Ga naar inhoud

Nicky88 : 26 augustus 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast nicky88

Aanbevolen berichten

hallo iedereen!!

ben een 24 jarige mama van 3 kleine kindjes, 4jaar , 1 jaar en 2 maand en 1tje van 2 maand.

wil al jaren een borstvergroting maar heb altijd een beetje getwijfeld omdat het toch wel een dure ingreep is!

MAAR nu is het eindelijk zover!! mijne lieve man heeft extra hard gewerkt om een reserve op te bouwen voor mijn boebies!! jeeej!! :46:

zou de ingreep graag in augustus laten doen maar ben nog een beetje aan het twijfelen tussen dr. vissers en dr. verdonck!!

zijn er hier mensen die ervaring hebben met 1 van deze 2 artsen? en zou ik eventueel jullie foto's mogen bekijken?? dat kan me mss helpen een keuze te maken!!

groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Nickyw,

Ik wordt maandag geopereerd door Dr. Verdonck.

Ik heb dus nog geen mening maar dat volgt wel.

Qua consult ben ik zeer tevreden over Verdonck, hij neemt echt de tijd en vertelt echt veel uit zichzelf.

Als je alvast meer wilt weten over allebei de pc's kun je rechtboven de namen typen en zoeken.

Dan zie je topics waarin ze naar voren komen.

Succes

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicky,

Ik ben zelf geholpen door dr Verdonck, en ben er (voorlopig) zeer tevreden van. Draakje zou normaalgezien door Dr Verdonck geholpen worden, maar dat is door omstandigheden Dr visser geworden. Mss kan je bij haar eens je licht opsteken?

Veel succes!

x Maran

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Nicky,

Hier nog iemand die zeer tevreden is over dr. Verdonck. Ik ben nu 5 weken en 1 dag PO en als ik 5 weken geleden overnieuw had moeten kiezen, koos ik opnieuw voor Verdonck.

Maar ook zijn hier zat tevreden over Visser. Dit is dus een gevoels-kwestie :-)

Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allemaal!! mijn eerste gevoel zij dr. verdonck! maar hoorde dan weer veel goede verhalen over vissers.

denk dat ik mss toch mijn eerste gevoel ga volgen :106:

mamii ... heeeeeel veel suc6 voor maandag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Over beide artsen zijn ook wel operatieverslagen te vinden hier op het forum, zodat je wat meer meningen en ervaringen kunt lezen :)

Rechtsboven zit een zoekbalk. Als je daar Verdonck, of Visser intikt, en het grijze vakje op forums zet, en dan op de loep klikt, dan krijg je alle topics waar je 'trefwoord' in genoemd wordt. Kijk dan vooral naar de titels van de zoekresultaten, dan zie je welke de operatieverslagen zijn die over hem/haar gaan :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallooo damens,

Waren jullie ook zo zenuwachtig om de eerste keer buiten te komen na jullie borstvergroting ?

Klinkt mss gek hoor, en ben op de eerste plaats wel hartstikke blij dat ik tieten krijg en ga dan ook wel fier zijn maar langst de andere kant ga ik het toch raar vinden hoor, als ik nu aan de poort van de school sta ben ik al 1 van de jongste mamas daar, en met de meeste kindjes :) (3) krijg nu al veel raar blikken, en sommigen schamen hun ook niet om te vragen, zijn ze allemaal van u ? " nee ze, de grootste heb ik gepikt en de kleinste heb ik gevonden " halloooo :) heb zelfs al is de vraag gekregen "allemaal van de zelfde papa "? Nee hoor mevrouw zijn allemaal van verschillende donoren,,,, tuurlijk hebben ze dezelfde papa ! Kreeg nu altijd al raare blikken als ik der stond, en nu ineens na de vakantie 14 kilo lichter maar wel met borsten die 4 keer zo groot zijn :) ik voel ze nu al denken, hahaa.... En om dan nog maar te zwijgen over de buren in de straat waar we nog maar net zijn komen wonen :) jawel jawel... Ik geef het toe, begin echt verschrikelijk zenuwachtig te worden, begin te stressen over de kleinste stomme dingen, heheee,,,, dat het maar snel maandag morgend is ! :). Dan is het MIJN boobday !! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Heerlijk, wat een stress heb jij!!

En die droge opmerkingen ook!! HEb je dat werkelijk gezegd tegen die moeders, of denk je dat alleen maar ;)

Wat maakt jou het uit als ze kijken en vragen? Laat ze lekker kletsen meid. Jij hebt lekker al 3 kinderen, mooie tieten straks en ook nog 14 kilo minder gewicht!!

