Ga naar inhoud

Dr. Nio


Jennifer01

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

Na meer dan 43 kilo te zijn afgevallen en de afgelopen jaren consequent te zijn gebleven met mijn gewicht, besloot ik eindelijk wat aan mijn borsten.

Na veel forums gelezen te hebben, plande ik een afspraak bij dr. Nio.

Hoe was mijn afspraak gegaan?

Allereerst had ik het gevoel dat hij zeer gehaast deed. Hij keek een aantal keren naar zijn horloge, maar dat weerhield mij niet om mijn vragen te stellen. Voor mijn gevoel lag ik al in de operatiekamer, terwijl hij zag dat ik nog niet uit was over de maten. Het kwam bij mij over alsof ik maar een nummertje was, dus net een lopende band. Ik stelde de vraag naar zijn slagingspercentage en dat was volgens hem 100%. Hoe vaak kapselvorming bij hem voorkwam? Daar deed hij heel vaag over en ik bleef doorvragen. Kreeg een algemeen antwoord dat het bij 1/25 borstvergroting voorkomt. Natuurlijk is het voor hem normale gang van zaken. Iets wat hij hoogstwaarschijnlijk meerdere keren per week doet, maar hij snijdt wel bij een mens open en het kan altijd misgaan. Elke operatie is er een risico, maar hij zei van niet bij een borstcorrectie. Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Ook kreeg ik het gevoel dat hij al vastbesloten was om eurosilicone te gebruiken. Ik begon zelf over Natrelle, etc.

Ik liep samen met dr. Nio naar de balie toe en hij zei dat zij "de receptioniste" mij verder gaat helpen wat betreft afspraak, etc. Ook mijn ervaring met haar vond ik minder. Ze was uiteraard vriendelijk, maar wist van weinig af. Ik stelde bijv. de vraag hoe het zit met het annuleren van je afspraak voor de lift/vergroting. Ze wist dit niet en moest zelf gaan lezen, maar begreep ook niet alles wat er in de voorwaarden stond. Natuurlijk is het lezen van voorwaarden niet altijd het makkelijkst, maar gezien het haar werk is verwacht je wel dat ze ervan af zou weten.

Ik ben niet met een gerust gevoel de deur uitgegaan.

Gezien ik veel positieve reacties over hem heb gelezen van jullie, ben ik benieuwd wie een lift/vergroting heeft ondergaan bij hem. Misschien heb ik een verkeerde eerste indruk gehad. Ik twijfel nog om een tweede afspraak bij hem in te plannen. Wie O Wie kan mij helpen?

Ook heb ik in september een afspraak bij dr.v/d Meulen. Wellicht dat ik ook naar dr. Klepetko ga. Zij schijnt ook heel veel ervaring te hebben met borstcorrecties.

Graag verneem ik van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Jennifer,

Ik heb een tijdje geleden een eerste consult met dr. Nio gehad. Ik vond hem juist erg relaxed en hij nam echt de tijd voor me. Hij heeft alles heel duidelijk uitgelegd en heeft mij ook gevraagd naar mijn vragen.

De vrouw bij de receptie heb ik niet echt mee te maken gehad aangezien ik me daar alleen heb moeten melden en ik de afspraak telefonisch gemaakt heb.

Morgen heb ik een tweede consult bij hem staan en mijn operatie datum staat gepland op 14 november...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindytje

Ja, ik snap heel goed wat je bedoelt met relax, maar als men een paar keer naar zn horloge kijkt terwijl er boven de deur een grote klok hangt, geef je men wel het gevoel dat ze moeten opschieten. Qua maat heb ik een aantal maten gepast, maar ondanks dat ik erg twijfelde, begon hij al te roepen ...cc etc.

Daarom wil ik graag van anderen vernemen hoe zij het hebben ervaren vanwege de positieve reacties over dr. Nio. Ik ben heel benieuwd hoe je afspraak verloopt en verneem graag van je. Nog bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer ,

Ik ben twee keer op consult geweest bij Dr Nio. En heb daar ook mijn bv gepland staan op 6 september. Ik ben in de Parkkliniek geweest, maar hij zit ook in het SLAZ. Ik vond het beide keren een prettig consult. Ik vond hem niet gehaast overkomen, ook al liep het spreekuur al 30 min uit. Ik heb antwoord gekregen op al mijn vragen en hij heeft mij zelf laten kiezen voor hoeveel cc ik zou willen gaan, en welke siliconen ik wilde. Hij gaf wel de eurosilliconen aan als voorkeur, maar natrelle was ook prima. Ik ben wel voor de eurosilliconen gegaan, omdat die hopelijk het gewente resultaat gaan geven wat ik voor ogen heb. Ook wilde ik graag voor de spier en Nio staat daarom bekend. Bij een ander consult in het ZH werd dual plane geadviseerd , maar dat wil ik echt niet.

