Ga naar inhoud

Cherisse* : 24 oktober 2013 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik moet ind nog wat rusten ben nog wat wazig maar hier komt toch al een verslagje

Ik heb deze nacht misschien drie uur geslapen dus toen valerie me om zeven uur belde was ik al wakker ik had net mn laatste maal gegeten voor de zes uur nuchter. Ze belde om te zeggen dat de vorige patient had afgebeld en ik dus al om 10 uur mocht komen. Snel gedoucht met hibiscrub en dan meteen vertrokken. Om half 10 kwam ik aan met mn vriendje die chauffeur speelde. Ik werd goed ontvangen iedereen was enorm vriendelijk :) heel aangenaam. Ik werd naar de kamer begeleid en plovier kwam binnen om de lijntjes op mn borsten te tekenen en fotos te nemen. Hierna werd ik meteen naar de operatiekamer gebracht en het infuusje dat ik kreeg leek moeilijk te gaan want de anestesist was vanalles aanr brabbelen in het frans ik verstond er niets van maar voor ik het wist lag ik in slaap. Toen ik wakker werd dacht ik dat de operatie nog moest beginnen :P de rest is nogal vaag want ik was nog vrij wazig vande narcose maar de verpleegster kwam al in de kamer omte zeggen dat alles goed verlopen was en ik gewoon nog wAt mocht rusten. Een paar uur later reden we naar huis. Thuis aangekomen deed ik zoals me gezegd was en nam ik mn eerste ibuprofen even later werd ik heeel duizelig en doof met een piep in mijn oren en voor ik het wist lag ik in de armen van mijn vriendje die mij de zetel in droeg. Nu zit ik hier en de pijn valt voorlopig goed mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel iedereen :)

dit is de eerste keer dat ik via mn computer op borstenforum zit en moet zegge het typen gaat moeizaam en doet zelfs eenbeetje pijn.

mijn rug is killing me en ik geraak nog niet zelf recht uit de zetel. deze nacht was ook een hel. maar ik ben al blij dat ik mijn eigen poep kan afvegen!

ik heb enorm veel last van vocht, echt pijnlijk is dit normaal? ik weet dat het vocht normaal is maar is het normaal dat het zo'n pijn doet?

mijn moeder laat de dokter langskomen om alles te controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

No worries, dat klinkt allemaal erg bekend in de oren,

slecht kunnen slapen, pijn in de rug, niet zelf omhoog kunnen komen, vocht

dit hoort er helaas allemaal bij.

Over een paar daagjes voor je je al stukke beter, echt waar ;-)

Je kan je kliniek BH een gaatje losser zetten of twee

als je erg veel last heb van vocht, dat verlicht de pijn aanzienlijk, want het vocht kan dan naar beneden dalen ;-)

Betreft het slapen, probeer op je rug te blijven liggen dan genezen je boobs beter. Ookal doet het pijn aan de rug, ff doorbijten voor een mooi resultaat.

Je kan bijv ook een kussentje onder je knieholtes leggen dit helpt tegen de rugpijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dokter is net gewest een heeft de bh losser gezet zodat ind het vocht kan zakken en dan zal dat ook minder pijn gaan doen

Ja rugliggen doe ik niet graag maar het moet he ik leg ook kussens onder mn knieen dit helpt wel eventjes ik moet nu van de donger wat meer oxynorm nemen omdat ik tog zoeel pijn heb en je kan er niet te veel van nemen zegt hy

Ik moet van de dokter*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik had de eerste 3dagen ook erg veel pijn. Hoort er allemaal bij meis ;)

je bent geopereerd/opengesneden en er is iets 'vreemds' in je lichaam ingebracht, daar moet je lichaam ff aanwennen.

Ik zal vooral niet te veel medicatie slikken tegen de pijn, omdat je de pijn dan niet goed meer voelt en je misschien dingen ga doen, die nog niet mogen of te veel ga doen.

Even doorbijten meid! je moet maar denken het is voor een goed doel, mooie volle borsten ;-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste dagen zijn de ergste en al wat ik lees van jou heb ik ook allemaal meegemaakt dus het zal er wel allemaal bijhoren! Ik weet nog goed dat ik op het moment van die pijn zei "dit doe ik nooit meer" en nu 3 weken later spreek ik al anders. De pijn gaat gelukkig weg maar het zal toch nog zo'n 4 dagen zeker duren! Ik kon al na 1 week lichtjes op mijn zij slapen gewoon uit bed komen was nog iets pijnlijk voor de rest viel alles al weer goed mee. En nu na 3 weken voel ik me zelfs super, buiten een paar gebreken die soms nog niet lukken maarja komt allemaal wel goed! Veel rusten en geduld hebben :) en dat laatste heb ik ook niet maar we moeten er toch door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stelt gerust :) had je dat ook dat je niet zelfstandig kon eten? Ik krijg mijn hand niet dicht genoeg bij mijn mond dus word gevoederd door mn moeder :P ik zal nog n paar daagjes geduld hebben dan en op mn tanden bijten . Ik ben zo jaloers hier op iedereen die gewoon alles kan doen met zn armen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.