Ga naar inhoud

muizeke : 19 december 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Piep!

Sinds enkele dagen heb ik dit forum ontdekt!! Waauw!

Geweldig hoe iedereen zijn ervaringen deelt!

Ik begin dan ook meer & meer overtuigd te geraken om een borstvergroting te laten uitvoeren!

Daarom heb ik een eerste gesprek vastgelegd midden september bij Dhr De Meyere te Gent.

Een vriendin van me heeft daar een ingreep laten uitvoeren en is zeer tevreden.

Ik ben 28 jaar; 1.69m lengte & weeg 58kg. Mijn taille is eerder smal & mijn heupen wat breder.

Enkele jaren geleden had ik een goede B cup, maar daar schiet nu weinig van over...

De laatste maanden draag ik dan ook BH's met mousse om een push up effect te bekomen!

Echter verlang ik wel naar een stevige rond borst in zijaanzicht en een mooie boven plooi in vooraanzicht.

Graag wens ik mijn lichaam meer in verhouding te brengen & de aandacht af te leiden van mijn heupen naar mijn 'boebies'!

Doch wil ik absoluut een natuurlijke look!

Ik denk dat een goede C, tot D dan niet zou misstaan!

Ik kijk dan ook uit naar mijn eerste consult en uiteraard zijn al jullie tips meer dan welkom!

Lieve groetjes

Muizeke

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Muizeke,

Welkom hier!

Je eerste consult bij De Meyere :D spannend hoor en zeker een goeie keus!

De Meyere heeft mijn boobies gezet en begint langzaamaan wat te worden ;)

Ik denk dat je dezelfde bouw (bovenkant) als mij hebt? Ben ong 1.68-1.70 en 59 kg.

Ben benieuwd hoe je consult zal gaan.

iig veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.