Ik vind het persoonlijk heel fijn dat Nio niet zo'n stijve dokter is. Ik voelde me erg op mijn gemak, daarom ook zonder aarzeling voor Dr Nio gegaan. Nu nog afwachten wat het resultaat is natuurlijk.

Nou dit is mijn ervaring. Maar als je je niet prettig voelt bij hem, moet je gewoon bij een andere pc een consult plannen. Het is belangrijk dtat jij je er goed bij voelt!!!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Ik heb 3 weken geleden een bv laten doen door Nio eerste gesprek was heel relaxt,

Tweede gesprek kwam hij ietwat gehaast over, denk omdat hij al anderhalf uur uitliep...

Ik had tweede gesprek omdat ik twijfelde tussen naturelle en euro, en t aantal cc's

Hij heeft nog t eea uitgelegd, en hadden Afgesproken dat hij alles zou bestellen en ik, hem liet weten welke t gingen worden. hij belde paar dagen later nog op om diameters, en projecties en cc's van alles door te geven, hij zei dan kan je zelf nog even kijken en bepreken we t voor de ok nog even. Zo is t ook gegaan, hij heeft me afgetekend en zei ik zal eerst zeggen wat ik denk dt t mooiste wordt en dan mag jij zeggen wat jij denkt.

Ik ben erg blij met t resultaat en ben zeer te spreken over Nio zou zo weer naar hem toe gaan!! Denk dat t je hem net op slechte dag getroffen hebt ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook n goede ervaring met dr. Nio. Nam tijdens consult uitgebreid de tijd. Afgelopen dinsdag geopereerd en toen was hij iok echt supervriendelijk/vrolijk zelfs. Hij had er zin in ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik luister altijd naar mijn gevoel en heb sowieso nog 2 afspraken waarvan 1 ik het ziekenhuis en andere Velthuis. Ook denk ik nog dat ik sowieso een 2e afspraak ga maken bij Parkkliniek. Heb natuurlijk nog een aantal vragen. Ben benieuwd hoe mijn andere afspraken zullen verlopen.

Hebben jullie voor of achter de spier of dual gekozen?

Natrelle of Euro?

Gezien ik al jaren hierover heb gedacht, moeten die paar maanden ook niets uitmaken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hij heeft mij de vorige keer de 85% gevulde prothese van euro sillicone geadviseerd en dual plane geplaatst.. ik ga morgen terug om te bespreken dat ik niet voor de 85% gevulde wil gaan..

Ik zal je laten weten hoe morgen verloopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh das niet zon mooi verslag van je consult,had ik niet van hem verwacht zeg.

Lees altijd goeie verhalen nou ja dat gaat dan wel meestal over de operatie zelf en t eindresultaat,wat natuurlijk ook super belangrijk is.

Maar goed, blijkbaar neemt hij iets teveel hooi op zn vork,en pakt te weinig tijd voor zn patienten,dat is natuurlijk erg jammer,en toch ook wel belangrijk.

Of hij had toevallig een rotdag ....

Misschien kun je nog een keer op consult komen en van te voren aangeven dat je t een niet zon fijn gesprek vond en een 2de gesprek zou willen,is voor hem ook meteen een alarm bel misschien!

Ee baliemedewerkster zal idd niet veel weten,die doet meestal alleen de telefonische handelingen als afspraken maken en thats it.(tenminste dat denk ik,kan t verkeerd hebben)

Succes met je beslissing iig.

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat jij die ervaring hebt zeg! Zelf ben ik door hem geopereerd en mijn indruk van hem is een relaxte, vriendelijke man die verstand heeft van zaken. Hij gaf mij rustig de tijd om te passen en zelfs toen ik wist welke ik wilde hebben gaf hij aan dat er nog meer mogelijk was. Hij heeft duidelijk aangegeven met eurosillicone te werken maar ook met natrelle. Gezien ik voor een zo natuurlijk mogelijk reslutaat wilde gaan heeft hij mij de prothese geadviseerd die ik uiteindelijk ook gekozen heb, maar hij liet rustig alles zien en voelen.

Ook bij de operatie zelf nam hij rustig de tijd en was hij vrolijk en vriendelijk zoals ik hem ken.

Wat ik mij kan indenken van het gevoel dat je beschrijft dat je al op de operatietafel lag, is misschien door het meten van je maten. Dr. Nio is echt een kundige arts die wel van aanpakken weet. Dat is misschien wat verkeerd op je overgekomen, misschien in combinatie dat hij erg achter liep. Dat zou ik niet weten. 1 ding is zeker: je bent bij hem echt in goede handen, maar door wie jij je laat opereren is natuurlijk jouw keuze. Je kan natuurlijk nog een consult inplannen en dan aangeven dat je graag 's morgens vroeg wilt. Dan loopt hij iig nog op schema. Ik weet niet hoe laat je consult was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.