Ga naar inhoud

Pijn onder me oksel (rechter borst)


Laartje22

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Heb vandaag 1 week me nieuwe borsten. En sinds gister zijn me drains eruit. Onder mijn oksel (rechterborst) is het heel gevoelig ook als ik bepaalde bewegingen maak. Het voelt ook wat dikker aan volgens mijn moeder. Hoort dit zo of niet? Ben nogal snel bang dat ik een ontsteking ofzo heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Mag ik vragen waar de pijn precies zit? IS het op de plek waar je drain gezeten heeft, of verder naar boven toe? En dan in het kuiltje van je oksel, of meer op het stukje tussen de 'okselkuil' (haha wat een woord) en het gebied boven je borst.. Dus dat strengetje dat daar zit, zeg maar...

Als je dat even specificeert, kan ik wat duidelijker zijn in wat het eventueel kan zijn :)

Kun je ook aangeven wat het voor een soort pijn is? Dus zeurend, stekend, brandend, of meer zoals spierpijn?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

En gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Mag ik vragen waar de pijn precies zit? IS het op de plek waar je drain gezeten heeft, of verder naar boven toe? En dan in het kuiltje van je oksel, of meer op het stukje tussen de 'okselkuil' (haha wat een woord) en het gebied boven je borst.. Dus dat strengetje dat daar zit, zeg maar...

Als je dat even specificeert, kan ik wat duidelijker zijn in wat het eventueel kan zijn :)

Kun je ook aangeven wat het voor een soort pijn is? Dus zeurend, stekend, brandend, of meer zoals spierpijn?

xxx BB

Het is onder me oksel kuil en het doet pijn bij bepaalde bewegingen het is ook iets dikker! Heb al gehoord dat het me spier kan zijn die aan het uitrekken is. (Plaats waar je bh band opvalt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je spier zijn, maar zit eerder te denken aan waar je drain gezeten heeft..

Het drain plekje kan namelijk heel lang gevoelig blijven!! HEb het zelf wel een paar maanden gevoeld..

Echter.. als je lymfeklieren hard moeten werken om het vocht af te voeren, kan dat ook een naar gevoel geven. dus dat kan het ook nog zijn!!

Ontsteking zou ik zeker niet denken hoor, dus wees gerust! :)

Alleen als het rood (vuurrood) wordt en je koorts zou krijgen of een grieperig gevoel, dan even je kliniek bellen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook pijn innmijn rechter oksel meid.. en ik had geen drains.. het was heel gevoelig en leek wel een bultje.. bij mij was het na 2.5week PO helemaal weg getrokken.. was een opgezette klier ofzo... dus denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.