Ga naar inhoud

Twijfel over bh's


Aanbevolen berichten

Hai,

Ik lees nu toch weer dat je absoluut geen push up bh mag dragen.

Ik heb te horen gekregen dat ik ze gewoon wel aan mocht. Niet dat ik ze iedere dag aan zou willen maar soms staat t toch net wat leuker onder je kleding.

Mag het nou wel of niet? Omdat er gezegd is dat het mag heb ik eigenlijk nooit naar de (nadelige) effecten van het dragen van een push up bh zou kunnen zijn.

X Charlotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je voor of onder de spier?

Wat ik hier heb begrepen wordt het bij onder de spier het eerst jaar wordt hafgeraden omdat door de druk van de push up je spier verder kan loslaten en er daardoor een uniboob kan ontstaan.

Wil het zelf eigenlijk ook wel weten... push up is toch nog net wat leuker, haha. Misschien is het ook per chirurg afhankelijk? Lijkt me sterk dat je chirurg zegt dat het gewoon mag als het echt een risico zou vormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai ik heb dual plane ,maar mn pc zei dat ik gewoon een push-up bh mocht dragen ,alleen na een jaar pas onder de zonnebank tenzij ik de littekens goed afdek

dus ik draag vanaf dat ik 6 weken po ben gewoon push-up

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dr. Schiettecatte mag een push up idd wel, lees ik steeds. Er zijn enkele pc's die het niet erg vinden, waaronder Schiettecatte, omdat zij de spier niet ver los snijden bij het borstbeen.

Bij andere pc's altijd even oppassen, want als de aanhechting van de spier op het borstbeen niet voldoende hersteld is en je gaat pushen met een bh, dan kan het gebeuren dat de spier los raakt.. Dus altijd even overleggen met je pc, zodat je niet 'per ongeluk' met vervelende complicaties komt te zitten...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.