Ga naar inhoud

Ana : juli 2013 : Dr. Damen : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben ana.

Ik heb een borstlift gehad met 380cc monobloc prothese bij dr Damen in de wellnis klienik in Genk.

Het is nu 7 weken geleden.

Ik ben net lid geworden jammer dat ik niet voor de operatie op forum was geweest.

Maar kom er nog niet echt uit hier.

Ik wil graag foto's uplouden maar lukt niet echt alleen via profil foto.

Mischien zou ik me wat tips kunnen kijgen hoe ik dat kan doen. Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik heb je even een eigen topic gegeven aangezien je ergens tussen stond, waar je niet snel gevonden wordt :)

Het is even wennen met het forum idd, maar kijk rustig even rond, dan went het vanzelf ;)

Ik geef je even de link naar de handleiding van de galerij. Zo kun je foto's uploaden :35:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/

Als je je foto's alleen zichtbaar wilt hebben voor vriendinnen, dan kies je zowel bij Album Categorie, als bij Album Type voor de optie: Enkel vriendinnen!! :)

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs trouwens!!

Je mag dit topic blijven gebruiken voor al je vragen, dan blijft het voor jezelf overzichtelijk :)

Veel lees- en forumplezier!! En hoe is alles gegaan bij jouw lift met prothesen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Boobie,

Dankjewel voor de info.

Nu komende vrijdag is het 8 weken dat ik een borstlift met 380cc prothese heb.

Het consult en operatie datum zijn in de zelfde week geweest.

Ik heb op de eerste afspraak lang in de wachtkamer gezeten anderhalf uur later dan dat ik de afsraak had werd ik eindelijk geroepen.

Ik was blij dat je niet betaald moest parkeren :106:

Dr Damen was niet echt geduldig ik kon gelijk mijn truitje uitdoen en de prothese passen.

Ik wilde eigenlijk alleen een borstvergroting maar zijn advies was met lift aangezien ik 2 bevallingen achter de rug heb ben ik uiteindelijk akkoord gegaan kwa prijs viel het tegen want lift is een stuk duurder maar dat had ik er op dat moment voor over.

Verder zei hij dat ik 300cc moest nemen na het passen vond ik dat net te klein en ja het resultaat zal zeker anders zijn dan bij het passen dus heb ik gekozen voor 380cc.

De info die ik van hem kreeg viel behoorlijk tegen zoals dat ik na 3 dagen wel wel weer auto kon rijden nou niet dus!!!

Ook weet ik niet eens of de prothese boven of onder de spier zitten. En toen ik vroeg naar de soort prothese zei hij ik gebruik maar 1 soort in ieder geval meneer had haast.

Daardoor kreeg ik toch een raar gevoel maar goed als ik verder iets wilde weten kon ik bellen en 3 dagen erna was de operatie al gepland.

De dag van de operatie moest ik om 8.30uur nuchter daar zijn en er moest iemand met me mee.

Na een half uurtje werd ik geroepen om de betaling afteronden en moest weer even wachten.

Toen kwam er een verpleegter die me meenam naar boven met de lift naar een mooie kamer waar ik een foto moest laten maken en een jurkje aan moest ik kreeg ook nog een verleten badjas en slippers plus een zetpil.

Daarna nog formulier invullen met info zoals allergie etc.

Poosje later kwam een andere verpleegster me ophalen en werd naar de operatie kamer gebracht het was er erg koud.

Er kwam een aardige meneer die een infus in mijn hand zette en daarna kwam Dr Damen ook vriendelijk en stelde me gerust maar ik werd ineens misselijk met braakneiging en moest toen even zitten. toen tekende Dr Damen mijn borsten moest ik weer gaan liggen en de aardige meneer van het infus zei dat ik zo niks meer zou voelen en indd viel op een rare manier weg.

Ik werd wakker in een andere ruimte met nog iemand naast me maar ik verrekte van de pijn een bevalling is daar niks bij.

Toen Dr Damen samen met een verpleegster kwamen kijken kreeg ik via infus nog wat meer medicatie de pijn bleef en kreeg weinig lucht dan normaal door de strakke band.

