Ga naar inhoud

Is dit wel goed?


Char21

Aanbevolen berichten

Beste meiden,

Het is nu 5 dagen na mijn bv, en het herstel gaat goed

Maar lijkt wel of ik links boven in mijn borst een soort luchtbel gevoel heb..

Als ik ga lopen voel ik dit het meeste..

Het is geen pijnlijk gevoel maar ook niet fijn..

Het maakt me een beetje ongerust..

Wie herkend dit misschien??

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bv gehad en zojuist bij het strekken van mijn armen voelde ik ook iets raar...soort klotsje ofzo..

Heel vreemd maar gelukkig heb ik via dit forum geleerd dat things like this happen!!

Even geduld hebben tot de boel op ze plek hangt ;)

Liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ik heb er nog een topic over gemaakt, staat bij complicaties. Ik zat er ook heel erg overin toen, de grootste doemscenario's zaten al in mijn hoofd..

Uiteindelijk is het elke dag minder geworden. Komt goed! :136:

Ik heb dit ook, aan mn rechterborst (aan de binnenkant) voel ik sinds vandaag(14dagen po) ook precies een luchtbel..ik maakte mij ook zorgen, maar dit is dus normaal? Als ik erop duw is het precies zo een klik klak voor honden snapje? Ik kan het induwen en het plopt precies en het komt dan gewoon direct terug omhoog... Zou ik hiervoor moeten bellen? Of denkje dat het niks erg is? Vanbuiten kan je niks zien.. Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel normaal hoor.

Ik heb het het vaak aan mijn linker borst aan de binnenkant. Bij jou kan het misschien nog wel vocht zijn. Ik heb dit bij mij controle gevraagd wat dit was aangezien bij mij het vocht toch wel weg was. Mijn pc lag uit dat er dan zeg maar een vouwtje in je prothese zit en dat je dan net op het hoekje daar van drukt. Kan het niet goed uitleggen, maar hij liet dit zien met behulp van een prothese en heb daar ook aan gevoeld en het was inderdaad hetzelfde "gevoel".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel normaal hoor.

Ik heb het het vaak aan mijn linker borst aan de binnenkant. Bij jou kan het misschien nog wel vocht zijn. Ik heb dit bij mij controle gevraagd wat dit was aangezien bij mij het vocht toch wel weg was. Mijn pc lag uit dat er dan zeg maar een vouwtje in je prothese zit en dat je dan net op het hoekje daar van drukt. Kan het niet goed uitleggen, maar hij liet dit zien met behulp van een prothese en heb daar ook aan gevoeld en het was inderdaad hetzelfde "gevoel".

Dankje :) voel mij al beter :P vandaag voel ik het terug iets minder dus ik hoop dat het misschien nog weggaat, of verhuist naar een plaats waar ik het niet weet, want nu ik het weet zit ik constant te voelen of het niet erger word :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dankje :) voel mij al beter :P vandaag voel ik het terug iets minder dus ik hoop dat het misschien nog weggaat, of verhuist naar een plaats waar ik het niet weet, want nu ik het weet zit ik constant te voelen of het niet erger word :D x

Het gaat vanzelf weg!! Veel drinken, vooral water of groene thee en dan komt het helemaal goed met het geborrel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.