Ze kunnen niet anders dan gewoon stikjaloers zijn en dan is het jouw beurt om te zeggen: :153: :153: :153: :153: :153:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaa,,, stres is zelf weinig gezegd ! kan zelfs niet blijven stil zitten van de zenuwen :). Dan maar heel het huis gekuist vandaag :) en Oooh jawel hoor, heb ik echt gezegd. Denk namelijk een beetje teweinig na voor ik iets zeg :) achjaaa, heb een heele zomer hard gewerkt om die kilos te verliezen, maandag men tieten nog en dan ben ik heelemaal happy ! Dat kunnen ze mij al niet meer af nemen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahaha geweldig!

heel herkenbaar ben ook 1 van de jongste moeders op school en zie er dan ook nog eens jonger uit. die vragen krijg ik ook zovaak, maar over een weekje begint de school van mijn kids weer en ben ik 5 weken po.. en ik ga heerlijk met mijn 'tieten' vooruit ht schoolplein op! hihihi heb er nu al zin in... nog jong 3 kinderen en nu ook nog een mooi lichaam.. whoehoee ik kan niet wachtten.. hahahaha laat ze maar kijken en denken.. hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan me die stress heel goed voorstellen, heb er zelf ook last van... maar eigenlijk is het nergens voor nodig! Mensen lullen toch wel, overal over. Ik ben nogal naïef en krijg gelukkig nauwelijks mee hoe anderen over me praten, maar iedereen doet het. Laat ze lekker meid! Ben maar blij dat je nog lekker jong bent al mama bent van 3 kindjes. Kan je er lekker dubbel van genieten! Ik ben zelf ook moeder van 3 kids, waarvan de oudste 14 is, middelste 6 en de jongste 2 en ik ben 32. Was dus ook erg jong moeder. Nu ben ik er blij mee en hartstikke trots. Dadelijk met nieuwe boobies helemaal!!! Kijk die zwangerschappen maken je nu eenmaal niet knapper hihi..

Onwijs veel succes maandag!!!!!! You go girl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt irritant dat mensen soms zulke vragen stellen. Was zelf ook jong moeder en kreeg ook de vraag of soms de oppas was of inderdaad de vraag of ze alle 3 dezelfde vader hadden! Vond het zo onbeschoft die vraag. Alsof ik in het rond n..k! Gelukkig is die tijd wel voorbij al krijgen mensen nog steeds grote ogen als ze horen dat ik 3 kinderen heb en ze dan ook nog eens de leeftijd horen.

Maar inderdaad de eerste keer naar buiten met je nieuwe voorgevel lijkt me ook best spannend! Ben ook erg benieuwd hoe het zal zijn straks en of het opvalt. Zullen mensen dan ook vragen stellen? Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

He nicky,

Ik snap wat je bedoeld hoor, ik ben dr ook wel een beetje zenuwachtig voor. Ik zelf werk al jaren in het weekend in een grand cafe en door de weeks in de zorg. Ik ben bang dat mn vaste klanten opmerkingen gaaan maken daar. Maar ach, zolang jij er helemaal happy mee bent moet je er lekker maling aan hebben. Die "schoolplein moeders" zijn vast jaloers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaaa... die vragen zijn zcht verschrikelijk he damens !! idd precies of je ne""kt er op los omdat je zo jong kinderen hebt. :) Als er 1 ding is dat ik echt heeeelemaal goed heb gedaan dan is het jong kindjes krijgen, was het mooiste dat ik kon doen en het beste dat me is over komen, :) heelemaal verliefd op mijn kleintjes hoor ! Hahaaa.....

En weet nu al zeker dat ik de vraag ga krijgen " wat is er met je tieten gebeurt" ? Wat gaan jullie antwoorden als je die vraag krijgt ?

Euuuhhm... Moeder natuur heeft de schade van vroeger ingehaald, zijn plots beginnen groeien en werd zo wakker deze morgend ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hier ook best vaak over met mijn vriend. Ik ga het ook niet aan de grote klok hangen en slechts mijn beste vriendin en moeder weten het. Iedereen is vanzelf op de hoogte en dan kun je verwachten dat je reacties krijgt natuurlijk. Volgens hem moet ik gewoon trots gaan staan en alles toegeven met de woorden: 'mooi he, dit had ik veel eerder moeten doen!'

Kijk de mensen die recht in je gezicht iets zeggen, zijn er niet zoveel als die achter je rug om praten. Maar onthoud 1 ding: ze zijn jaloers terwijl jij gewoon prachtige borsten hebt.

Het went vanzelf lijkt me :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze naar je borsten vragen zou ik gewoon lekker zeggen: veel augurken eten, groeien ze van! of: trek je eigen conclusies maar.

Die van de augurken had ik van te voren bedacht, ze schijnen er echt van te groeien. :44: Maar zo erg valt het niet op bij mij haha. Alleen een paar keer de vraag gehad waarom ik als een houten klaas loop.

Maar volgens mij valt het ook wel mee met dat het anderen opvalt. Het valt ons allemaal op, omdat we de hele dag op tieten letten haha. Heb het idee dat anderen er helemaal niet zo opletten... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar volgens mij valt het ook wel mee met dat het anderen opvalt. Het valt ons allemaal op, omdat we de hele dag op tieten letten haha. Heb het idee dat anderen er helemaal niet zo opletten... :45:

Kan wel eens kloppen hahaa,,, sinds ik een consultatie heb gehad kijk ik heeler dagen naar tieten, te klein , te groot, fake, echt , zo wil ik ze, zo wil ik ze zeker niet... Lijk wel bezeten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.