Een tijdje later werd ik naar mijn kamer gebracht maar de pijn veranderde niet en toen Dr Damen samen met verpleegster langs kwam zeiden ze beide dat ik dat zelf heb veroorzaakt door 380cc te nemen i.p.v 300cc en dat ze niet meer medicatie konden geven alleen nog op recept. Verder duurde het ook best lang voordat er iemand kwam.

Ik ben voor de tijd maar naar huis vertrokken om medicijnen op recept te gaan halen en had ook geen zin om verwijten aan te horen over 80cc meer.

Terug weg naar huis was geen pretje.

Eenmaal thuis probeerde ik te slapen na wat te hebben gegeten en diclofinac dat heeft 2 uurtjes geduurd maar te veel pijn kon moeilijk opstaan en de deur open maken naar de wc was ook een ramp.

De 2de dag heb ik het verband eraf moeten halen omdat ik de avond ervoor bijna stikte kreeg geen lucht en ben ik gelijk een spotbh gaan halen. Toen die band eraf was wat een opluchting hij sneed gewoon in mijn vel.

De eerste 2 weken waren een verschrikkelijke tijd.heel veel pijn kon niks met mijn armen en slapen op mijn rug alleen s' ochtends was het moeilijkst als ik op wilde staan koste me dat veel moeite en deden mijn borsten erg pijn.

Weer een week later gingen de hechtingen eruit. Meneer Damen kwam niet opdagen dus werd dat na lang wachten door Dr Verdonck gedaan een aardige man was dat die ook zei dat het niet niks is zn operatie terwijl Dr Damen er veel te luchtig over deed.

Hechtingen waren eruit was best pijnlijk.

Mocht 3 dagen erna pas de pleisters eraf en douchen.

Word vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge jonge, wat een gedoe meid!!!

En wat een lullige opmerking!!! Als het niet gepast had, dan had hij het niet moeten plaatsen!! Hij is een plastisch chirurg en hij hoort je ook te informeren over wat je kunt verwachten!! Bah, wat een arrogante types :134:

Gelukkig dat dr. Verdonck je wel gerust kon stellen en dat hij wel aardig was!!

Nou, in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe borsten!! Hoe vind je ze geworden?

In het begin is alles natuurlijk even afwachten, maar na een week of 8 po, wat je nu bent, zie je toch langzamerhand wel een goede vorm ontstaan, of niet?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi best boobie.

Ja klopt indd het was geen fijne ervaring en de nazorg staat niet bij ze in het woordenboek.

Maar goed ik ben wel blij met mijn nieuwe boobs.

Ik heb dankzij jou link al wat foto's erop gezet maar alleen vriendinnen kunnen ze zien.

Het ziet er nu ook veel beter uit.

Ben er wel echt blij mee alleen is de rechterborst wat groter misschien trekt dat nog bij.

De littekens zijn nog wel goed zichtbaar ik smeer ze nu ook in met siliconegel en die helpt wel goed ook tegen de roodheid en de bloeduitstortingen zie je ook bijna niks meer van.

En wat de vorm betreft ben ik ook wel tevreden.

Ik ben gister bh's gaan passen en zit op 75D ik weet niet of dat dan ook de maat zal blijven.

Alleen heb ik nu gespannen borsten misschien komt het van gister door het passen de pushups heb ik niet gepast want ik weet dat die nog lang niet geschikt zijn.

Liefs Ana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ana,

Gefeliciteerd met je boobs!

Wat een verslag. En lees dubbele gevoelens eruit he.. Wat lastig dat je minimaal geïnformeerd bent en de pc zo raar deed :( Ik heb ook 1 week heel veel pijn gehad.. en idd: geef mij maar een bevalling hoor! Het is verschrikkelijk die pijn! Maar gelukkig ben je blij met je boobs!! Daar gaat het uiteindelijk om, al vervloek je ze in die tijd van pijn ;)

Al helemaal klaar met herstellen denk ik? Geen last meer?

xxx :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luna.

Dankjewel jij ook gefeliciteerd!!

Ja klopt indd was niet bepaald een pretje.

