Ga naar inhoud

Nieuw hier!


Alyssa93

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Mijn naam is Alyssa en ik ben 20 jaar oud. Ik ben 1.68 cm lang en ik weeg 57 kg.

Een paar weken geleden hebben twee familieleden van mij een borstvergroting gehad in België en de resultaten zijn echt prachtig!

Zelf ben ik binnen een paar maanden van een volle C naar een kleine A gegaan (ben ong. 12 kg afgevallen) en ben niet tevreden met mijn kleine borsten. Daarom wil ik in juli 2014, na mijn opleiding, voor een borstvergroting gaan. Het is dus nog even wachten voor mij. Ik weet al wel waar ik mijn borstvergroting wil laten doen en ik zou het liefst voor 425cc willen gaan als dit mogelijk is.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen en wie weet haal ik hier nog wel een paar belangrijke tips vandaan voor als het zover is :1: .

Groetjes,

Alyssa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Welkom op t forum!

Spannend he, zo borstvergroting.

Ik ben 21 jaar, ook 1, 68 en 55 K. Dus in dezelfde situatie!

Waar wil je geopereerd worden dan?

Ik ben ook in België geopereerd, gisteren zelfs.. dus lig nu met pijn in bed.

Ik ben in de welness kliniek geopereerd door dr. Verdonck, hij heeft mooie reusultaten zoals je op dit forum kan zien bij meiden en een vriendin van mij is daar geweest, zei heeft ook hele mooie boobs gekregen!

Omdat k nogal smal ben kon er bij mij 300 cc in.

Ik had nog gevraagd voor 330 maar hij was heel eerlijk en zei dat dit voor mij te breed kon worden en dat er daardoor een kans is dat je randen gaat zien.

Op t forum vind je ontzettend veel tips! Ik heb er heeel veel aan gehad, en nu na mijn bv nog steeds!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Welkom!

Genoeg tips en verhalen te lezen en genoeg foto's te zien.

Ik ben ook 1.68 en weeg 59kg. Heb nu een 75AAA, leeggezogen door mijn 3 kiddies ;)

Vrijdag word ik geopereerd door dr. DeMeyere hij heeft een kliniek in Gent, Artemedis. Exacte cc zal op de operatietafel bepaald worden.

Mijn verslagje zal dan binnenkort te lezen zijn.

Nou, heel veel leesplezier verder. Mocht je vragen hebben, just shoot! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Welkom op t forum!

Spannend he, zo borstvergroting.

Ik ben 21 jaar, ook 1, 68 en 55 K. Dus in dezelfde situatie!

Waar wil je geopereerd worden dan?

Ik ben ook in België geopereerd, gisteren zelfs.. dus lig nu met pijn in bed.

Ik ben in de welness kliniek geopereerd door dr. Verdonck, hij heeft mooie reusultaten zoals je op dit forum kan zien bij meiden en een vriendin van mij is daar geweest, zei heeft ook hele mooie boobs gekregen!

Omdat k nogal smal ben kon er bij mij 300 cc in.

Ik had nog gevraagd voor 330 maar hij was heel eerlijk en zei dat dit voor mij te breed kon worden en dat er daardoor een kans is dat je randen gaat zien.

Op t forum vind je ontzettend veel tips! Ik heb er heeel veel aan gehad, en nu na mijn bv nog steeds!

Hey Muisjee,

Bedankt voor je reactie! Wel grappig, want ik wil daar ook geopereerd worden en wel zeker door dr. Verdonck :D . Hij heeft dat dus ook bij mijn familie gegaan en de resultaten zijn onwijs mooi. Ze zien er natuurlijk uit en de littekens zie je nauwelijks. Mijn tante is gisteren trouwens ook door hem geopereerd en ik was daar ook bij. Hoe laat ben je geopereerd? En hoe gaat het nu met je? Heel veel sterkte in ieder geval! Het resultaat zal vast ook heel mooi zijn :).

O ja, nog een vraagje. Hoeveel cm is jouw omtrek? Ik heb momenteel 70A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik neem aan dat je het hebt over de wellnesskliniek en dan ook nog bij dr. Verdonck?

Je kunt verhalen over hun lezen via de zoekbalk. Die zit rechtsboven in het forum en zie je hem niet? Dan moet je even helemaal linksonderaan je thema wijzigen, in 'unlimited'

Heel veel lees- en forumplezier!! En heb je vragen: shoot!

xx BB

*edit* zie idd ondertussen dat je door Verdonck geopereerd wilt worden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Welkom!

Genoeg tips en verhalen te lezen en genoeg foto's te zien.

