Ga naar inhoud

Borsten dichter bij elkaar door strakkere sport bh??


Aanbevolen berichten

Heeee lieve meiden!

Vandaag ben ik 10 dagen PO. Ben erg tevreden, het ziet er super uit.

Vind alleen dat mijn borsten niet dicht genoeg tegen elkaar staan, en dat er aan de binnenkant van mijn borsten (waar je decollete zit zeg maar ;p) niet genoeg bolling/volume zit.

Nu merk ik als ik mijn bh aan de voorkant wat strakker trek, na elkaar toe trek dat ik al meer decollete krijg. Betekend dit dat ik beter een strakkere bh kan kopen, of mag dit juist niet? Heb namelijk ook al veel gelezen dat dat juist niet goed is om te doen omdat ze hun eigen weg moeten vinden..

Herkennen meer meiden dit? Hadden jullie in het begin weinig decollete en kwam dat later goed?

Moet ook wel zeggen dat mn borsten nog steeds heel strak en hard zijn..

Zal proberen vanavond nieuwe fotos te plaatsen, maar op de fotos die er nu opstaan zie je ook wel wat ik bedoel..

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb juist er voor gekozen dat ik bredere protheses wou om een decollete te krijgen die bestond uit borsten welke dichter bij elkaar geplaatst zijn. Dus mijn orginele borstbreedte was 11 cm en die van de prothese 12 cm waardoor mijn decollete 1 cm dichter bij elkaar komt te staan in het midden.

Je moet de protheses inderdaad hun eigen weg laten vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me niet erg handig, je krijgt dan denk ik een soort 'push up' effect en ik denk niet dat dat goed is voor je herstel. Je kunt de sportbh beter dragen op de manier waarop ie het beste zit, niet op z'n strakst.

Als ze wat indalen komen ze vanzelf een beetje dichter bij elkaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahaaa vandaar misschien dat mijn boobs elkaar bijna kussen... Ik heb een bh van de kliniek (weet my god niet welke maat het is) maar op zn ruimst kan het wel eens strak aanvoelen wanneer ze op spanning staan.

Vanavond de nieuwe sportbh passen, hopelijk dat mijn decollete dan minder zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.