Ga naar inhoud

zal een (martel) band nog helpen bij 15 weken po?


Wendy-tje

Aanbevolen berichten

ik kreeg van dr.schietecatte de tip om eventueel nog een band te dragen in de hoop de hoge borst meer te laten zakken,

maar meen zelf dat dat na 15 weken nog weinig effect zal hebben..

en dat dat meer juist voor de eerste 6 weken is.

de lagere borst mag ik er ook absoluut niet mee belasten,

dus voor die wil ik geen risico lopen,

wat denken jullie heeft het nog nut?(hij twijfelde zelf al of het nog nut kon hebben..)

en hoe kom je dan aan zo n band,?

bij praktijk gabriels hadden ze hem niet zei de secretaresse

groetjes of eventueel andere tips die kunnen helpen de hogere te laten zakken zijn ook welkom hoor, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat dacht ik ook al BB,dus heb ik er ook weinig zin, bereid me gewoon al in mn hoofd voor op een her operatie eind vh jaar,

barbie Lena;

jawel evt een her operatie kan en mag van hem maar hij wil eerst nog wachten tot ik de 6 mnd heb bereikt ook omdat hij dan liever pas weer opereerd ivm eventuele complicaties.

en hij heeft toch nog hoop dat de hoge zelf nog meer hang en bolling gaat krijgen,

waardoor een her operatie niet nodig is,

anders wil hij de hoge borst laten zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ook niet dat dat werkt en je andere borst doet dan gezellig mee,wat nou net niet de bedoeling is..

Denk dat je gewoon moet afwachten nu,en iig gewoon normale bhs moet gaan dragen,geen strakke sport bh,want dat houdt t denk ik alleen maar weer tegen?

Hopen dat dr nog wat gebeurd en anders idd een hersteloperatie overwegen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoi

even een vraagje waarom zo lang wachten

ik zelf ben 14 weken po en word aankomende donderdag 8 nov geopereerd omdat mijn protheses ook te hoog zitten

links hoger dan rechts en heb nog veel pijn ze worden nu voor de borstspier geplaatst

dus als het echt niet goed is waarom dan zo lang wachten want hoe langer het zit hoe meer ze inkapselen lijkt me

of is het bij mij weer te snel een wissel? maak me dan daar ook wel zorgen om nu omdat jij zegt inverband met complicaties

daar zit ik ook niet op te wachten want die heb ik de eerste keer al gehad.

maar ik hoop wel dat het goed komt bij jou

gr annoes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.