Ga naar inhoud

Misspuss : 26 juli 2013 : Dr. Kanhai : MCA Alkmaar


Aanbevolen berichten

Hay!

Ik ben Misspuss en ben 4 weken geleden geopereerd nadat de operatie een keer was uitgesteld wegens hoge koorts :(
Nu heeeel erg blij met mijn nieuwe borsten (320 cc onder de spier) maar ik vond het wel erg heftig.

Heb al veel rondgesnuffeld en gelezen op dit forum maar kan pas vandaag weer zonder pijn typen vandaar dat mijn verslag en foto's nu pas volgen.

De operatie ging erg goed maar ik heb daarna erg veel pijn en nabloedingen gehad.

Heb twee dagen in het ziekenhuis gelegen en anderhalve week thuis met drains gezeten zonder ook maar iets te kunnen. (broek ophijsen, zelf eten/drinken, deuren open/dicht doen etc)
Tijdens het verwijderen van de drains waren mijn borsten rood en erg warm, dus een zware antibioticakuur.
Nu vier weken later heb ik nog veel last van mijn borsten, ribben, rug en armen dus ik ben nog niet aan het werk.

Ik kijk wel elke dag in de spiegel en kan niet wachten tot ik bh's / bikini's /shirtjes en jurkjes kan passen en aantrekken!

Lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Van harte gefeliciteerd met je boobs meid, al is het bij jou niet van een leien dakje gegaan zo te lezen.. Jeetje heftig!!

Mag ik vragen wie je pc was? En welke datum je operatie precies was?

Hoop voor je dat nu alles helemaal goed gaat komen en dat je eindelijk een beetje mag gaan genieten van je boobs!!

Ik pas een klein beetje je titel aan, dan lijkt hij op de anderen. Als je me je pc dan nog vertelt, dan zet ik die er nog bij :)

Tevens verhuis ik je naar de operatieverslagen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste gefeliciteerd en jammer dat je zoveel last hebt gehad/nog hebt....

Maaaaaaar ik ben wel ontzettend benieuwd naar je resultaat omdat ik hetzelfde heb als jij! De meeste meiden hier zijn voor de ronde of voor een groter cc gegaan dus ben blij dat ik eindelijk iemand heb met precies hetzelfde ;-).

Ik heb even gekeken in je gallerij en vind ze erg mooi geworden, ben je er ook blij mee?

Groetjes, Jilly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Jilly en BB!

De datum was 26 augustus, bij Dr. Kanhai.

Voel me vandaag eindelijk iets beter en heb net mijn eerste jurkje zonder bh kunnen passen.

SUPERBLIJ.

Ben heel blij met mijn borsten en hoop eigenlijk dat ze niet te veel meer veranderen!!

Ben nu ruim 4 weken PO.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.