Ga naar inhoud

Boobie'S : 7 oktober 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Eindelijk naar heel lang dromen kan het nu dan eindelijk.. een BV! :43:

Ik ben 22 jaar en vind mijn borsten al een lange tijd niet mooi en te klein.

Toen ik 4 jaar geleden 12 kilo ben afgevallen bleef er nog minder van over...

Dit jaar heb ik gekozen voor een pauze van school en heb hierdoor goed kunnen sparen.

Ik heb het geld bijna bij mekaar en de planning is om in de winter een BV te kunnen doen!

Ik ben 168cm en weeg 52 kilo. Mijn wens is een Volle D te krijgen. Ik heb nu een 70 A/B.

Alleen is de vraag welke kliniek, rond of anatomisch en normaal of hoog profiel?

twee klinieken komen heel veel terug op dit forum:

- Be clinic

- Beaucare

maar ben ook benieuwd naar dr de Hondt omdat mijn nicht zich daar heeft laten opereren.

Alleen is dit meer dan 10 jaar geleden en in die tussentijd kunnen er veel dingen veranderd zijn.

dus er is nog genoeg om uit te zoeken :01: :1bouncingboobs:

Liefs Shrn18

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Welkom op het forum.

Inmiddels heb je ergens anders een afspraak gemaakt zie ik?

Ik ben zelf 2 jaar geleden op consult geweest bij Beaucare,

heb me hier alleen niet laten opereren.
De reden dat ik de operatie niet daar wilde laten doen, was omdat ik vrij weinig kon vinden

over de merken protheses die ze gebruiken (keurmerken etc).

Uiteindelijk heb ik dit jaar pas een ander consult gehad (bij Global Care Clinic),

en daar werd ik veeeeeeeel beter geinformeerd als bij Beaucare.

Bij Beaucare was ik zomaar een "nummertje" en had ik het consult met een man (niet de chirurg)

die in een keer achter elkaar door ratelde.

Bij Global Care werd er alle tijd voor me genomen en heb ik ook meteen de chirurg gezien.

Beaucare raad ik je persoonlijk niet aan ,maar dat is mijn ervaring daar. Jij kunt het misschien anders ervaren?
Be-Clinic kan ik je persoonlijk niets over vertellen, maar je leest veel goede dingen hier over Dr. Plovier!

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.