weinig eigen weefsel hebt....

Echter! De spier zit alleen aan de bovenkant over de prothese. Dus aan de onderkant en zijkanten, kun je ook bij dual plane plaatsing rimpelvorming gaan voelen en/of zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.