Ga naar inhoud

suuske1979 : 19 augustus 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hey Dames,

ik lees al een tijdje met jullie mee en ben jullie ontzettend dankbaar. Wat staan er toch veel tips en het is fijn om te lezen hoe jullie genezen etc.

Ik zal me eerst eens voorstellen, ik ben Suzanne en ik ben 30jaar. Mijn 2 kindjes :wub: hebben mijn borsten volledig opgegeten :102:

Ik ben van een volle 75B (soms C) naar een 75 AA gegaan. Daarbij waren ze ook nog eens super slap, echte theezakjes :83:

Ik was bang dat ik een volledig lift nodig had maar gelukkig vond de chirurg dat niet nodig en zou een tepellift voldoende zijn.

Vandaag ben ik 5 dagen PO en begin me weer oke te voelen. Ik heb wel regelmatig heftige steken in mijn hechting onder mijn borst. Herkent iemand dat ook?

Ik vind het herstel eigenlijk wel erg snel gaan alleen de nachten die zijn echt een drama.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Suuske..

Proficiat met je tepellift + BV.. Goed dat je je zo snel oke voelt PO... Zelf heb ik nog geen ervaring PO, maar die komt er na maandag wel aan :D Is het trouwens links of rechts dat je de steken zo voelt? Of allebei de kanten?

En het nachtdrama, ligt dat er dan aan dat je een buikslaper bent en nu opeens op je rug moet blijven?

Alvast nog veel succes met het verdere herstelproces!

Groetjes
LR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En van harte gefeliciteerd met je nieuwe borsten :)

Fijn dat het al zo goed met je gaat!! Nu hopen dat je het rustig aan kunt blijven doen tot alles mooi genezen is ;)

Wat betreft die steken! Die horen erbij! In het begin zijn ze vaak heftig en vaak aanwezig, maar in de loop der tijd zullen ze in frequentie en heftigheid gaan afnemen.. Bij de een duurt dat wat langer dan bij de ander, maar gemiddeld genomen kun je er wel een half jaar last van hebben (maar dus wel afnemend) Sommigen hebben er langer last van :)

Mag ik vragen bij welke pc je geweest bent en in welke kliniek? Dan maken je we je topictitel even helemaal officieel :)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LR,

ohh wat spannend je mag a.s. maandag! Ben je zenuwachtig of heb je er zin in?

Ik was totaal niet zenuwachtig terwijl ik super bang ben voor spuiten :3:

Maar het viel allemaal zo mee. Waar vindt je ingreep plaats en wat krijg je??

De steken zijn alleen in mijn rechter borst, hier is de hechting aan de onderkant ook een stuk dikker dan aan mijn andere kant???? Zo fijn om op deze forum te zitten. Lief berichtje van jouw gehad en ik heb ook al reactie dat het normaal is, dat geeft dan weer een beetje rust

Hoi BB,

Dank je wel voor je berichtje, het is fijn om te horen dat het normaal is om steken te hebben, hmmm het is dan wel niet fijn om ze te hebben, maar het stelt me wel gerust :35:

Ik ben door chirurg Frans Straten geholpen via Aestetic Beauty Clinic. De operatie was in Groesbeek, UCCM Dekkerswald. Dr Straten is een prettige man en ik heb me niet een keer ongemakkelijk gevoeld, terwijl hij toch zit aan het onderdeel van mijn lichaam waarvoor ik me al jaren schaam :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.