Ga naar inhoud

Amira : 3 september 2013 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Wat ben ik blij zeg dat ik deze forum tegen ben gekomen! Ik ben al zo lang aan het twijfelen over een borstlift en ik vond het maar al te lastig om de knoop erover door te hakken. Het heeft heel wat geholpen om alle verhalen hier te lezen over de ervaringen met borstcorrecties.

Nu heb ik besloten om hier toch mee door te gaan, maar ik weet bij God niet hoe ik het aan moet pakken of waar ik moet beginnen met zoeken. Ik weet al wel dat ik in Rotterdam behandeld moet worden, omdat dat makkelijker is aangezien ik er woon. Als er stiekem iemand leest die ook in ergens in Rotterdam behandeld is, dan zou je me er een heel groot plezier mee doen om alle ervaringen/tips/do's and don'ts hier neer te pennen. Waar ik me vooral zorgen over maak zijn de littekens. Ik heb plaatjes gezien die zo uit een griezelfilm kunnen komen...

Bedankt!

Groetjes

Amira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amira!

Ik woon zelf ook in Rotterdam en heb in mei een bv gehad

Ik ben behandelt door dokter Nio. Een van de beste chirurgen in Nederland, die naam ben je vast wel tegen gekomen hier. Want hij maakt echt hele mooie Boobs en is een hele fijne arts waar echt iedereen zich op ze gemak bij zal voelen, daar staat hij ook bekent om.

Nog iets waar die heel goed in is, dat zijn de littekens. Die maakt hij echt heel mooi, de mijne zijn zo dun en haast niet meer zichtbaar ook!

Wat ik ook fijn is, is dat je van hem niet zo'n "martelband" om krijg maar een sport bh, en zelf vind ik dat echt heel fijn zitten!

Ik heb me operatie gehad in het slaz in Amsterdam maar hij werkt ook in park kliniek in Rotterdam. Hier kost het 3900. De koste die ik heb betaalt is 3100 in het slaz.

Het was echt makkelijk te doen het is eigelijk maar een uurtje rijden.

Hij is dus zeker een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valerie,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad wel een en ander gelezen over dokter Nio. Goed om te weten dat hij ook in Rotterdam werkt. Waar ik me ook heel druk om maak zijn de littekens. Het is een hele opluchting om te weten dat dat wel meevalt met hem als chirurg. Is het zo dat ik bij park kliniek in Rotterdam echt om hem kan vragen als behandelend chirurg of wordt je er een toegekend die dan toevallig tijd heeft? En wat zijn de wachttijden daar ongeveer?

Nog een aantal andere vragen; Waarom ben je in Amsterdam behandeld en waarom scheelt dat 800 euro voor dezelfde chirurg? Was 3100 euro all inclusive, dus ook nabehandeling, controles, sport BH etc? Blijf je overigens normaal een nacht ook in het ziekenhuis daar of kun je dezelfde dag weer naar huis? Hoe lang duurde het voor jou tussen eerste consult en behandeling?

Heel wat vragen, maar ik hoop dat je de tijd vind om er even op in te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

he!!

ik ben in Schiedam geholpen door dr. de Blecourt voor alleen een BV. hij maakt natuurlijke borsten en littekens vallen ook bij hem nauwelijks nog op. hij is erg pietje precies als het daarop aankomt. ik ben erg tevreden over hem.

hij heeft een eigen site waar je opzoek kan naar meer informatie: www.blecourt.nl

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigelijk geen idee waarom het in het park kliniek zoveel duurder is.. maar ik hoor het wel vaker dat het veel kan schelen bij een ziekehuis en kliniek waar 1 dezelfde arts werkt.

Ik hoefde alleen een sport bh te kopen nog. volgens mij is dit bij park kliniek ook zo maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Ik mocht na een paar uurtjes na huis toe dus ik hoefde niet te blijven slapen.

hoefde maar 2 en halve week te wachten van mijn concult naar mij operatie toe. Deze wachttijd is bij park kliniek hetzelfde volgens mij.

maar dat kan natuurlijk verschillen.

ik heb me laten opereren in amsterdam omdat mijn vriendin hem personelijk kent die had een consult voor mij geregeld en op die dag dat ze belde was hij daar en ik mocht gelijk langs komen. en ik wou eigelijk zowieso al daar omdat ik toch leuke dingen kan doen voor die 800 euro verschil haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraag trouwens; Ik keek net op de site van het SLAZ, maar ik kon geen prijsopgaaf vinden voor een borstlift specifiek. Weet je waar ik daar meer over kan vinden of moet ik daarvoor eerst maar naar de consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hay hay!