Ik heb 2 kids maar een bevalling valt tig malen mee tegenover een borstlift met prothese.

Ik ben wel blij met de boobs de vorm ook wel maar dat moet ik denk ik nog afwachten.

Jij hebt 1 week last gehad bij mij waren de eerste 2 weken hel nu gaat het wel allemaal maar ben nog niet helemaal herstelt.

En bij jou?

Ik heb je vriendschap geaccepteerd dus kun je de foto's ook zien.

Liefs Ana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

Ja joh borstlift lijkt me helemaal spannend zeg!

Ik ben bijna 4 weken po, dus nog wel in herstel. Merk ik ook hoor. Ze veranderen ook nog, en hoop dat ze nog een beetje door-veranderen.

Ben echt aan het aftellen maar ben er bijna ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las in het topic van Luna88 dat je het over een band had.. Je bedoelt een band om je borsten naar beneden te drukken he?

Ik denk dat je die niet nodig hebt.. Je hebt namelijk extra high profile prothesen gekregen en die hebben wat meer bolling.. MAAR.... Als je wilt zou je eens een foto van je zijkant kunnen plaatsen, dan kan ik eens kijken of je prothesen te hoog zitten of dat ze goed zitten..... Dat is van de zijkant namelijk beter te zien.

Meestal is de band alleen voor de eerste 6 weken, daarna haalt dat ding eigenlijk niets of weinig meer uit :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Ana ,

Ik ben nieuw hier op het forum, ik ben een nagelstyliste en heb ook een borstlifting met borstvergroting gepland in de Welnesskliniek maar na nieuwjaar omdat dit mij het best uitkomt met mijn job . Ik twijfel nog tussen de keuze van dr. Verdonckt en dr. Wolters . Ik heb vorige maand al een liposuctie laten doen door dr.Wolters , het resultaat op zich kan ik nog niet veel van zeggen want is nog niet volledig genezen . Maar inderdaad nazorg is heel miniem , zelfs geen controle onderzoek voorgesteld gekregen . En hij praat enkel Engels of Duits dus nogal moeilijk de communicatie zo daarom geneigd om voor dr. Verdonckt te kiezen . Mij is ook 300 cc voorgesteld , heb nu bh maat 75 B , hoop echter ook dat ik tevreden ga zijn met het formaat ;-) en ik dacht na een week terug te kunnen werken maar vrees er nu wel een beetje voor :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Boobie,

Dankjewel voor de info.

Nu komende vrijdag is het 8 weken dat ik een borstlift met 380cc prothese heb.

Het consult en operatie datum zijn in de zelfde week geweest.

Ik heb op de eerste afspraak lang in de wachtkamer gezeten anderhalf uur later dan dat ik de afsraak had werd ik eindelijk geroepen.

Ik was blij dat je niet betaald moest parkeren :106:

Dr Damen was niet echt geduldig ik kon gelijk mijn truitje uitdoen en de prothese passen.

Ik wilde eigenlijk alleen een borstvergroting maar zijn advies was met lift aangezien ik 2 bevallingen achter de rug heb ben ik uiteindelijk akkoord gegaan kwa prijs viel het tegen want lift is een stuk duurder maar dat had ik er op dat moment voor over.

Verder zei hij dat ik 300cc moest nemen na het passen vond ik dat net te klein en ja het resultaat zal zeker anders zijn dan bij het passen dus heb ik gekozen voor 380cc.

De info die ik van hem kreeg viel behoorlijk tegen zoals dat ik na 3 dagen wel wel weer auto kon rijden nou niet dus!!!

Ook weet ik niet eens of de prothese boven of onder de spier zitten. En toen ik vroeg naar de soort prothese zei hij ik gebruik maar 1 soort in ieder geval meneer had haast.

Daardoor kreeg ik toch een raar gevoel maar goed als ik verder iets wilde weten kon ik bellen en 3 dagen erna was de operatie al gepland.

De dag van de operatie moest ik om 8.30uur nuchter daar zijn en er moest iemand met me mee.

Na een half uurtje werd ik geroepen om de betaling afteronden en moest weer even wachten.

