Ga naar inhoud

Voorstellen, overweging bv!


Leen1

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben al een tijdje lid van borstenforum en vind het nu dan ook eens tijd worden dat ik mij voorstel. Ik ben 22 jaar en woon in Friesland. Ik ben een fanatiek sporter (volleybal) en heb nu 5 jaar een relatie met mijn vriend.

Een paar maanden geleden heb ik aan mijn vriend en moeder verteld dat ik een borstvergroting wil. Ze zijn er beide geen voorstander van (en mijn moeder gaat mij nu met iedereen vergelijken die kleinere borsten heeft.. ) Mijn vriend zegt dat hij het niet nodig vind maar als ik het graag wil moet ik het doen. Ik zit nog enorm in twijfel en stiekem ben ik ook wel een beetje bang. Ik heb hier al veel informatie gelezen en hoop dat jullie me nog meer informatie en advies kunnen geven!

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik een volleybalster (veel springen, vallen, harde klappen opvallen etc). Ik volleybal op hoog niveau en eind april is het seizoen afgelopen. Daarna wil ik graag mijn borstvergroting plannen. Ik zit nog in twijfel omdat ik vanaf september wel weer graag op hoog niveau wil sporten maar ik weet niet of dat wel kan?

Het maakt mij niet uit waar ik een borstvergroting wil gaan doen, als de chirurg maar goed is! Vlakbij mijn woonplaats in Heerenveen zit een Bergman Kliniek. Het heeft een goede naam maar toch vind ik het wel prijzig. Hier op het forum heb ik verschillende namen gelezen zoals. Dr. Nio of Dr. W.G. van Selms (is hier een voorkeur tussen?) Dr. Bruno de Meyere in België en Dr. Nelissen in België. Ik zou het geen probleem vinden om naar België te gaan. Al gaat mijn voorkeur wel uit naar Nederland omdat het anders zo’n eind rijden is haha. Hebben jullie nog een advies?

Sorry van dit lange verhaal! Maar wilde het toch even kwijt J

Groetjes,

Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Bij mijn 2e gesprek werd er gezegd dat ze bij iemand die fanatiek sport, met armen vooral, doen ze liever voor de spier..

Weet niet of elke chirurg dit zegt maar dat is mij verteld.

Ik kom ook uit friesland, ben in heerenveen op gesprek geweest maar ga de bv toch in belgie laten doen vanwege de prijs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi hoi

Welkom op het forum!!

In jouw geval zou ik kiezen voor OF dr. Nio (omdat hij zowel voor als achter de spier plaatst en zijn keuze baseert op jouw situatie!) OF voor dr. de Meyere in Gent idd. (omdat hij een groot voorstander is van plaatsen voor de spier)

Voor de prijs maakt het niet veel verschil. Bij de meyere betaal je 3000 euro all inclusief en bij Nio 3100 (moet je wel in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis gaan, want in de parkkliniek is het duurder bij diezelfde arts :) )

Misschien handig om gewoon bij beide een consult te plannen en dan een keuze te maken tussen die twee.. Ik neem aan, als je voldoende weefsel hebt om voor de spier te plaatsen, dat je dan wel weer voor het 'seizoen' redelijk klaar ervoor bent. Of je weer helemaal op en top bent, kan ik je niet beloven, maar deze twee pc's zullen wel reeel zijn in wat je weer zult kunnen, normaal gesproken :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.