Het is dan eindelijk zover. Ik heb de knoop doorgehakt en heb nu een operatiedatum staan. Allemaal heel spannend. Even nog heel kort (weer) over mij; Ik ben nu 23 jaar en heb altijd wel redelijk grote borsten gehad en ik heb er niet altijd hele fijne ervaringen mee gehad. Ik had op mn 16e een flinke E en op mn 18e alweer een F. Nu ben ik sindsdien een kleine 10 kilo kwijtgeraakt, waardoor ik weer op een E zit, maar helaas niet meer zo fier als voorheen. Ik ben dus bij dr Nio geweest voor een consult en initieel wist ik niet zeker of ik nou alleen een lift of ook een verkleining wilde. Ik ben er nu een beetje tussenin gaan zitten en heb besloten tot een 'kleine' verkleining. Ik hoop te eindigen met nog een kleine D cup.

Na maandenlang twijfelen en 2 consulten verder, heb ik nu dus een operatiedatum staan. Ik moet wel zeggen dat ik nu nog helft van de tijd denk om er toch niet mee door te gaan. Ik ben zo bang voor de littekens en dan zit ik er ook nog mee dat ik later misschien geen borstvoeding meer kan geven. Ik ben nog maar 23 en we plannen om op niet zo lange termijn (2 a 3 jaar) aan kinderen te beginnen. Soms denk ik wel eens, is het wel eerlijk naar mijn toekomstige kinderen toe om hen die zo speciale voeding af te nemen alleen maar om er iets beter uit te zien. Het lijkt wel of ik mezelf boven hun verkies. Klinkt vast gek, he! Om zo in te zitten over ongeboren kindjes...

Afijn, ik heb mezelf beloofd om dit gewoon door te zetten. Ik vind het wel allemaal heel spannend en ik kijk er nu alvast naar uit om weer mooie nieuwe lingerie te mogen kopen als beloning voor het doorzetten :126:

Mocht iemand me al voor zijn gegaan met een borstverkleining bij dr Nio, deel dan vooral even je ervaringen!

Ik zal na de operatie nog een verslag daarover met bijbehorende boobiepics plaatsen.

To be continued....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Amira,

De operatie doe je voor jezelf en mijn mening is dat je daar niet schuldig om hoeft te voelen hoor.

Als je je daar gelukkiger met jezelf door gaat voelen...vooral doen

Kan niet meepraten over de borstverkleining, maar heb wel 11 weken geleden de vergroting gehad

van Nio. En hij is gewoon een hele goeie die weet wat hij doet.

Heel veel succes in ieder geval.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik snap wel dat je er zo over denkt... Ik weet niet of het sowieso zo is dat je geen borstvoeding kunt geven bij een verkleining? IK dacht altijd dat alle kanaaltjes intact gelaten konden worden, maar ligt er natuurlijk ook aan hoe alles in elkaar zit in jouw borst.. Dus daar kan ik geen uitspraken over doen...

Sja.. moeilijke keuze, maar weet je wat het is he.... Je leeft nu! En je moet je nu gelukkig voelen..... VOor hetzelfde geld is er over 2 jaar iets anders waardoor je op dat moment geen kinderen kunt krijgen of wilt, om wat voor reden dan ook en dan ben je nog steeds ontevreden over je borsten.. Dus gewoon doen! :35:

Nog ff aftellen en dan is het al zo ver :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik denk niet dat je je schuldig hoeft te voelen als je geen borstvoeding meer kan geven... Misschien had het überhaupt wel niet gelukt zonder operatie, daar kun je nu nog niks over zeggen... ik denk dat het belangrijker is dat je (toekomstige) kinderen een moeder hebben die lekker in haar vel zit en zelfverzekerd is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een kort stukje text:

De operatietechniek

De mogelijkheid om borstvoeding te kunnen geven hangt af van het intact laten van de zenuwen, de bloedtoevoer en de melkkanalen. Tevens is het van belang hoeveel melkklieren er zijn overgebleven. Voor de uitvoering van de borstreductie bestaan twee technieken: de steeltechniek en de vrije-tepel techniek. Bij de steeltechniek zijn melkgangen, de bloedtoevoer en sommige zenuwen intact gebleven. Zolang er voldoende melkklieren zijn en deze verbinding hebben met de tepel, kan er borstvoeding worden gegeven. Wanneer de tepel volledig los geweest is van het onderliggende weefsel is borstvoeding geven zelden mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Ik moet me er gewoon overheen zetten en zoals jullie ook al hebben gezegd; voor hetzelfde geld komen die kinderen er niet of kan ik uberhaupt geen borstvoeding geven.

Nu nog een kleine 2 weken en dan mag ik. Het is allemaal reuze spannend nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, dat is ook weer achter de rug :D

Korte samenvatting:

Kort na binnenkomst werd ik een kamer toegewezen en werd een en ander nog besproken en gemeten (bloeddruk, ijzergehalte etc.). Daarna mocht ik in het prachtige ziekenhuisgewaad inclusief bijpassende sokken naar de pre-operatie ruimte lopen (weet even niet hoe ze die ruimte precies noemen). Er werd nog een infuus aangebracht en een aantal andere meetinstrumenten werden klaargezet. De anesthesist kwam nog even babbelen en toen was dr Nio er.

Hij heeft een waar kunstwerk op mijn borstkas getekend en toen werd ik de operatiekamer ingereden. Het laatste wat ik me daarvan kan herinneren is dat de anesthesist me vertelde dat het anesthesiemiddel een beetje branderig kon aanvoelen. Voor ik het wist was het alweer middag en werd ik wakker gemaakt op de verkoeverruimte.

De napijn viel hartstikke mee. Ik schat een 3 op een schaal van 1 tot 10. Ik heb daarna nog wel pijnstilling gekregen, maar ik had niet het gevoel dat ik het nodig had. Ik heb die pillen ook pas na aandringen van de verpleging geslikt (kennelijk moet je een pijnspiegel opbouwen ofzoiets om latere pijn te voorkomen). De volgende ochtend mocht ik weer naar huis en ook daar is de pijn er (gelukkig) nauwelijks. Alhoewel, ik slik nog wel braaf de pijnstilling die ik van de kliniek mee heb.

Ik heb nog niet echt (full frontal) durven kijken naar de meisjes. Ik denk een beetje angst voor een tegenvallend resultaat... Ik heb al wel al liggend in mn bed stiekem gekeken toen de verpleging de gaasjes heeft gewisseld en ik zag toen wel een veel mooiere vorm, maar de een was toch wel kleiner dan de ander :103: Ook is een van mijn tepels heel erg ingetrokken, terwijl de ander juist fier naar buiten wijst. Ben benieuwd hoe dat zich nog gaat ontwikkelen. Ik maak me daar nog wel zorgen over. Ik hoop dat dat nog bijtrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

En de verschillen die je nu tussen links en rechts ziet, dat komt allemaal goed straks hoor!! Duurt tot 3 maanden po eer alles een beetje gelijk is gekomen! Maar uiteindelijk komt het echt goed!! JE hebt een superpc gehad, dus geen zorgen!

Gewoon een beetje geduld hebben ;) haha, rotwoord, maar wel het enige dat helpt :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hebben ze aan elke kant 350gr weggenomen en ik vond dat precies zo weinig maar als ik hier zo een beetje rondneus valt het wel mee!

Bij mij zitten de boobies nog heel erg gezwollen dus het ziet er nog niet uit!

Heb ook nog veel pijn maar dat is waarschijnlijk door het wegnemen van de cysten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tepels zijn ook niet helemaal rond, maar dat zijn ze ook nooit geweest. Bij een lift is het natuurlijk anders, waren ze voorheen wel helemaal rond? Als ze dat waren, dan worden ze dat vast weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.