Ik ben ook 1.68 en weeg 59kg. Heb nu een 75AAA, leeggezogen door mijn 3 kiddies ;)

Vrijdag word ik geopereerd door dr. DeMeyere hij heeft een kliniek in Gent, Artemedis. Exacte cc zal op de operatietafel bepaald worden.

Mijn verslagje zal dan binnenkort te lezen zijn.

Nou, heel veel leesplezier verder. Mocht je vragen hebben, just shoot! ;)

Hey Javaantje,

Jij ook bedankt voor je reactie! Ik heb al een beetje rondgekeken en er staan inderdaad genoeg tips en foto's op. Ik vind het ook wel leuk om de voor en na foto's te zien. Toch bijzonder!

Jij heel veel succes en sterkte alvast met je operatie a.s. vrijdag :1: . Ik ga je verslag zeker lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bestboobie: bedankt! Het wordt inderdaad de Wellness Kliniek bij Verdonck :D . Bedankt voor de tip!

 

@ Cherisse*: ik denk dat je het nu wel hebt gelezen, maar het wordt dus de Wellness Kliniek bij dr. Verdonck. Dat is in Genk, ong. 2,5 uur rijden voor mij (woon zelf in Zoetermeer).

Over de Be Clinic heb ik trouwens nog vrij weinig gehoord. Misschien ook maar eens het een en ander over lezen. Welke cup maat zou je het liefst willen hebben na de borstoperatie :) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had het inderdaad al gelezen ondertusse :)

Ik zou graag naar een D of een E gaan aangezien het toch kleiner lijkt.

Ik ben maar een smal meisje dus zou niet te groot gaan

Grtz

Ik wil ongeveer hetzelfde als jij. Een kennis van mij heeft daar een tijd geleden ook voor gekozen en het staat onwijs mooi bij haar. Groot, maar niet te groot. Maar ja, ik ben een stuk smaller qua omvang, dus hoop dat dr. Verdonck het prima vindt. Succes alvast! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Oh toevallig dat je idd de welness kliniek beldoelde:p

Dokter Verdonck is echt een topper als ik de resultaten alleen al zie hier op t forum van hem.. hoop dat t bij mij ook zo gaat worden!

De pijn is me de eerste 3 dagen flibk tegen gevallen, dan ging t weer, dan moest k weer overgeven, dan had ik dit, dan dat.. pff vermoeiend..

Ik heb wel t idee dat t sinds vanmorgen beter gaat, kan me al wat makkelijker bewegen en kan al sneller dingen doen..

Ik werd om 9.00 gehaald en lag om 9.40 op de operatietafel. Moest me wel al om 7.40 melden, pfff..

Hoelaat was je tante?? En hoe gaat t met haar?

Mijn omtrek had ik in bh 75 en dan een a.. heb t nooit opgemeten, maar 75 zat perfect.

Wanneer wil jij op consult enzo?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Oh toevallig dat je idd de welness kliniek beldoelde:p

Dokter Verdonck is echt een topper als ik de resultaten alleen al zie hier op t forum van hem.. hoop dat t bij mij ook zo gaat worden!

De pijn is me de eerste 3 dagen flibk tegen gevallen, dan ging t weer, dan moest k weer overgeven, dan had ik dit, dan dat.. pff vermoeiend..

Ik heb wel t idee dat t sinds vanmorgen beter gaat, kan me al wat makkelijker bewegen en kan al sneller dingen doen..

Ik werd om 9.00 gehaald en lag om 9.40 op de operatietafel. Moest me wel al om 7.40 melden, pfff..

Hoelaat was je tante?? En hoe gaat t met haar?

Mijn omtrek had ik in bh 75 en dan een a.. heb t nooit opgemeten, maar 75 zat perfect.

Wanneer wil jij op consult enzo? :)

Hey Muisjee,

Ben even niet aanwezig geweest, dus vandaar de late reactie!

Dr. Verdonck is inderdaad geweldig. Ik heb alleen nog maar mooie borsten gezien die hij 'gemaakt' heeft :3: en de littekens zijn ook klein.

Je moest er trouwens wel vroeg bij zijn. Mijn tante moest zich om half 10 melden, rond een uur of 10 gingen we naar boven en rond half 1 werd ze pas geopereerd. Wachten duurde dus best lang. Momenteel gaat het wel oké met haar. Ze heeft veel last van haar hechtingen en volgens mij hebben ze het verband iets losser gedaan, zodat ze minder last heeft van haar hechtingen.

Hoe is het nu met jou? Ik meende ook iets te lezen over het verband dat te strak om je borsten zit/zat?

Ik weet trouwens nog niet wanneer ik op consult ga. Het wordt hoogstwaarschijnlijk ergens in 2014. Ik wil eerst een bepaald bedrag bij elkaar schrapen en dan maak ik de eerste afspraak. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.