Toen kwam er een verpleegter die me meenam naar boven met de lift naar een mooie kamer waar ik een foto moest laten maken en een jurkje aan moest ik kreeg ook nog een verleten badjas en slippers plus een zetpil.

Daarna nog formulier invullen met info zoals allergie etc.

Poosje later kwam een andere verpleegster me ophalen en werd naar de operatie kamer gebracht het was er erg koud.

Er kwam een aardige meneer die een infus in mijn hand zette en daarna kwam Dr Damen ook vriendelijk en stelde me gerust maar ik werd ineens misselijk met braakneiging en moest toen even zitten. toen tekende Dr Damen mijn borsten moest ik weer gaan liggen en de aardige meneer van het infus zei dat ik zo niks meer zou voelen en indd viel op een rare manier weg.

Ik werd wakker in een andere ruimte met nog iemand naast me maar ik verrekte van de pijn een bevalling is daar niks bij.

Toen Dr Damen samen met een verpleegster kwamen kijken kreeg ik via infus nog wat meer medicatie de pijn bleef en kreeg weinig lucht dan normaal door de strakke band.

Een tijdje later werd ik naar mijn kamer gebracht maar de pijn veranderde niet en toen Dr Damen samen met verpleegster langs kwam zeiden ze beide dat ik dat zelf heb veroorzaakt door 380cc te nemen i.p.v 300cc en dat ze niet meer medicatie konden geven alleen nog op recept. Verder duurde het ook best lang voordat er iemand kwam.

Ik ben voor de tijd maar naar huis vertrokken om medicijnen op recept te gaan halen en had ook geen zin om verwijten aan te horen over 80cc meer.

Terug weg naar huis was geen pretje.

Eenmaal thuis probeerde ik te slapen na wat te hebben gegeten en diclofinac dat heeft 2 uurtjes geduurd maar te veel pijn kon moeilijk opstaan en de deur open maken naar de wc was ook een ramp.

De 2de dag heb ik het verband eraf moeten halen omdat ik de avond ervoor bijna stikte kreeg geen lucht en ben ik gelijk een spotbh gaan halen. Toen die band eraf was wat een opluchting hij sneed gewoon in mijn vel.

De eerste 2 weken waren een verschrikkelijke tijd.heel veel pijn kon niks met mijn armen en slapen op mijn rug alleen s' ochtends was het moeilijkst als ik op wilde staan koste me dat veel moeite en deden mijn borsten erg pijn.

Weer een week later gingen de hechtingen eruit. Meneer Damen kwam niet opdagen dus werd dat na lang wachten door Dr Verdonck gedaan een aardige man was dat die ook zei dat het niet niks is zn operatie terwijl Dr Damen er veel te luchtig over deed.

Hechtingen waren eruit was best pijnlijk.

Mocht 3 dagen erna pas de pleisters eraf en douchen.

Word vervolgd...

Ik herken jouw verhaal over de gang van zaken in de wellnesskliniek en meer bepaald dr Damen.

Ik had vorige week een info consult. Ook ik moest anderhalf uur wachten. Van in de wachtzaal kon je netjes meevolgen wat er aan de balie gezegd werd. Die grietjes namen het ook niet te nauw met de privacy zodat iedereen meermaals kon aanhoren hoe belangrijk de directe betaling van het voorschot wel was om een operatiedatum kunnen vast te leggen. Voorts zaten ze voortdurend nogal luidruchtig te kwetteren. Zowel ik als andere klanten vonden dit bijzonder storend en zeker niet gepast.

Eenmaal binnen bij de dokter verbeterde mijn indruk al helemaal. De dokter was zeer gehaast en nogal bot in zijn uitleg.

Volgens hem heb ik uit mezelf een formaat dat als algemeen storend in de omgang omschreven kan worden.

Hij zei me ook dat ik in aanmerking zou komen voor terugbetaling door het ziekenfonds indien ik ze zou laten verkleinen.

Dit terwijl ik op consult ging voor een borstlift met prothese maw om grotere en stevigere borsten te verkrijgen.

Enfin ik heb ook nog een consult bij dr Vanstraelen gehad en dat viel heel wat beter mee.

Lieve groet,

Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.