Ga naar inhoud

mandje : 9 september 2013 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal

Ik ben verpleegkundige van beroep en overweeg al 10 jaar een BV. Ik heb twee consulten gehad bij de Bergmankliniek.

Het komt mij goed uit om 7 augustus geopereerd te worden er is een dokter die dit kan en vandaar het 2e consult.

Het probleem is dat ik twee verschillende adviezen heb gehad. De ene PC wil voor de spier rond. De andere wil liever gedeeltelijk achter de spier en een anatomische prothese gebruiken. Nu weet ik het even niet meer.

Ik heb met de coach gesproken zij kan mij niet goed adviseren ze zegt dat beide opties goed resultaat geven.

Hebben jullie nog tips?? Ik ben 1,5 jaar flink ziek geweest en redelijk op de rit ik wil niet dat de operatie te veel consequenties heeft voor mijn werk want dat komt niet goed.Ik ben ook bereid de operatie uit te stellen zodat ik een goede keuze kan maken. Wie heeft er tips???

Lieve groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Mandje

Allereerst welkom op het forum! :viannen_01:

Als je het niet zeker weet, moet je het nu niet doen! Ik val er wel mee met de deur in huis, maar een borstvergroting moet een weloverwogen keuze zijn :)

Volgens mij moet je nog eens een ander consult plannen, bij een andere arts. Iedere arts heeft een bepaalde methode waar hij het liefs mee werkt (dus voor, achter of tussen de spier), iedere arts heeft een bepaalde voorkeur voor welke prothese hij gebruikt (dus anatomisch of rond). Het allerbelangrijkste is dat je GOEDE, uitgebreide informatie krijgt en dat je op basis van die informatie een weloverwogen keuze kunt maken. Je moet er immers de komende 15 jaar mee rond lopen he ;)

Of je rond of anatomisch neemt, dan is dus een keuze die je zelf zult moeten maken, helaas. Maar wel op basis van de informatie die je krijgt.

Lees eens wat topics hier, bekijk foto's en bekijk wat je het mooiste vindt! Vergelijk!